Przetargi.pl
SPORZĄDZENIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA MIASTA TURKU

Burmistrz Miasta Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 289 61 00 , fax. 063 289 61 11
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Turku
    ul. Kaliska 59 59
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 289 61 00, fax. 063 289 61 11
    REGON: 00052658700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPORZĄDZENIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA MIASTA TURKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje sporządzenie Projektu Zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Miasta Turku, zwanego dalej Studium. Zmianę Studium należy opracować na podstawie obowiązujących aktów prawnych: - Ustawa z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.); - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233) - Uchwały Nr XIX-205-08 Rady Miejskiej Turku z dnia 23.X.2008 r. - Przepisy szczególne dotyczące ustawy o ochronie przyrody; o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; prawo wodne; prawo geologiczne i górnicze; o ochronie gruntów rolnych i leśnych; o drogach publicznych; o lasach, Ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1277). 1. obszar opracowania obejmuje teren całego miasta, o powierzchni 1.616 ha. 2. skala opracowania załączników graficznych 1: 10 000, 3. Studium opracowane zostanie w formie elektronicznej (ustalenia tekstowe i załączniki graficzne) oraz analogowej (ustalenia tekstowe i załączniki graficzne - wersja papierowa), w następujących ilościach: a) rysunek kolorowy zmiany Studium 1: 10 000 - 4 egz. (w tym dwa sklejone w całość i naklejone na płótno do umieszczenia na ścianie) b) ustalenia tekstowe - 3 egz. c) Zmiana Studium w formie zapisu elektronicznego - 3 płyty CD; d) dokumentację formalno-prawną prac nad zmianą studium i materiały pomocnicze - wersja papierowa - 1 egz.; e) projekt uchwały przyjmującej zmianę Studium - nośnik elektroniczny i forma papierowa; 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały wyjściowe znajdujące się w jego posiadaniu, mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia. 5. Kopię mapy, o której mowa w § 5 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 roku w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta. 6. Zakres prac ma obejmować : a) sporządzenie projektu zmiany Studium na podstawie Uchwały Nr XIX-205-08 Rady Miejskiej Turku z dnia 23 października 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Turek; b) przygotowanie kompletu dokumentów pism - ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień wynikających z trybu opracowania Studium; c) uczestniczenie w posiedzeniach: Miejskich Komisjach, sesjach Rady Miejskiej Turku oraz udział w dyskusji publicznej na temat rozwiązań przyjętych w projekcie zmiany Studium; d) uczestniczenie na innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach terminach wskazanych przez Zamawiającego; e) przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków dotyczących projektu zmiany Studium oraz uwag do projektu zmiany Studium i ewentualne wniesienie poprawek; f) uzyskanie opinii i uzgodnień właściwych instytucji i organów; g) przygotowanie projektu zmiany Studium do wyłożenia do publicznego wglądu; h) udział w dyskusji publicznej i jej protokołowanie; i) opracowanie ostatecznego projektu zmiany Studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag celem przedstawienia Radzie Miasta Turku do uchwalenia. 7. Zakres projektu zmiany Studium powinien odpowiadać wszelkim wymogom ustawowym niemniej jednak powinien zawierać: a) określenie dopuszczalnego zakresu ograniczania zmian w strukturze przestrzennej miasta oraz w przeznaczeniu terenów wraz z wytycznymi ich określania w planach miejscowych; b) określenie kierunków minimalnych i maksymalnych parametrów i wskaźników urbanistycznych, dotyczących zagospodarowania oraz użytkowania terenów uwzględniających wymagania ładu przestrzennego i zróżnicowanego rozwoju, wraz ze wskazaniem terenów do wyłączenia spod zabudowy oraz wytycznych do planów miejscowych; c) ustalenie zasad ochrony środowiska i jego zasobów, ochrony przyrody, krajobrazu kulturowego wraz z wytycznymi do planów miejscowych; d) ustalenie zasad ochrony dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej wraz z wytycznymi do planów miejscowych; e) określenie kierunków rozwoju systemów komunikacji i infrastruktury technicznej wraz z wytycznymi w zakresie wykorzystania i rozwijania potencjału już istniejących systemów oraz koordynacji lokalnych i ponadlokalnych zamierzeń inwestycyjnych w planach miejscowych, w tym wskazanie miejsc dla lokalizacji nowoczesnych obiektów infrastruktury technicznej takie jak: stacje bazowe telefonii komórkowej itp.; f) określenie kierunków i zasad kształtowania rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej w tym obszarów, w których planuje się zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość przedmiotu zamówienia i jego zgodność z obowiązującymi przepisami prawa; b) W przypadku zmiany w trakcie procedury sporządzania przedmiotu zamówienia, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia zmiany projektu Studium o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia pracy; d) Wykonawca w ramach gwarancji należytego wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania ewentualnych korekt dotyczących strony technicznej opracowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa wykonawcy w przetargu jest wzniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 1500 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy łącznie spełnią następujące warunki: określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn.: - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie czynności merytorycznych wymagających dysponowania określonymi uprawnieniami, są osobami wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i na tej podstawie przysługuje im prawo wykonywania czynności w zakresie samodzielnego projektowania przestrzeni w skali lokalnej lub kierowania zespołem prowadzącym takie projektowanie. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy: 1) posiadają doświadczenie potwierdzone realizacją minimum jednego zamówienia polegającego na opracowaniu projektu Studium lub zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego dla jednostki samorządu terytorialnego lub zmiany studium w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Za zrealizowanie zamówienia Zamawiający uzna opracowanie projektu studium lub zmiany studium, które: - zostało opracowane w oparciu o ustawę z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 z późn. zm.); - zostało zatwierdzone przez odpowiedni organ ustawodawczy jednostki samorządu terytorialnego np.: uchwałą przez Radę Miasta-Gminy; 2) dysponują osobą, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta, która: - jest członkiem właściwej okręgowej izby urbanistów; - posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; - posiada doświadczenie w kierowaniu opracowaniem co najmniej jednego projektu studium lub zmiany studium, które weszło w życie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy: 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 PLN. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje, według zasady: wykonawca spełnia-nie spełnia warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na tematach ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zakresie sporządzenia projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania miasta Turku posiadają wymagane uprawnienia w postaci: aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającego uzyskanie wpisu na listę jej członków oraz stosownych uprawnień zawodowych; 5. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oaz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 6. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 7. oświadczenie-a o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach