Przetargi.pl
Sporządzenie opracowania - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bytów

Burmistrz Miasta Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. 1-go Maja 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 822 20 11 , fax. 059 822 25 92
  • Data zamieszczenia: 2010-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Bytów
    ul. 1-go Maja 15 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 822 20 11, fax. 059 822 25 92
    REGON: 00052383800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie opracowania - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opracowania: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bytów. Teren opracowania obejmuje powierzchnię 19.692 ha. 1.1. Studium należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. nr 118, poz. 1233), - uchwały Nr XXXIX/318/09 Rady Miejskiej w Bytowie z dnia 28 października 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bytów, - przepisów szczególnych dotyczących ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. 1.2. W przypadku, gdy w trakcie sporządzania studium nastąpią zmiany w istotnych z uwagi na przedmiot opracowania aktach prawnych, np. w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia projektu studium do stanu zgodności z wprowadzanymi zmianami w ramach ustalonej w drodze przetargu wysokości wynagrodzenia. Jednakże, w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian w projekcie studium na skutek spowodowanego zmianą przepisów ponowienia dokonanych wcześniej uzgodnień, dopuszcza się możliwość spisania aneksu do umowy w zakresie zmiany terminu umowy oraz wysokości wynagrodzenia, którego wzrost nie może przekroczyć 20%. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: 2.1. kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia studium zawierającego część tekstową i graficzną 2.2. prognozę oddziaływania na środowisko 2.3. opracowanie ekofizjograficzne 2.4. opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz, w tym m.in. z zakresu: - uwarunkowań przyrodniczych, kierunków ochrony i kształtowania środowiska przyrodniczego, zasobów krajobrazu kulturowego - zasobów dziedzictwa kulturowego i zabytków - infrastruktury technicznej i komunikacji - rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej - uwarunkowań formalno-prawnych - inwentaryzacji urbanistycznej 3. Studium należy wykonać na mapie topograficznej z naniesionymi granicami i numerami działek, w skali 1:10000. Zamawiający oczekuje, iż obszar leżący w granicach administracyjnych miasta zostanie przedstawiony dodatkowo na odrębnym załączniku graficznym na mapie w skali 1:5000. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt uchwały w sprawie uchwalenia studium w następującej formie: 4.1. w formie papierowej edytowanej w formacie A4 zawierającej tekst oraz kolorowe rysunki studium w skali 1:5000 (obszar miasta) i 1:10000 (obszar gminy) w ilości 7 (siedmiu) egzemplarzy; 4.2. w formie papierowej kolorowe wydruki rysunków studium w skalach właściwych, w ilości po 1 egz. każdego z rysunków; 4.3. w formie planszy do zawieszenia na ścianie, zawierających papierowe kolorowe wydruki rysunków studium w skalach właściwych, naklejonych na płótno; 4.4. w formie elektronicznego zapisu na płytach CD w ilości 3 (trzech) sztuk zawierających tekst i rysunki studium w formacie umożliwiającym odczyt oraz wydruk; format elektronicznego zapisu rysunków powinien: - zawierać odrębne pliki dla całości obszarów miasta i gminy oraz dodatkowo dla części tychże obszarów, których wielkość ustalono w drodze podziału wydruków w skali odpowiednio 1:5000 i 1:10000, przy czym moduł podziału odpowiada wielkości formatu A4; - umożliwiać edycję (w postaci obrazu na ekranie oraz wydruku) całego rysunku lub jego części w dowolnej zadanej skali; 4.5. w formie elektronicznego zapisu na płycie CD (1 sztuka) zawierającego tekst i rysunek studium w formacie XML przeznaczonego do publikacji w dzienniku urzędowym; 5. Wykonawca sporządzi i przekaże zamawiającemu kompletną dokumentację formalno - prawną prac nad studium. 6. W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 6.1. sporządzenia i prezentacji na sesji Rady Miejskiej analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, zawierającej ocenę aktualności obowiązujących planów miejscowych, która wraz z wnioskami zgłoszonymi w trybie ustawowym i pozostałymi materiałami planistycznymi stanowić będzie podstawę do opracowania projektu studium; analiza, o której mowa powyżej zostanie zaprezentowana przed przystąpieniem do sporządzenia projektu studium a następnie przekazana Zamawiającemu w formie opracowania 6.2. prezentacji projektu studium i uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań 6.3. prezentacji projektu studium podczas posiedzeń komisji Rady Miejskiej 6.4. prezentacji projektu studium podczas sesji Rady Miejskiej 7. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym kopię mapy, na której zostanie sporządzony rysunek studium, Wykonawca pozyska we własnym zakresie. Koszt pozyskania tychże materiałów zawiera się w kwocie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. 8. Wykonawca otrzyma materiały planistyczne znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, mogące służyć w opracowaniu przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach