Przetargi.pl
Sporządzenie projektów podziału 33 nieruchomości, w celu wydzielenia części gruntów zajętych w dniu 31.12.1998 r. pod drogi powiatowe, w podziale na część I i część II zamówienia.

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 326 430 490
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 326 430 490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektów podziału 33 nieruchomości, w celu wydzielenia części gruntów zajętych w dniu 31.12.1998 r. pod drogi powiatowe, w podziale na część I i część II zamówienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów podziału 33 nieruchomości, w celu wydzielenia części gruntów zajętych w dniu 31.12.1998 r. pod drogi powiatowe, w podziale na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części wynosi 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub każdą z części zamówienia. 1. Część I Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu projektów podziału 11 nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych, położonych w następujących obrębach : a) Żuradzie gm. Olkusz, oznaczonych jako działki nr nr: 173/1 o pow. 0,1327 ha, 113 o pow. 2,7110 ha, 509 o pow. 0,7850 ha, 510 o pow. 0,7560 ha, 172/1 o pow. 0,3523 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1079 K (Żurada – Witeradów – Osiek), b) Krzywopłotach gm. Klucze, oznaczonych jako działki nr nr : 13/2 o pow. 0,1406 ha, 11 o pow. 0,4910 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1104 K (Pilica – Kwaśniów do drogi nr 791), c) Suchej gm. Trzyciąż, oznaczonych jako działki nr nr: 119 ark. 10 – o pow. 3,0265 ha, 145 ark. 3 – o pow. 0,2929 ha, 142/2 ark. 3 – o pow. 0,4060 ha, 121 ark. 3 – o pow. 2,4705 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1150 K (Gołaczewy – Sucha – Wysocice), w celu wydzielenia części gruntów zajętych w dniu 31.12.1998r. pod ww. drogi powiatowe, na potrzeby wydania przez Wojewodę Małopolskiego decyzji stwierdzających nabycie własności nieruchomości przez Powiat Olkuski w trybie art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. 2. Część II Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu projektów podziału 22 nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych, położonych w następujących obrębach : a) Chełmie oznaczonych jako działki nr nr : 7 ark. 4 – o pow. 5,3650 ha , 14 ark. 4 - o pow. 2,6583 ha, 10/1 ark. 4 – o pow. 2,6990 ha, 12 ark. 4 – o pow. 1,0365 ha, 13/2 ark. 4 – o pow. 2,5557 ha, 6/2 ark. 4 – o pow. 1,5397 ha, 15/1 ark. 4 – o pow. 1,1200ha, 10/2 ark. 4 – o pow. 2,6993 ha, 9/1 ark. 4 – o pow. 0,8400 ha, 5/2 ark. 4 o pow. 1,1348 ha, 8/1 ark. 4 – o pow. 1,0400 ha, 4/2 ark.4 – o pow. 1,1200 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1150 K (Gołaczewy – Sucha – Wysocice), b) Budzyniu gm. Wolbrom oznaczonych jako działki nr nr : 18 o pow. 0,1290 ha, 19 o pow. 0,1490 ha, 28 o pow. 0,1180 ha, 29 o pow. 0,2370 ha, 30 o pow.0,0330 ha, 31 o pow. 0,0600 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1153 K ( Zasępiec – Budzyń – Gołcza), c) Zasępcu gm. Wolbrom oznaczonych jako działki nr nr : 77/3 o pow. 0,7730 ha, 116/2 o pow. 0,0660 ha, 118/9 o pow. 3,2283 ha, 117 o pow. 2,8160 ha, celem wydzielenia części zajętych pod drogę powiatową nr 1153 K ( Zasępiec – Budzyń – Gołcza), w celu wydzielenia części gruntów zajętych w dniu 31.12.1998r. pod ww. drogi powiatowe, na potrzeby wydania przez Wojewodę Małopolskiego decyzji stwierdzających nabycie własności nieruchomości przez Powiat Olkuski w trybie art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. 3. W wyniku realizacji każdej z części przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu : a) protokoły z czynności przyjęcia przebiegu granic nieruchomości, - 2 egz. b) mapy jednostkowe projektów podziału nieruchomości z wykazami zmian gruntowych, opatrzone klauzulą „ Mapa projektu podziału nieruchomości wykonana dla celów postępowania administracyjnego prowadzonego w trybie art. 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.)”, po 4 egzemplarze dla każdej działki, przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, c) protokoły ustalenia przebiegu granic pasa drogowego dróg powiatowych nr nr: 1079 K, 1104 K, 1150 K, 1153 K, według stanu na 31.12.1998 r. d) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia ww. dokumentacji w oparciu o wskazania Zarządu Drogowego w Olkuszu. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach