Przetargi.pl
Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw

Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762157 , fax. 082 5762377
  • Data zamieszczenia: 2012-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
    Plac 3 Maja 29 29
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762157, fax. 082 5762377
    REGON: 11019791900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta Krasnystaw: Zadanie nr 1 - terenu o powierzchni ok. 84 ha położonego w rejonie ulic Ułańskiej, Polnej, Makowej, Bławatnej i Witosa - zgodnie z Uchwałą Nr XIV/106/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu, Zadanie nr 2 - terenu o powierzchni ok. 29 ha położonego w rejonie ulic Gołębiej i Witosa - zgodnie z Uchwałą Nr XIV/107/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu, Zadanie nr 3 - terenu o powierzchni ok. 82 ha położonego w rejonie ulic Bohaterów Września, Łukasińskiego, Bieleszy, Niesieckiego, Czuby i Ułańskiej - zgodnie z Uchwałą Nr XIV/108/2012 Rady Miasta Krasnystaw z dnia 29 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia w/w planu, 2.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z: 1)ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647), 2)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 3)ustawą z dnia 7 maja 2010r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz. U. Nr 106, poz. 675), 4)ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), 5)przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego planem. 3.Zakres prac do wykonania obejmuje między innymi: 1)wykonanie analiz posiadanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium i wniesionych wniosków udostępnionych przez Zamawiającego, 2)przygotowanie dla Zamawiającego propozycji sposobu rozpatrzenia wniosków dotyczących projektu miejscowego planu, 3)opracowanie projektu planu (część tekstowa i graficzna), zgodnie z wymogami art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 4)sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, 5)opracowanie wniosku o uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeżeli taki jest wymagany, 6)uzyskanie opinii Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz naniesienie zmian z niej wynikających do projektu planu, 7)uzyskanie opinii oraz uzgodnień projektu planu z właściwymi organami, wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami odrębnymi, 8)naniesienie zmian, wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień do projektu planu, 9)wprowadzenie do projektu planu zmian wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, 10)przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć w sprawie wniesionych uwag do projektu miejscowego planu wraz z uzasadnieniem, 11)przygotowanie dla Zamawiającego propozycji rozstrzygnięć o sposobie realizacji inwestycji publicznych zapisanych w planie i zasadach ich finansowania, 12)opracowanie ostatecznego projektu planu (uchwała, uzasadnienie oraz rozstrzygnięcia w sprawach nieuwzględnionych uwag oraz sposobie realizacji inwestycji publicznych zapisanych w planie i zasadach ich finansowania) celem przedstawienia Radzie Miasta Krasnystaw. 13)zredagowanie wszystkich zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, pism, uzgodnień, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 14)zredagowanie wykazów o których mowa § 12 w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 15)uczestnictwo w posiedzeniach: Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, Komisjach Rady Miasta Krasnystaw, sesjach Rady Miasta Krasnystaw, poświęconej tej tematyce oraz udział w dyskusjach publicznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie miejscowego planu, 16)uczestnictwo w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury. 17)Przeprowadzenie Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko projektu miejscowego planu o którym mowa w pkt. 1 lit. a-b, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), w szczególności: a)uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko z RDOŚ i PPIS, b)sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, c)poddanie projektu miejscowego planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko opiniowaniu przez właściwe organy (RDOŚ i PPIS) d)uwzględnienie ustaleń zawartych w prognozie oddziaływania na środowisko oraz opinii organów (PPIS i RODŚ), oraz rozpatrzenie uwag i wniosków zgłoszonych w związku z udziałem społeczeństwa, e)złożenie pisemnego podsumowania zawierającego uzasadnienie wyboru przyjętego dokumentu w odniesieniu do rozpatrywanych rozwiązań alternatywnych, a także informacji zgodnie z art. 55 ust. 3 w/w ustawy, f)sporządzenie uzasadnienia zawierającego informacje o udziale społeczeństwa w postępowaniu oraz o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa. 4.Wykonawca nie później niż w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu w harmonogramie rzeczowo - finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy - terminy wykonania, uzgodnienia, kontroli i przedłożenia do akceptacji poszczególnych elementów opracowań projektowych, 5.Harmonogram o którym mowa w § 1 ust. 4 winien być wykonany z uwzględnieniem wymagań umowy, własnych możliwości Wykonawcy, a także wymaganych procedur prawnych i możliwych do przewidzenia przeszkód. 6.W przypadku zmiany w trakcie trwania niniejszej umowy przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, stanowiącej podstawę opracowania przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien je uwzględnić w dokonywanym opracowaniu i dostosować się do nowych przepisów prawa. 7.Strony zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu prac oraz działać z najwyższą starannością. W szczególności Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą oraz zespołem projektowym, który jest w stanie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zaś Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkich koniecznych materiałów, przekazania akceptacji otrzymanej koncepcji planu oraz terminowego odbioru poszczególnych etapów prac. 8.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w wersji elektronicznej i papierowej: a) wersja papierowa: część tekstowa planu stanowiąca treść uchwały - 4 egz. wraz z załącznikami i 1 egz. graficznym przygotowanym do publikacji, część graficzna sporządzona na mapie w skali 1:1000 - 8 egz., część graficzna sporządzona na mapie w skali 1:1000 - 1 egz. laminowany i oprawiony w listwy, prognoza oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna) - 4 egz., prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 3 egz., b)wersja elektroniczna: część tekstowa planu - 2 egz, część graficzna planu w formacie pdf, jpg, tiff z zachowaniem skali 1:1000 przy rozdzielczości minimum 300 dpi oraz w formacie dwg - 2 egz, prognoza oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna) - 2 egz, prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - 2 egz, c)opracowania powinny się prawidłowo wyświetlać i umożliwić edycję w oprogramowaniach posiadanych przez Zamawiającego (MS WORD 2007). 9. Mapy, o których mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym zostaną pozyskane na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach