Urząd Gminy Przykona ogłasza przetarg
- Adres: 62-731 Przykona, ul. Szkolna 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2791010 , fax. 063 2791022
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przykona
ul. Szkolna 7 7
62-731 Przykona, woj. wielkopolskie
tel. 063 2791010, fax. 063 2791022
REGON: 00054631900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przykona.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Przykona - Bądków Pierwszy - Bądków Drugi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejsze opracowanie obejmuje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami zagrodowymi dla miejscowości Przykona - Bądków gm. Przykona. Zasilanie w wodę odbywać się będzie ze stacji wodociągowej w miejscowości Przykona. Charakterystyka techniczna sieci wodociągowej rozdzielczej Rozdzielczą sieć wodociągową projektuje się z rur ciśnieniowych z polichlorku winylu PCV PN 10 fi90,110 i 160 mm oraz armatury żeliwnej. Przyłącza wodociągowe będą wykonane z rur PE o średnicy wewnętrznej ? 32 ,40 i 50 mm. Rury PCV kielichowe w sieci rozdzielczej łączone będą uszczelkami gumowymi. Uzbrojenie sieci wodociągowej stanowią zasuwy, które należy obudować płytami betonowymi. Aby uniemożliwić wysunięcie się bosej końcówki rury PCV z kielicha, na wszystkich węzłach tzn. kolanach, zasuwach zaprojektowano betonowe bloki oporowe z betonu lanego pod warunkiem oparcia ich o grunt w stanie rodzimym. Ogólna długość sieci wodociągowej wynosi 4855m, zaś przyłączy 1374m. Na sieci zaprojektowano hydranty nadziemne p.poż. w odległościach zgodnych z normą oraz niezbędne zasuwy usytuowane w punktach węzłowych sieci. Hydranty zlokalizowano w sposób zapewniający odwodnienie i odpowietrzenie sieci wodociągowej. Przyłącza wodociągowe na sieci rozdzielczej wykonane będą przy pomocy nawiertek żeliwnych z zaworami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy) 1.Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach ubezpieczeniowych i bankowych d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm). w terminie do dnia 30 lipca 2009r. do godz. 1000 z tym, że: - wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego BS Konin nr 75 8530 0000 1200 4964 2000 0002 - dokumenty potwierdzające wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 2.Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli wpłynęło w wyznaczonym terminie na rachunek Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) zapewnią przynajmniej 3 letni okres gwarancji na wykonane zamówienie. c) wykonają zamówienie w terminie do 30 listopada 2009r. d) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 w/w ustawy f) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy g) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności h) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia i) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia j) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia k) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej l) wnieśli wadium w wysokości 40 000,00 zł; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. Oświadczenie zgodnie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - Załącznik Nr 3. 4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (referencje) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 5. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik Nr 6. c) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń - Załącznik Nr 7. d) wykaz zakresu zamówienia, którego wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcy - Załącznik Nr 8. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 PLN. - przedstawi informację z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy - Załącznik Nr 9. 6. Kosztorys ofertowy 7. Podpisany projekt umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przykona.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowych - II Etap
Dodano: 2016-07-26 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Włodzimirów i Michalinów Oleśnicki
Dodano: 2016-07-25 - Budowa sieci wodociągowych - I Etap
Dodano: 2016-05-02 - Budowa wodociągu w Teklimyśli
Dodano: 2016-01-19 - Budowa zbiornika wody pitnej na Stacji Uzdatniania Wody w Maryszewicach - etap II
Dodano: 2015-04-09 - Budowa sieci wodociągowej w Kurzej Górze (ulica Pogodna)- Etap I
Dodano: 2015-03-09 - Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak-etap IV. Budowa sieci i wymiana sieci wodociągowej w m. Zwierzchociny
Dodano: 2015-02-20 - Wykonanie przyłącza wodociągowego
Dodano: 2014-10-29 - Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Ptusza- etap I
Dodano: 2014-10-13 - Sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Przykona-Psary-Żeroniczki gm. Przykona - Etap II
Dodano: 2014-09-30