Przetargi.pl
Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie I: Sporządzenie zmiany studium i kierunków zagospodarowania oraz sporządzenie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki - obszary w miejscowościach Czechy i Januszowice Zadanie II: Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki– obszar w miejscowości Polanowice Zadanie III: Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki–obszar w miejscowości Wężerów

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32090 Słomniki, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
  • Data zamieszczenia: 2019-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64
    32090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie I: Sporządzenie zmiany studium i kierunków zagospodarowania oraz sporządzenie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki - obszary w miejscowościach Czechy i Januszowice Zadanie II: Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki– obszar w miejscowości Polanowice Zadanie III: Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki–obszar w miejscowości Wężerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. 1. Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzenie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki z podziałem na zadania: Zadanie I : Sporządzenie zmiany studium i kierunków zagospodarowania oraz sporządzenie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki - obszary w miejscowościach Czechy i Januszowice Zamówienia obejmuje sporządzenie zmiany studium i kierunków zagospodarowania oraz sporządzenie zmiany planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki dla obszarów w miejscowościach Czechy i Januszowice . Wykonawca opracowywuje jedną zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki łącznie dla obszaru w miejscowościach Czechy i Januszowice (dwie zmiany) podając jednolity tekst dla całości oraz dwie zmiany plany zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki osobno dla obszaru w miejscowości Czechy i osobno dla obszaru w miejscowości Januszowice. W zakres zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie oraz uchwalenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki, zgodnie z Uchwałą Nr XXXIX/466/18 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 19 kwietnia 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Słomniki – obszar w miejscowości Czechy. 2) Sporządzenie oraz uchwalenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki zgodnie z Uchwałą Nr XXXIX/467/18 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 19 kwietnia 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowej części Gminy Słomniki – obszar w miejscowości Czechy Powodem zmiany jest wniosek dotyczący zmiany z terenów obsługi produkcji w gospodarstwach rolnych, hodowlanych, ogrodniczych oznaczonych RU na tereny zabudowy produkcyjno-usługowej oznaczone PU. 3) Sporządzenie oraz uchwalenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki, zgodnie z Uchwałą Nr XLI/478/18 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 28 czerwca 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Słomniki – obszar w miejscowości Januszowice 4) Sporządzenie oraz uchwalenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki zgodnie z Uchwałą Nr XLI/479/18 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 28 czerwca 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części Gminy Słomniki – obszar w miejscowości Januszowice Powodem zmiany jest wniosek dotyczący zmiany z terenu zieleni nieurządzonej oznaczonego Z na teren sportu i rekreacji oznaczone US. a. Opracowanie powinno odpowiadać zakresem art. 10 i 15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945), oraz aktualnie obowiązującemu stanowi prawnemu w zakresie merytorycznym i formalnym. b. Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach a) 3 egz. rysunku studium w skali 1: 10000, (w technice barwnej), b) tekst studium – 3 egz., c) studium w formie zapisu elektronicznego – 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna), d) rysunek planu w skali 1:2000, 5 egz. (w technice barwnej) (osobno dla obszaru w miejscowości Czechy i osobno dla obszaru w miejscowości Januszowice) e) tekst planu – 5 egz. (osobno dla obszaru w miejscowości Czechy i osobno dla obszaru w miejscowości Januszowice) f) plany w formie zapisu elektronicznego – 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna) (osobno dla obszaru w miejscowości Czechy i osobno dla obszaru w miejscowości Januszowice) g) opracowanie ekofizjograficzne jedno wspólnie dla studium i planu, h) prognoza oddziaływania na środowisko osobno dla studium i osobno dla planu(osobno dla obszaru w miejscowości Czechy i osobno dla obszaru w miejscowości Januszowice) i) prognoza skutków finansowych dla planu(osobno dla obszaru w miejscowości Czechy i osobno dla obszaru w miejscowości Januszowice), j) bilans wszystkich terenów ze studium oraz planów podane w ha (hektarach) i % (procentach). k) studium i plany w wersji elektronicznej przygotować i przekazać w sposób umożliwiający przesłania wszystkich danych do portalu System Informacji Przestrzennej (SIP) Zadanie II Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki– obszar w miejscowości Polanowice Zamówienia obejmuje sporządzenie oraz uchwalenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki zgodnie z Uchwałą Nr XLIV/509/18 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 27 września 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego południowej części Gminy Słomniki (z wyłączeniem działek nr 302/1 i 542 w miejscowości Miłocice oraz terenu pod trasę S7) – obszar w miejscowości Polanowice Powodem zmiany jest wniosek dotyczący likwidacji projektowanej przepompowni ścieków. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia dla Zadania II-obszar w miejscowości Polanowice a. Opracowanie powinno odpowiadać zakresem art. 10 i 15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945), oraz aktualnie obowiązującemu stanowi prawnemu w zakresie merytorycznym i formalnym. b. Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach a) rysunek planu w skali 1:2000, 5 egz. (w technice barwnej) b) tekst planu – 5 egz. c) plany w formie zapisu elektronicznego – 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna) d) opracowanie ekofizjograficzne e) prognoza oddziaływania na środowisko dla planu f) prognoza skutków finansowych dla planu, g) bilans wszystkich terenów z planu podane w ha (hektarach) i % (procentach). h) plan w wersji elektronicznej przygotować i przekazać w sposób umożliwiający przesłania wszystkich danych do portalu System Informacji Przestrzennej (SIP) Zadanie III Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki–obszar w miejscowości Wężerów Zamówienie obejmuje: Sporządzenie oraz uchwalenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Słomniki zgodnie z Uchwałą Nr II/11/18 Rady Miejskiej w Słomnikach z dnia 29 listopada 2018 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części Gminy Słomniki – obszar w miejscowości Wężerów Powodem zmiany jest wniosek dotyczący zmiany parametrów obiektów w zakresie wysokości. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia dla Zadania III-obszar w miejscowości Wężerów a. Opracowanie powinno odpowiadać zakresem art. 10 i 15 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945), oraz aktualnie obowiązującemu stanowi prawnemu w zakresie merytorycznym i formalnym. b. Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące prace w ilościach a) rysunek planu w skali 1:2000, 5 egz. (w technice barwnej) b) tekst planu – 5 egz. c) plany w formie zapisu elektronicznego – 2 płyty CD/DVD (część tekstowa i graficzna) d) opracowanie ekofizjograficzne e) prognoza oddziaływania na środowisko dla planu f) prognoza skutków finansowych dla planu, g) bilans wszystkich terenów z planu podane w ha (hektarach) i % (procentach). h) plan w wersji elektronicznej przygotować i przekazać w sposób umożliwiający przesłania wszystkich danych do portalu System Informacji Przestrzennej (SIP) 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: 1) Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945); 2) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy z dnia 28 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1233); 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z dnia 26 sierpnia 2003r. (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) 4) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie „zasad techniki prawodawczej” z dnia 20 czerwca 2002r. (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 283); 5) Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3 października 2008r. (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 2081 z późn.zm.); 6) Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ oraz w istotnych postanowieniach warunków umowy stanowiących Załącznik do SIWZ. B. Nomenklatura wg CPV 71.40.00.00-2 - usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu. 71.41.00.00-5 - usługi planowania przestrzennego, C. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. D. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, - dla każdego zadania oddzielnie -osób wykonujących czynności związane z dostosowaniem zmian w zakresie ochrony środowiska zgodnie z warunkami określonymi w umowie; -osób wykonujących czynności związane z dostosowaniem zmian w zakresie urbanistyki zgodnie z warunkami określonymi w umowie 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia usługi, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każde zadanie oddzielnie 2. Ustala się wadium w wysokości: Zadanie I: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Zadanie II:400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Zadanie III:400,00 zł (słownie : czterysta złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg Nazwa zamówienia: Zadanie I: Sporządzenie zmiany studium i zmiany planu obszary w miejscowościach Czechy Januszowice Zadanie II: Sporządzenie zmiany miejscowego planu obszar w miejscowości Polanowice Zadanie III: Sporządzenie zmiany miejscowego planu obszar w miejscowości Wężerów - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach