Przetargi.pl
Scalenie i podział nieruchomości w mieście Słomniki

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32090 Słomniki, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64
    32090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Scalenie i podział nieruchomości w mieście Słomniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest scalenie i podział kompleksu gruntów o powierzchni ok.10 ha w mieście Słomniki. 2. Charakterystyka obiektu: 1) Obszar poddany scaleniu i podziałowi wynosi ok. 10 ha i stanowią go działki ew. o nr 728/1 cz., nr 1429/1 cz., nr 729 cz., nr 731/1, nr 730/1, nr 730/2 cz., nr 733/1, nr 734 cz., nr 736/1, nr 735 cz., nr 737/1, nr 738 cz., nr 739 cz., nr 742 cz., nr 743 cz., nr 746/1 cz., nr 747/1 cz., nr 750/7 cz., nr 750/8 cz., nr 751/1 cz., nr 752/1 cz., nr 753/1 cz., nr 754/1 cz., nr 755/1 cz., nr 756/2, nr 756/3cz.,nr 757/1cz., nr 758/3, nr 758/2 cz., nr 759 cz., nr 643 cz., nr 644 cz., nr 645/1 cz., nr 646/1 cz., nr 647/1, nr 760, cz., nr 648/1 cz., nr 649/4, cz., nr 650/1 cz., nr 652/2, nr 652/3 cz., nr 653/4, nr 653/5, nr 653/6 cz., nr 655/3, nr 655/2 cz., nr 656/1 cz., nr 657/1 cz., nr 658/3, nr 658/2 cz., nr 659/13 cz., nr 660 cz., nr 761/1 cz., nr 761/8 cz., nr 762 cz. położone w mieście Słomniki. 2) dla wskazania przedmiotowego terenu do SIWZ załączono mapę ewidencyjną w skali 1:2000 3) scalenie i podział wykonywane będą zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Słomniki nr XXXIV/387/17 z dnia 26 października 2017 r. w sprawie przystąpienia do scalenia nieruchomości położonych w obrębie Słomniki. https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,13638,uchwaly.html 4) teren scalenia i podziału objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Słomniki z dnia 27 sierpnia 2015r. Nr IX/80/15 ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego poz. 5166 z 4 września 2015r. https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,13638,uchwaly.html 3. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na etapy i dotyczy opracowania następującej dokumentacji technicznej i prawnej: 1) I etap – dla dotychczasowego stanu posiadania: a) badanie Ksiąg Wieczystych, a w przypadku ich braku, badania innych dokumentów stwierdzających własność nieruchomości, b) badanie katastru nieruchomości, c) badanie zgodności zapisów w katastrze nieruchomości z dokumentami wymienionymi w pkt. a oraz wyjaśnienia niezgodności między tymi zapisami, d) opracowanie geodezyjne granic zewnętrznych gruntów objętych scaleniem i podziałem, e) sporządzenie rejestru nieruchomości wg ich stanu dotychczasowego z podaną wartością poszczególnych działek, f) sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych ciążących na nieruchomościach, g) sporządzenie, w razie potrzeby, dokumentacji w celu aktualizacji wpisów w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości. 2) II etap – dla wstępnego projektu scalenia i podziału nieruchomości: a) Zebranie wniosków uczestników scalenia i podziału w sprawie lokalizacji ich gruntów po scaleniu b) Wykonanie geodezyjnego wstępnego projektu podziału i scalenia nieruchomości c) Prowadzenie w trakcie prac zebrań informacyjnych z uczestnikami postępowania w sprawie lokalizacji ich gruntów po scaleniu d) Prowadzenie spotkania informującego o sposobie rozpatrzenia wniosków e) Stała współpraca z Radą uczestników scalenia 3) III etap – dla projektu scalenia i podziału a) Wykonanie geodezyjnego projektu scalenia i podziału nieruchomości uwzględniającego wnioski uczestników postępowania i opinii Rady uczestników scalenia b) Sporządzenie rejestru nieruchomości nowego stanu po scaleniu i podziale z podaną wartością poszczególnych działek c) Uzyskanie klauzuli przyjęcia dokumentów do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego d) Stabilizacja granic działek trwałymi znakami geodezyjnymi 4) IV etap – po podjęciu uchwały Rady Gminy o scaleniu a) opracowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania wpisów w księgach wieczystych b) wyrysy z mapy ewidencyjnej c) wskazanie na gruncie uczestnikom postępowania granic nowo wydzielonych działek 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z wymogami określonymi w: 1) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2018 poz. 121), 2) ustawie z dnia 11 maja 1917 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017, poz. 1073.), 3) ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2017 poz. 2101), 4) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459), 5) przepisach wykonawczych do w/w ustaw, 6) Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Słomniki Nr IX/80/15 z dnia 27 sierpnia 2015r. 7) Uchwale Rady Gminy Uchwałą Rady Gminy Słomniki Nr XXXIV/387/17 z dnia 26 października 2017r. w sprawie przystąpienia do scalenia nieruchomości położonych w obrębie miasta Słomniki 8) zgodnie mapą ewidencyjna terenu scalenia w skali 1:2000, 9) innych przepisach i wytycznych mających zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia. 5. Warunki prowadzenia prac: 1) Strony postanawiają, że odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany etapami: a) etap I – Wykonawca wykona i okaże Zamawiającemu rejestr starego stanu władania, Zakończenie I etapu prac, o których mowa w pkt 5.2.1. SIWZ musi nastąpić do 30.11.2018 r. b) etap II – etap zakończy się opracowaniem wstępnego projektu scalenia i podziału Zakończenie II etapu prac, o których mowa w pkt 5.2.2. SIWZ musi nastąpić do 31.08.2019 r. c) etap III – etap zakończy się przyjęciem projektu scalenia do zasobów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Krakowie do 30.06.2020r. d) Etap IV - etap zakończy się w terminie 45 dni od podjęcia przez Radę Gminy uchwały w sprawie scalenia i podziału, lecz nie później niż 3 lata od dnia zawarcia umowy. 2) Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie faktur częściowych i końcowej wystawionych przez Wykonawcę po zakończeniu każdego z etapów przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu odbioru poszczególnych etapów, z tym, że wysokość faktury za każdy z etapów nie może przekraczać: a) Etap I – 10 % wynagrodzenia umownego brutto (lecz nie więcej niż 15 000 zł brutto), b) Etap II – 30 % wynagrodzenia umownego brutto, c) Etap III – 30 % wynagrodzenia umownego brutto, d) Etap IV – 30 % wynagrodzenia umownego brutto, 3) Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, 6. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) Każdorazowo po wykonaniu prac stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć je upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego celem ich weryfikacji i wniesienia ewentualnych poprawek. 2) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy lub w przypadku niewywiązywania się w sposób zgodny z warunkami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 3) Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia wykonania prac w trybie awaryjnym przez inną firmę z następnej faktury. 4) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 5) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym wykonywaniem prac objętych niniejszą umową oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców. 7) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Podwykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania podwykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 8) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Organizacji i wykonywania usługi b) Zabezpieczenia interesów osób trzecich c) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy d) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Nomenklatura wg CPV 70000000-1 Usługi w zakresie nieruchomości. 9. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności związane z scaleniem i podziałem nieruchomości zgodnie z warunkami określonymi w umowie; 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg Nazwa zamówienia: „Scalenie i podział nieruchomości w Słomnikach” - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach