Przetargi.pl
Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych nr 7 i 8 miasta Koluszki.

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95040 Koluszki, ul. 11-go Listopada
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 256 700 , fax. 447 145 840
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65
    95040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 447 256 700, fax. 447 145 840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych nr 7 i 8 miasta Koluszki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych nr 7 i 8 miasta Koluszki, zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Koluszkach Nr XXIV/97/2017 z dnia 5 lipca 2017 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębów ewidencyjnych nr 7 i 8 miasta Koluszki. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem wynosi około 219 ha. Skala opracowania 1:2000 2. Miejscowy plan zagospodarowania powinien być opracowany w trybie i zgodnie z procedurą określoną w: a) Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz.1073), b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003 poz.1587) oraz innymi przepisami i normami w tym zakresie. 3. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego należy wykonać w poszczególnych etapach oraz przekazać zamawiającemu w następujących ilościach: a) na etapie opracowania koncepcji projektu planu, do uzyskania akceptacji przez Zamawiającego – 2 egz. z rysunkami w formie kolorowych wydruków w skali 1:2000 oraz 1 egz. w wersji elektronicznej (PDF) na płycie CD, b) na etapie opiniowania i uzgadniania projektu planu – w ilości i formie niezbędnej dla przeprowadzenia procedury uzyskania opinii i uzgodnień, wynikających z przepisów prawa oraz 2 egz. planu, prognozy skutków finansowych, prognozy oddziaływania na środowisko, w formie wydruku z rysunkami w kolorze. c) na etapie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu – 1 egz. w formie wydruku z kolorowym rysunkiem. d) na etapie przekazania projektu planu do uchwalenia przez Radę Miejską – uchwała sporządzona w formacie pliku Edytora Aktów Prawnych XML(.ZIPX) – 1 egz., w formie wydruku z rysunkiem w formie kolorowego wydruku oraz 30 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD. e) po uchwaleniu planu przez Radę Miejską w Koluszkach, przygotowanie w ciągu 5 dni od daty uchwalenia planu w celu przekazania Wojewodzie Łódzkiemu do zbadania zgodności z przepisami prawa: - 2 egz. w formie wydruku w wymaganej skali z rysunkami w formie kolorowych wydruków oraz kompletny zapis w wersji cyfrowej uchwały wraz z załącznikami, - 2 egz. dokumentacji planistycznej (oryginał i kopia) - 1 egz. w formie warstw wektorowych używanych w systemach informacji przestrzennej GIS (płyta CD/DVD z plikami shp). f) po akceptacji uchwały przez Wojewodę: – 5 egz. w formie kolorowych wydruków w skali 1:2000 oraz 1 egz. planu w formie kolorowego wydruku obustronnie zafoliowany i oprawiony w listwy umożliwiające jego zawieszenie oraz 5 egz. zapisu cyfrowego, w tym rysunek planu podzielony na sekcje umożliwiające wydruk w formacie A3 z zachowaniem skali rysunku, - 3 egz. w formie wydruków prognozy oddziaływania na środowisko oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD, - 3 egz. w formie wydruków prognozy skutków finansowych oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD, g) Do przedmiotu umowy należy udział Wykonawcy w procedurze sporządzania planu określonej w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ((t. j. Dz. U. z 2017 r., poz.1073), a także udział w przeprowadzeniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu przedmiotowego planu miejscowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r.,poz. 1235 ze zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach