Przetargi.pl
„Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń”

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 860 249 , fax. 438 860 260
  • Data zamieszczenia: 2020-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 860 249, fax. 438 860 260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy usług związanych z zadaniem pn. „Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń”. Obszar opracowania określony został w uchwale Nr XI/223/19 z dnia 17 czerwca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Wieluń zatwierdzonego uchwałą Nr LIII/504/18 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 25 kwietnia 2018 roku, której granice określono na załączniku graficznym do uchwały. Uchwała wraz z załącznikami graficznymi stanowią załącznik nr 12 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r., poz. 293) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy. Zakres rzeczowy usługi: 1) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania; 2) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 3) przygotowanie tekstu i rysunku zmiany studium; 4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko; 5) uzyskanie uzgodnień i opinii o projekcie studium zgodnie z art. 11 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 6) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia; 7) udział we wszystkich prezentacjach projektu zmiany studium, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami i przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń oraz udział w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu; 8) udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po uchwaleniu studium i na skargi złożone do sądu; 9) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie przedmiotu umowy tj.: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej, b) czterech egzemplarzy zmiany studium w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG oraz w formacie SHAPE) w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 30.04.2020 r. do godz. 13.00 w wysokości: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.um.wielun.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja lub przez spółki cywilne) należy złożyć jeden dokument, b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; pełnomocnictwo udzielone liderowi/wspólnikowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, c) dowód wniesienia wadium, d) Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 13.3 niniejszej SIWZ, w celu wykazania czy będzie on dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest złożyć „Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia” – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. Zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach