Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg
- Adres: 67-400 Wschowa, Rynek 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (065) 5402426
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
Rynek 1 1
67-400 Wschowa, woj. lubuskie
tel. (065) 5402426
REGON: 00052678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie projektu zmiany istniejącego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wschowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sporządzenie projektu zmiany istniejącego Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wschowa wraz z innymi opracowaniami planistycznymi wynikającymi z SIWZ,w zakresie określonym w uchwale nr XXVIII,229,08 Rady Miejskiej we Wschowie z dnia 25 września 2008 r. w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wschowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1500.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a)Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą wpisaną na listę właściwej Okręgowej Izby Urbanistów, która będzie pełniła funkcję projektanta Zmiany Studium. b)Wykonawca musi udokumentować, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - osoba o której mowa w ppkt. a) wykonała co najmniej jedno studium lub jedną zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (zmiana studium nie może polegać na uzupełnieniu studium o pojedyncze ustalenia), które zostało uchwalone i uzyskało pozytywna opinię właściwego wojewody o zgodności z przepisami prawa. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę żaden z członków konsorcjum nie może podlegać wykluczeniu. 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w Rozdziale 5 niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1.1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 1 do oferty). 1.2.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 1.3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 1.4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; W przypadku spółki jawnej wraz z ofertą należy przedłożyć zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach przez spółkę oraz odrębnie przez wspólników spółki jawnej. 1.5.aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 1.6.wykaz zamówień wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy opracowania, powierzchni , dat i wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( stwierdzenie właściwego wojewody o zgodności studium z przepisami prawnymi ) - wg załącznika nr 2 do oferty; W przypadku wykazania w Załączniku nr 2 do oferty zmiany studium( a nie studium) należy przedłożyć część tekstowo-opisową tej zmiany. 1.7.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 3 do oferty; 1.8.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.7. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.9.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie opisanym w Specyfikacji. 1.10.zobowiązanie podwykonawców do współpracy ( jeżeli dotyczy) - wg załącznika nr 4 do oferty. 1.11.dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie geodezyjnym Mozów
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie dokumentacji pn.: Plan Generalny Portu Lotniczego Zielona Góra w Babimoście na lata 2014 - 2034
Dodano: 2014-05-15 - Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Osiedla Piastów w Sulechowie
Dodano: 2014-02-05 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Skwierzyna
Dodano: 2013-05-23 - Przetarg nieograniczony na sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Słubice dla terenów położonych na północ od wsi Kunice oraz zlokalizowanych w południowej części miasta Słubice
Dodano: 2013-02-11 - Świadczenie usług urbanistyczno-architektonicznych w zakresie przygotowania decyzji o warunkach zabudowy (WZ) i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (ULI) w obrębie Gminy Zielona Góra
Dodano: 2012-12-18 - Wykonanie projektu rewaliryzacji zabytkowego parku wchodzącego w skład nieruchomości Domu Pomocy Społecznej dla dorosłych w Kamieniu Wielkim wraz z planem zagospodarowania terenu oraz sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru prac i specyfikacji technicznej
Dodano: 2012-09-14 - Sporządzenie projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Brzezie k. Sulechowa i części obrębu 1 miasta Sulechów
Dodano: 2012-08-27 - Przetarg nieograniczony na sporządzenie zmiany do zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słubice wraz z obszarem funkcjonalnym Świecko oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego centrum miasta Słubice.
Dodano: 2012-07-26 - Opracowanie kompleksowej oceny stanu technicznego miejsc wyznaczonych do startu i lądowań śmigłowców, położonych na terenie OSPWL Wędrzyn i Żagań Spr. nr 46/PN/WI/2012
Dodano: 2012-07-02