Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Maków Podhalański.

Gmina Maków Podhalański ogłasza przetarg

  • Adres: 34220 Maków Podhalański, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 97 00 , fax. 33 874 97 51
  • Data zamieszczenia: 2017-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków Podhalański
    ul. Szpitalna 3
    34220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 33 874 97 00, fax. 33 874 97 51
    REGON: 55215849630000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Maków Podhalański.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla miasta Maków Podhalański zgodnie z przyjętą uchwałą nr XXVIII.265.2017 Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim z dnia 20 września 2017 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Maków Podhalański, miejscowość Maków Podhalański. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Obszar miasta Maków Podhalański – 20,04 km2 2.2 Liczba ludności – 5 770 mieszkańców 2.3 Opracowanie należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1073 z późn.zm.). 2.4 Przy wykonywaniu zadania należy uwzględnić przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie wymaganego zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r Nr 118, poz. 1233). 2.5 W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi pełną dokumentację planistyczną, w tym między innymi następujące opracowana: 1) aktualizację opracowania ekofizjograficznego; 2) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, obejmujące opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; 3) uzyskiwanie wszelkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii odnośnie projektu zmian studium; 4) wprowadzanie w projekcie zmiany studium zmian wynikających z uzgodnień; 5) rozpatrzenie uwag złożonych na wyłożeniu projektu zmiany studium do publicznego wglądu i skorygowanie projektu w związku z rozstrzygnięciami Burmistrza Makowa Podhalańskiego w sprawie rozpatrzenia uwag; 6) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej prowadzenia procedury zmiany studium. 2.6 Zamówienie obejmuje również: a) obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2016 r. poz.778 z późn.zm.) b) analizę wniosków do zmiany studium. c) uczestniczenie w czynnościach proceduralnych, w tym: - uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany studium; - udział na posiedzeniach Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim. 2.7 Załączniki graficzne przedmiotu zamówienia należy wykonać w skali 1:10 000 w formie papierowej i elektronicznej (płyty CD/DVD). 2.8 Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu opracowanie końcowe w następującym zakresie oraz formie: a) Załączniki graficzne – 3 egzemplarze b) ustalenia tekstowe – 3 egzemplarze c) prognoza oddziaływania na środowisko – 1 egzemplarz d) materiały formalno-prawne – 1 egzemplarz e) treść uchwały wraz z wszystkimi załącznikami w wersji papierowej 3 egzemplarze i cyfrowej – 3 komplety (płyty CD/DVD) zawierające: - tekst w plikach o rozszerzeniu *.doc i *.pdf - część graficzna w formatach przekazanych materiałów wejściowych, w tym: wektorowej, współpracującej z programem EWMAPA w wersji nie niższej niż 11 pdf, oraz rastrowej: w plikach o rozszerzeniu .jpg i .tiff 2.9 Gwarancja: 1) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. 2) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu podpisania protokołu przyjęcia całości prac objętych zamówieniem, w tym dostarczenia opracowania w postaci papierowej i cyfrowej. 3) Termin realizacji poprawek gwarancyjnych: 2 tygodnie od zgłoszenia przez Zamawiającego. 4) Zamawiający traktuje wersję papierową jako nadrzędną 5) W czasie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć wszelkie wykazane przez Zamawiającego niezgodności lub rozbieżności nie wykryte w trakcie odbioru przedmiotu umowy, obejmujące w szczególności różnice pomiędzy zapisami w tekście zmiany studium a jego postacią graficzną, 6) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat za prace realizowane w ramach gwarancji (łącznie z kosztami dojazdu, delegacji, noclegów itp). 7) Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu przestrzennym oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej należy traktować jako oczywiste. 2.10 Prace należy wykonać w 5 fazach uwzględniających poszczególne etapy przygotowania projektu studium: FAZA I obejmująca : 1. czynności wstępne (zebranie i analiza kompletności materiałów wyjściowych pod względem merytorycznym i formalno-prawnym). 2. inwentaryzacja urbanistyczna 3. analiza materiałów wyjściowych. 4. czynności formalno-prawne związane z ogłoszeniem o przystąpieniu do sporządzenia zmiany studium - rozpatrzenie wniosków. FAZA II obejmująca: 1. sporządzenie projektu zmiany studium (część tekstowa i graficzna) 2. sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko 3. opiniowanie i uzgadnianie projektu zmiany studium z właściwymi organami 4. wprowadzenie korekt FAZA III obejmująca: 1. rozpoczęcie wyłożenia projektu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 2. rozpatrzenie uwag złożonych w trakcie wyłożenia projektu zmiany studium do publicznego wglądu. 3. przekazanie Burmistrzowi projektu rozpatrzenia uwag złożonych do projektu zmiany studium w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu. 4. wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu w wyniku rozpatrzenia uwag. FAZA IV obejmująca: 1. przygotowanie elaboratu zmiany studium w celu jego uchwalenia na sesji Rady Miejskiej. 2. przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej FAZA V obejmująca: 1. sprawdzenie i zatwierdzenie przez Wojewodę Małopolskiego dokumentacji formalno-prawnej. 2.11 Wynagrodzenie będzie płatne częściowo za wykonane poszczególne fazy: - za FAZĘ I i II – 30% - za FAZĘ III – 20 % - po wykonaniu FAZY IV – 30% - po wykonaniu FAZY V - 20 %
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164). 2. Ustala się wadium: Dla Całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 2 500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 3. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002 Tytuł wpłaty: Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr GK.271.1.15.2017.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu złoży oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach