Gmina Repki ogłasza przetarg
- Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7875029 , fax. 025 7875066
- Data zamieszczenia: 2014-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
ul. Parkowa 7 7
08-307 Repki, woj. mazowieckie
tel. 025 7875029, fax. 025 7875066
REGON: 71158205500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie nowego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w tym wykonanie dokumentacji opracowania ekofizjograficznego Gminy Repki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Sporządzenie nowego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w tym wykonanie dokumentacji opracowania ekofizjograficznego Gminy Repki 1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Repki zgodnie z Uchwałą nr XL/237/2014 Rady Gminy Repki z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Repki- załącznik nr 6 do SIWZ 2. Obszar i granice opracowania : w granicach administracyjnych gminy Repki, powierzchnia opracowania ok. 16 879 ha 3. Studium musi być opracowane na podstawie następujących aktów prawnych: - ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 poz. 647z późn. zm), -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233), -przepisy szczególne dotyczące ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawo wodne, ochrony gruntów rolnych i leśnych itd., -ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz.1227 z późn. zm.tekst jednolity Dz. U. 2013 Nr 0 poz. 1235z późn. zm). 4. Opracowanie projektu Studium winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami terenu objętego opracowaniem, które podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona: - dokumentację formalno - prawną prac nad Studium, - opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz, - propozycje Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, - analizę uwag dotyczących projektu Studium oraz przygotowanie stanowiska Wójta Gminy Repki dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, - analiza złożonych uwag i wniosków do zmiany studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego z przygotowaniem projektu rozstrzygnięcia Wójta o sposobie ich uwzględnienia - inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe, wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych, - przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projekty pism zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy, zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, - prezentację projektu Studium i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentację projektu Studium podczas posiedzeń komisji gospodarczej Rady Gminy Repki, prezentacji projektu Studium podczas sesji Rady Gminy Repki - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych, - uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających Studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, - analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, - przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem Studium do publicznego wglądu, - uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie Studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, - analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu Studium, sporządzenie wykazu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, - wprowadzenie zmian do projektu Studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, - przedłożenie Radzie Gminy Repki projektu Studium po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, - przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu Studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, - udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia Studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich koniecznych opracowań uzupełniających w szczególności takich, jak: - prognoza oddziaływania na środowisko do Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, - wykonanie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych Dz. U. Nr 155, poz. 1298 na obszar objęty Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, - opracowanie projektów dokumentów, o których mowa w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prowadzenie postępowania formalno-prawnego w imieniu Wójta Gminy Repki , zgodnie z wymogami ustawy jw. 7. W zakresie prowadzenia postępowania formalno-prawnego Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia obsługi wyłożenia projektu Studium uwarunkowań do publicznego wglądu w pełnym ich okresie wyłożenia, - uczestniczenia w publicznych dyskusjach, o których mowa w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, cyklicznej prezentacji poszczególnych etapów, jak również uczestniczenia w innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z przedmiotem zamówienia, w tym w posiedzeniach Komisji i sesjach Rady Gminy. - Wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać we własnym zakresie i na własny koszt, co uwzględni przy sporządzaniu oferty na zadanie jw. m. in.: -opracowanie, redagowanie projektów pism zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, opiniujących itp. -redagowanie projektów ogłoszeń, -przygotowanie projektów zawiadomień, obwieszczeń - również do prasy o wyłożeniu do publicznego wglądu itp. - Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania map do celów planistycznych na własny koszt, 8. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia. 9. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: - kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia Studium zawierającego część tekstową i graficzną w formie papierowej - 5 egz. Wersję elektroniczną utworzoną w Edytorze Aktów Prawnych pliki w formacie *xlm - 1 egz. oraz w formacie doc lub docx. - prognozę oddziaływania na środowisko- 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD; - opracowanie ekofizjograficzne - 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD; - rysunek kolorowy Studium w skali 1:10 000 - 5 egz. w tym: 1 egzemplarz, zafoliowany; - tekst Studium w formie tradycyjnej - 5 egz.; - Studium w wersji elektronicznej - 5 płyt CD/DVD nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku, a dodatkowo zapis części graficznej - format plików: JPG, DWG, PDF, DXF; Dodatkowo załącznik graficzny w formie bazodanowej wszystkich wymienionych opracowań w plikach w formacie .shp (Shapefile), na nośnikach elektronicznych, 2 egzemplarze nośnika - dokumentację formalno-prawną prac nad Studium w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia) Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia: - na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, której okres obowiązywania wynosi 30 dni od dnia opublikowania w dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Repki nr 59 9221 0000 0035 0307 2000 0030. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) przed upływem terminu składania ofert tj. do 05.01.2015 r. do godz. 9:45 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Żelechów
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie projektu uchwały wraz z załącznikami w sprawie zatwierdzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Józefowa dla terenu w centrum Józefowa wymienionego w uchwale intencyjnej Nr 165/VII/2016 Rady Miasta Józefowa z dnia 1 kwietnia 2016 r
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Nowy Janków na terenie gminy Radzymin
Dodano: 2016-05-29 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa: Zad. nr 1- Szmaragdowa, Zad. nr 2- Anielin - przy ulicy Kościuszki, Zad. nr 3 - Ołówkowa, Zad. nr 4 - Gomulińskiego, Zad nr 5 - Stalowa, Zad. nr 6 - części obszaru Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka.
Dodano: 2016-05-19 - Opracowanie 4 projektów uchwał wraz załącznikami w sprawie zatwierdzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Józefowa dla terenów wymienionych w 4 uchwałach intencyjnych Rady Miasta Józefowa
Dodano: 2016-04-26 - OPRACOWANIE PROJEKTÓW MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO W PODZIALE NA DWIE CZĘŚCI
Dodano: 2016-04-15 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru miasta Pruszkowa: Zadanie 1 - Żbików II etap 2 - Baczyńskiego. Zadanie 2 - Anielin - przy ulicy Kościuszki. Zadanie 3 - położonego pomiędzy ulicami: 3-go Maja, Ciechanowską i Poznańską. Zadanie 4 - Akacjowa. Zadanie 5 - Staszica II. Zadanie 6 - Żbików - Bąki w Pruszkowie - Korczaka.
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w podziale na trzy Części
Dodano: 2016-03-30 - Opracowanie projektu uchwały o zasadach i warunkach sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Dodano: 2016-03-24 - Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno
Dodano: 2015-12-07