Przetargi.pl
ocieplenie całego budynku, wymiana okienek piwniczych, okien na klatkach schodowych, drzwi wejściowych do budynku ( drzwi metalowe ocieplone, okna PCV), remont wiatrołapów oraz malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brackiej 7 we Włocławku

Zarządzanie i Obrót Nieruchomości Zarządca Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Ptasia 2a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4135590 , fax. 054 4135590 w. 19
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarządzanie i Obrót Nieruchomości Zarządca Spółka z o.o.
    ul. Ptasia 2a 2a
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4135590, fax. 054 4135590 w. 19
    REGON: 91105368100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarzadca.wloclawek.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art. 3 ust. 1 pkt 3

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ocieplenie całego budynku, wymiana okienek piwniczych, okien na klatkach schodowych, drzwi wejściowych do budynku ( drzwi metalowe ocieplone, okna PCV), remont wiatrołapów oraz malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brackiej 7 we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ocieplenie: przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekka-mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie, zamocowanie listwy cokołowej, ocieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi metoda lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących. Wyprawa cienkowarstwowa z suchej mieszanki tynk. CT 35-styropian gr. 12 cm., docieplenie ościeży z cegły szer. do 30cm płytami styropianowymi metoda lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących, wyprawa cienkowarstwowa z suchej mieszanki tynk. CT 35-styropian gr. 2 cm, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metoda lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących, przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach - warstwa dodatkowa do wysokości 2,0m w poziomie parteru, ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metoda lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących, ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, rozebranie obróbek blacharskich, murów ogniowych, okapów, kołnierzy gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - podokienniki, różne obróbki z blachy ocynkowanej, grubosci 0,50 mm przy szerokości w rozwinięciu ponad 25cm. - podokienniki, rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku, rury spustowe z blachy ocynkownaej, grubości 0,50 mm okrągłe o średnicy 15 cm. - rury z odzysku, przygotowanie starego podłoża poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie - cokół, malowanie elewacji farbą silikonowo-żywiczną, obsadzenie kratek wentylacyjnych w stropodachu, rusztowanie ramowe zewnętrzne o wysokości do 20m, osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych, wywiezienie gruzu. 2 Wymiana okien, drzwi oraz remont wiatrołapów: wykucie z muru drzwi metalowych i wstawienie nowych drzwi zewnętrzynych metalowych ocieplonych, montaz samozamykacza, wykucie z muru oscieżnic drewnianych, montaż okien z tworzyw sztucznych, wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat III, przygotowanie starego podłoża poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie - wiatrołapy, rozebranie rur spustowych z blachy ocynkowanej, grubości 0,50mm okrągłe o średnicy 12 cm, ocieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi metodą lekką-mokrąv przy uzyciu gotowych zapraw klejących, malowanie elewacji farbą silikonowo-zywiczną, umocowanie siatki tynkarskiej cięto-ciągnionej na stropach płaskich, podciągach, biegach i spocznikach schodowych - płyta spodnia dachu wiatrołapów, tynki cementowe III kategorii ręczne, trzykrotne malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną bez gruntowanie, wywiezienie gruzu 3. Malowanie klatek schodowych: dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną, z przetarciem tynków, ścian i sufitów, dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych ścian farbami olejnymi - z dwukrotnym szpachlowaniem - lamperia, , dwukrotne malowanie farbą olejną krat, balustrad, skrzynek energetycznych, cokołów, stolarki drzwiowej, grzejników, rur itp., dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą emulsyjną, z przetarciem tynków , ścian i sufitów - wiatrołap, dwukrotne malowanie starych tynków wewnętrznych ścian farbami olejnymi z dwukrotnym szpachlowaniem - lamperia - wiatrołap, mycie posadzek lastrykowych i betonowych po robotach malarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000,00zł ( sześć tysięcy złotych 00/100) 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. gwarancjach bankowych c. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824.) 3.Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na konto Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A. O/OKR/Łódź nr 14132014492736341220000049 z dopiskiem WADIUM NA PRZETARG ocieplenie całego budynku, wymiana okienek piwniczych, okien na klatkach schodowych, drzwi wejściowych do budynku ( drzwi metalowe ocieplone, okna PCV), remont wiatrołapów oraz malowanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brackiej 7 we Włocławku Dowód wpłaty wadium należy dołączy do oferty(oryginał lub potwierdzoną kopię) Poręczenia i gwarancje należy dołączyć do oferty ( oryginał) 4. Oferta która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: upłynie termin związania ofertą zostanie zawarta umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, zamawiający unieważni postępowanie , a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 6. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi wraz z z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zamawiającego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy ;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku, o który mowa w art. 46 ust. 4A Prawo zamówień publicznych. UWAGA: wadium w niesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego ( pkt 8 i 9). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego oferent zostanie wykluczony z postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ złożą ważną ofertę, sporządzoną zgodnie ze wszystkimi wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zasadami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2/ złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert, 3/ spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1- 4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Praw zamówień publicznych, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1pkt. 1-10 i ust. 2 pkt 1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 5/ wykażą w załączniku nr 6 do oferty i SIWZ minimum 4 roboty o tożsamym charakterze co do zakresu i wartości niniejszego zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Według zasady /spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2.wycenione i podpisane kosztorysy ofertowe wykonane metodą szczegółową - sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów robót ( 3 szt.) - zał. nr 2 do oferty i SIWZ, 3.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do oferty i SIWZ, 4.oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zmówień publicznych - zał. nr 4 do oferty i SIWZ, 5. wypełniony i podpisany wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 do oferty i SIWZ, 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 6 do oferty i SIWZ. Zamawiający rozumie,roboty budowlane , zbliżone co do zakresu z przedmiotem niniejszego postępowania o wartości nie mniejszej niż 200.000,00zł brutto każda. 7. dokumenty potwierdzające że wykazane w zał. 6 do oferty i SIWZ roboty zostały wykonane należycie 8. parafowany projekt umowy - zał. nr 7do oferty i SIWZ, 9. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia, wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Dowód wniesienia wadium 15. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 200.000,00zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarzadca.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach