Przetargi.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    ul. Towarowa 4-6 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl; www.bip.powiattorunski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie operatów szacunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sporządzeniu na piśmie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j.: Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 ze zm.); b) rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109); c) obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych; d) innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Przedmiot zamówienia podzielony został na części. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w zależności od cen jednostkowych za sporządzenie operatu szacunkowego, do wysokości kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (dot. każdej z III części niezależnie). W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia, a należność Wykonawcy, zostanie ustalona jako iloczyn określonej w umowie ceny jednostkowej oraz liczby wykonanych operatów. Zamówienie finansowane jest z dwóch źródeł: część I z budżetu Powiatu, części II i III z dotacji celowej budżetu Państwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz OFERTA (zał. nr 2), b) oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 3), c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (zał. nr 4), W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp, zamawiający żąda: d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, e) kserokopię uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (nadanych zgodnie z art. 192 ustawy o gospodarce nieruchomościami), W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: g) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wystawionego na podstawie Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego z dnia 21 września 2004 r. (Dz.U. Nr 207, poz. 2112), gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC zgodnie z wyżej cytowanym Rozporządzeniem, w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC, wynosi równowartość w złotych 25 000 euro.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=1962
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach