Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2011-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części terenu miasta Siedlce. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, na które składaja się: Część I: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Łukowskiej. Część II: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Piaski Starowiejskie i Św. Faustyny Kowalskiej w Siedlcach. Część III: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Floriańskiej. Zakres prac obejmuje: Część I: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Łukowskiej. Przedmiotem zamówienia jest miejscowy planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Łukowskiej, w granicach określonych uchwałą Nr X/191/2011 Rady Miasta Siedlce z dnia 28 czerwca 2011r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Łukowskiej. Granice planu wyznaczone są ulicą Łukowską, terenami kolejowymi, ulicą Radzyńską oraz granicą administracyjną miasta. Od północy i wschodu obszar opracowania planu sąsiaduje z terenem kolejowym, a od zachodu i południa graniczy z gminą Siedlce. Zasięg terytorialny planu obejmuje powierzchnię wynoszącą około 41 ha. II część: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Piaski Starowiejskie i Św. Faustyny Kowalskiej w Siedlcach. Przedmiotem zamówienia jest miejscowy planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Piaski Starowiejskie i Św. Faustyny Kowalskiej w Siedlcach, w granicach określonych uchwałą Nr X/193/2011 Rady Miasta Siedlce z dnia 28 czerwca 2011r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Piaski Starowiejskie i Św. Faustyny Kowalskiej w Siedlcach (teren położony na zachód od ulicy Piaski Starowiejskie- od ulicy Starowiejskiej, obejmujący nieruchomości przy przedłużeniach ulic: Ogrodowej, Polnej, Traugutta, Królowej Jadwigi, Sabiny Artych, Próżnej, teren na wschód od ulicy Piaski Starowiejskie do projektowanej drogi publicznej zbiorczej - połączenie ulicy Starzyńskiego z ulicą Północną oraz teren cmentarza przy ul. Janowskiej, jak również działki leżące na południe od cmentarza do ulicy Janowskiej ograniczony od wschodu ulicą św. Faustyny Kowalskiej). Zasięg terytorialny planu obejmuje powierzchnię wynoszącą około 53,7 ha. Część III: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Floriańskiej. Teren opracowania planu w rejonie ulicy Floriańskiej wyznaczony jest przez ulice: Brzeską, 3 Maja, Formińskiego, Kolejową i Ziuty Buczyńskiej. Od południa sąsiaduje z terenami kolejowymi. Granice terenu zawarte są w obszarze struktury funkcjonalno-przestrzennej miasta pn. Śródmieście. Stosownie do zapisów Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania miasta Siedlce, obszar w rejonie ulicy Floriańskiej zawiera tereny mieszkaniowo-usługowe, tereny produkcyjno-usługowe i techniczne, większe tereny i koncentracje usług, obszary poszerzanych i nowych ulic wymagających wykupu terenu. Teren nie wchodzi w granice strefy ochrony konserwatorskiej, a na jego obszarze znajduje się zaledwie kilka obiektów wpisanych do gminnej ewidencji zabytków. Obszar nie jest jeszcze w pełni zagospodarowany i posiada rezerwę inwestycyjną. Zasięg terytorialny planu obejmuje powierzchnię wynoszącą około 50 ha. Przedmiotem ww. planów będzie określenie przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego oraz sposobów ich zagospodarowania i zabudowy zgodnie z wyznaczonym w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Siedlce-kierunkiem zagospodarowania przestrzennego oraz w myśl art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. Nr 80, poz 717 z póź. zm.) z wykorzystaniem analiz stanu istniejącego oraz przepisami odrębnymi odnoszącymi się do obszaru objętego planem. Realizacja miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zamówienia zamówienia (tj. cz. I, cz.II oraz cz. III) będzie składać się z niżej wymienionych części: Część I - analiza danych wejściowych i przygotowanie koncepcji projektu planu - 1) analiza stanu istniejącego i zgodności z ustaleniami Studium polegająca w szczególności na analizie istniejących funkcji, parametrów, cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych, linii zabudowy, intensywności wykorzystania terenu, dostępności do dróg publicznych, istniejącego lub projektowanego uzbrojenia terenu zabudowy i zagospodarowania w relacji do przyjętych kierunków zagospodarowania przestrzennego w Studium, wykonana a podstawie materiałów geodezyjnych, inwentaryzacji urbanistycznej, wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o pozwoleniu na budowę oraz zezwoleń na realizację inwestycji drogowej - w 2 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej, 2) analiza wniosków złożonych do projektu planu zagospodarowania przestrzennego wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz opracowanie uzasadnień nieuwzględnienia wniosków w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, 3) opracowanie koncepcji projektu planu zawierającej co najmniej dwa warianty rozwiązań alternatywnych w skali 1:2000, uwzględniającej wyniki z dokonanej analizy, opracowania ekofizjograficznego oraz zawierającej dla proponowanych jednostek terenowych dane o istniejących średnich wielkościach powierzchni zabudowy w stosunku do powierzchni działek, średnich wysokościach budynków oraz obiektów, których wysokość wynika z potrzeb technologicznych, średnich szerokościach elewacji frontowych budynków, występujących najczęściej geometriach dachów, w tym kierunków głównych kalenic dachów w stosunku do frontów działek, kątów nachylenia połaci dachowych - po 1 egz. i 1 egz. w formie numerycznej, Część II - projektowanie: 1) opracowanie projektu planu, składającego się z projektu uchwały zawierającej część tekstową tj.: ustalenia planu, część graficzną tj.: rysunku planu w skali 1: 1000 w 1 egz., przedstawionego na kopii mapy zasadniczej, udostępnionej przez Zamawiającego, z określeniem dla terenu wymagającego scaleń i podziału oznaczonego w studium uikzp symbolem oSPN-8 zalecanego podziału na działki budowlane. 2) opracowanie projektu planu w 1 egz. w następującej formie publikacji elektronicznej na płycie CD : a) przygotowanie projektu planu w formie publikacji elektronicznej na płycie CD w oprogramowaniu EWMAPA firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00), wymagane uzgodnienie w z Referatem Geodezji struktury danych przed przystąpieniem do opracowania projektu planu, b) zapis treści uchwały w formie dokumentu co najmniej WORD 2000, 3) przeprowadzenie analizy, o której mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz.430) w odniesieniu do sytuacji dopuszczenia mniejszych szerokości ulic publicznych w liniach rozgraniczających , od określonych w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia - w 2 egz. oraz 1 egz. w formie numerycznej, Część III - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko i prognozy skutków finansowych 1) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko uwzględniającej wymagania zawarte w przepisach ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z póź. zm.), w tym w szczególności w art. 51 i art. 52, oraz uzgodniony z organami właściwymi zakres i wymagany stopień szczegółowości informacji - w 2 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, 2) sporządzenie w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej prognozy skutków finansowych uchwalenia planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz przepisów o gospodarce nieruchomościami w odniesieniu do zasad i do osób uprawnionych do określania tych skutków, zawierającej: a) prognozę wpływu ustaleń planu na dochody własne i wydatki miasta, w tym na: - wpływy z podatku od nieruchomości, - inne dochody związane z obrotem nieruchomościami miasta, - na opłaty i odszkodowania, o których mowa w art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z wyodrębnieniem poszczególnych funkcji przeznaczenia terenu, b) prognozę wpływu ustaleń planu na wydatki związane z realizacją inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, c) wnioski i zalecenia dotyczące przyjęcia proponowanych rozwiązań projektu planu, w tym stawek procentowych, na podstawie których ustala się opłatę, o której mowa w art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, wynikające z uwzględnienia ich skutków finansowych, Część IV- komisja urbanistyczno-architektoniczna: 1) przygotowanie pisemnej analizy stanowiska komisji urbanistyczno- architektonicznej o projekcie planu, zawierającej propozycję rozpatrzenia opinii oraz merytoryczne uzasadnienie nieuwzględnienia uwag, 2) wprowadzenie do projektu planu, uwzględnionych przez Zamawiającego, korekt wynikających z uzyskanej opinii komisji urbanistyczno-architektonicznej, 3) przekazanie materiałów, określonych w części III pkt 1) i 2) w 1 egz. oraz w 1egz. w formie numerycznej. Część V- uzgadnianie: 1) przygotowanie pisemnej analizy opinii i uzgodnień organów właściwych o projekcie planu i prognozie oddziaływania na środowisko, zawierającej propozycję rozpatrzenia i uwzględnienia poszczególnych uwag w sporządzanych dokumentach wraz z merytorycznym uzasadnieniem stanowiska, 2) wprowadzenie odpowiednio do projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko uwzględnionych przez Zamawiającego korekt, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień organów, 3) przekazanie materiałów w 1 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, o których mowa w części IV pkt 1) i 2). Część VI - wyłożenie, dyskusja publiczna oraz sposób realizacji infrastruktury technicznej: 1) uczestniczenie w dyżurze autorskim i dyskusji publicznej w czasie wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko 2) opracowanie analizy uwag wniesionych do projektu planu wraz z propozycją ich uwzględnienia oraz uzasadnieniem nieuwzględnienia pozostałych z wyodrębnieniem na wniesione na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu oraz ustawyo udostępnianiu informacji o środowisku... w 1egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, 3) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag, zaakceptowanych przez Zamawiającego, 4) przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 1 egz. oraz w 1 egz.w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, 5) wprowadzenie do projektu planu korekt wynikających z ponawianych czynności w związku z uwzględnieniem uwag i przekazywanie materiałów Zamawiającemu. 6) opracowanie sposobów realizacji zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych - 1 egz. oraz w 1 egz. w formie numerycznej, Część VII - uchwalenie : 1) przedstawienie projektu planu miejscowego na posiedzeniu Komisji Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska oraz na Sesji Rady Miasta do uchwalenia wraz z załącznikami, 2) przekazanie skorygowanego projektu planu Zamawiającemu w 5 egz. oraz w 1 egz. w formie publikacji elektronicznej na płycie CD, łącznie z listą nieuwzględnionych uwag oraz określeniem sposobu realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych miasta, oraz zasad ich finansowania, zgodnie z przepisami o finansach publicznych. 3) opracowanie pisemnego podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w art. 42 pkt 2) i art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku ..., 4) ewentualne wprowadzenie zmian do projektu planu wniesionych przez Radę Miasta i udział w czynnościach ponowionej, w niezbędnym zakresie, procedury planistycznej, 5) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały w sprawie planu, w tym udział w postępowaniu przed sądami administracyjnymi, 6) udzielanie ewentualnych wyjaśnień Wojewodzie, któremu została przedstawiona uchwała o uchwaleniu planu miejscowego wraz z załącznikami, do ich oceny pod względem zgodności z przepisami prawa, 7) przygotowanie uchwały w formacie Edytora Aktów Prawnych XML do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, 8) przygotowanie części opisowej planu w oprogramowaniu WINPLAN firmy GEOBID z Katowic (co najmniej wersja 8,00). Przy realizacji każdej części zamówienia dotyczącej sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Siedlcach konieczne jest zastosowanie co najmniej wersji 8,0 oprogramowania EWMAPA i WINPLAN firmy Geobid z Katowic oraz edytora tekstu co najmniej Word 2000.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach