Gmina Biskupiec ogłasza przetarg
- Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
- Data zamieszczenia: 2012-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
al. Niepodległości 2 2
11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
REGON: 00068779300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Biskupcu w 2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2010 r. , Nr 102, poz. 651 ze zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). Wykonawca użyje do wykonania operatów szacunkowych materiałów własnych, oraz pokryje koszty związane z wykorzystaniem i zakupem materiałów geodezyjnych wymaganych do sporządzenia operatów szacunkowych (np. mapa ewidencyjna, wypis z rejestru gruntów) oraz badaniem ksiąg wieczystych. Wykonawca zobowiązuje się, w ramach wynagrodzenia wskazanego w ofercie, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność, w przypadku stwierdzenia przez rzeczoznawcę majątkowego, który sporządził operat szacunkowy, że po okresie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, wartości przedstawione w operacie szacunkowym nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami). Rzeczoznawca majątkowy sporządzający operat szacunkowy jest zobowiązany do uczestnictwa w rozprawach administracyjnych oraz przed organami odwoławczymi na koszt własny. Ilości operatów szacunkowych są ilościami szacunkowymi. Faktyczna ilość operatów szacunkowych uzależniona będzie od potrzeb i możliwości Zamawiającego na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca zobowiązany jest do udzielania informacji i wyjaśnień w zakresie wykonywanych usług do końca trwania postępowania administracyjnego w przedmiocie sprawy. Wyszczególnienie: 1. Wycena lokalu ustanawianego jako przedmiot odrębnej własności wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w nieruchomości wspólnej (z wyodrębnieniem wartości udziału w gruncie) Szacowana ilość (szt) 10 2. Wycena niezabudowanej nieruchomości gruntowej (bez względu na liczbę działek gruntu) z wyłączeniem pkt 3,4,5,6: pojedyncza nieruchomość, Szacowana ilość (szt) 15, 2 i więcej nieruchomości w kompleksie - cena za 1 nieruchomość Szacowana ilość (szt) 10 3. Wycena nieruchomości zbywanej na poprawę warunków zagospodarowania (art.37 ust.2 pkt 3 ustawy o g.n.) Szacowana ilość (szt) 5 4. Ustalenie wartości prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej wydzielonej pod drogę publiczną lub pod poszerzenie istniejącej drogi dla ustalenia odszkodowania, lub do wykupu Szacowana ilość (szt) 5 5. Ustalenie wartości nieruchomości dla celów księgowych: niezabudowanej Szacowana ilość (szt) 10, zabudowanej Szacowana ilość (szt) 1, 6. Ustalenie wartości nieruchomości dla celów aktualizacji opłat rocznych Szacowana ilość (szt) 307 7. Wycena zabudowanej nieruchomości gruntowej z wyodrębnieniem wartości gruntów i budynków z wyłączeniem pkt 8 Szacowana ilość (szt) 6 8. Wycena nieruchomości zabudowanej garażem lub budynkiem gospodarczym z wyodrębnieniem wartości gruntu i budynku Szacowana ilość (szt) 2 9. Wycena nieruchomości gruntowej jako przedmiotu prawa własności i prawa użytkowania wieczystego celem sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Szacowana ilość (szt) 20 10. Wycena jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności gruntowej drogowej (dojazd, przejazd, przechód) Szacowana ilość (szt) 2 11. Ustalenie wartości prawa własności lub użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej jako podstawy do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego budową urządzeń infrastruktury technicznej Szacowana ilość (szt) 10 12. Ustalenie wartości nakładów poniesionych na przebudowę lub rozbudowę budynku w związku z wyodrębnieniem lokalu (art. 218 ustawy o g.n. Szacowana ilość (szt) 3 13. Wykonanie inwentaryzacji lokali z pomieszczeniami przynależnymi (rzuty kondygnacji budynku) wraz z wykonaniem zestawienia lokali i rozliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej: w budynku do 5-ciu lokali, Szacowana ilość (szt) 5, w budynku powyżej 5-ciu lokali Szacowana ilość (szt) 10 Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usług związanych ze sporządzeniem opinii na temat wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w formie operatów szacunkowych dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa
Dodano: 2015-12-09 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji ZRID z okazaniem i stabilizacją nowych punktów granicznych, dotyczącej realizacji zadania pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1449N od mostu na rzece Wadąg przez miejscowość Kieźliny do DK 51
Dodano: 2015-10-17 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji ZRID z okazaniem i stabilizacją nowych punktów granicznych, dotyczącej realizacji zadania pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Przebudowa drogi powiatowej Nr 1203N od skrzyżowania z drogą wojewódzką 527 do miejscowości Jonkowo, dalej drogą powiatową nr 1407N w m. Jonkowo, następnie drogą powiatową nr 1368N przez miejscowość Węgajty do miejscowości Godki, dalej droga gminną przez Porbady do miejscowości Wrzesina - skrzyżowanie z drogą wojewódzką 527
Dodano: 2015-10-17 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o uzyskanie decyzji ZRID z okazaniem i stabilizacją nowych punktów granicznych, dotyczącej realizacji zadania pn.: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1442N od skrzyżowania z DK 51 w m. Spręcowo do m. Tuławki, następnie Nr 1449N do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1430N Różnowo-Barczewko, następnie do granicy Olsztyna
Dodano: 2015-10-17 - Wyznaczenie i stabilizacja granic pasa drogowego dróg krajowych nr 53, 58 i 59 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Szczytnie z podziałem na dwa zadania
Dodano: 2015-05-28 - Obsługa geodezyjna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie na terenie całego województwa warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2015-05-19 - Świadczenie usług wyceny i inwentaryzacji nieruchomości położonych na terenie gminy Pisz
Dodano: 2015-03-06 - Zakup usług związanych ze sporządzeniem opinii na temat wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w formie operatów szacunkowych dla potrzeb prawidłowej gospodarki mieniem komunalnym i Skarbu Państwa w 2015 roku
Dodano: 2014-12-18 - Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych oraz operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowań za grunt przejęty z mocy prawa pod drogi publiczne
Dodano: 2014-09-16 - sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych
Dodano: 2014-04-18