Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowa przestrzennego w Gminie Sułkowice dla obszaru wsi Biertowice w granicach administracyjnych.

Gmina Sułkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-440 Sułkowice, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2732075 , fax. 012 2721422
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułkowice
    ul. Rynek 1 1
    32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
    tel. 012 2732075, fax. 012 2721422
    REGON: 00053024100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowa przestrzennego w Gminie Sułkowice dla obszaru wsi Biertowice w granicach administracyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie w skali 1:2000 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Gminie Sułkowice dla obszaru wsi Biertowice w jej granicach administracyjnych zgodnie z podjętą przez Radę Miejską w Sułkowicach Uchwałą Nr XIV/104/2007 z dnia 29 listopada 2007 roku. Przedmiot zamówienia musi być opracowany zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. nr 80 poz. 717 z późn. zm.), oraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz innymi przepisami szczegółowymi. Powierzchnia terenu objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego wynosi około 390 ha. Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac projektowych określony został w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wymagania szczególne: I.Wykonawca - musi udokumentować, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykonał co najmniej trzy miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego , które weszły w życie i obejmują obszar odpowiadający przedmiotowi niniejszego zamówienia (nie mniej niż 380 ha każdy); II.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał minimum jedną osobę, będącą członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.), i która będzie pełnić funkcję głównego projektanta. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi udokumentować, że we wskazanym wyżej okresie wykonał co najmniej trzy miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego , które weszły w życie i obejmują obszar odpowiadający przedmiotowi niniejszego zamówienia (nie mniej niż 380 ha każdy ) ; referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia muszą być wystawione na firmę Wykonawcy składającego ofertę. 4. Skład zespołu projektowego, który będzie wykonywał niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga: Główny projektant - musi być członkiem izby urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie wskazanych uprawnień oraz aktualny wpis do właściwej Izby Urbanistów; Zamawiający wymaga, aby główny projektant wykonał (lub kierował pracami zespołu) minimum dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego , które weszły w życie i obejmują obszar nie mniejszy niż 380 ha (każdy) , należy dołączyć dokumenty np. referencje tych planów , zawierające datę wykonania zamówienia oraz wejście w życie wykonanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; W skład zespołu projektowego powinny wchodzić również: 1)osoba posiadająca dyplom ukończenia studiów wyższych o kierunku architektura oraz należąca do właściwej Izby Architektów (aktualny wpis); - osoba ta nie jest wymagana jeżeli główny projektant, o którym mowa powyżej jest absolwentem wyższej uczelni o kierunku architektura. 2)specjalista w zakresie komunikacji; 3)specjalista do spraw gospodarki wod. - kan.; 4)rzeczoznawca ds. opracowań skutków finansowych do planu; 5)osoba z praktyką w zakresie opracowań prognoz oddziaływania na środowisko. Należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez wymienione wyżej osoby wskazanych uprawnień. Zamawiający wymaga aby każdy z członków zespołu wykonał (lub brał udział w opracowaniu zespołowym) minimum dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie i obejmują obszar nie mniejszy niż 380 ha (każdy), należy dołączyć dokumenty np. referencje tych planów , zawierające datę wykonania zamówienia oraz wejście w życie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które zostały wykonane przez osoby wskazane do realizacji niniejszego zamówienia. Potwierdzeniem wykonania usług, o których mowa wyżej to np. referencje z jednoznacznie wymienionym składem zespołu autorskiego (lub referencje wraz z ksero strony z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - SKŁAD AUTORSKI - której dotyczy). 5. Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo - finansowy plac planistycznych związanych z opracowaniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Biertowice; 6. Oświadczenie dotyczące podwykonawców; 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. Zaparafowany wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach