Przetargi.pl
Sporządzanie według potrzeb świadectw charakterystyki energetycznej dla wytypowanych lokali oraz budynków położonych w Warszawie stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie według potrzeb świadectw charakterystyki energetycznej dla wytypowanych lokali oraz budynków położonych w Warszawie stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków i lokali w budynkach gminnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Mokotów oraz dla lokali gminnych znajdujących się w budynkach wspólnotowych będących i nie będących w administracji ZGN w Dzielnicy Mokotów i w lokalach oświaty położonych na terenie DOM Służewiec, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno, DOM Polkowska, DOM Konduktorska. Zamawiający zakłada, że w okresie trwania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania zlecone zostanie sporządzenie 600 sztuk świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i 6 sztuk świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków. 2. Wykonywanie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków wskazanych w pkt. 3.1. następować będzie na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez DOM, (stosownie do jego potrzeb). 2.1. Zlecenia będą określały adres obiektu i termin wykonania zlecenia. 2.2. Zlecenia przekazywane będą Wykonawcy w każdej dostępnej formie: osobiście, faksem lub drogą elektroniczną. 2.3. Termin wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej liczony będzie od dnia następnego po dniu przekazania zlecenia Wykonawcy. 3. Świadectwa charakterystyki energetycznej będą sporządzane zgodnie z obowiązującymi w dacie ich sporządzania przepisami określającymi zasady sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej. 3.1. Świadectwo charakterystyki energetycznej wykonane dla każdego lokalu i budynku będzie opracowane: 3.1.1. przez osoby posiadające uprawnienia wynikające z przepisów praw, o których mowa pkt. 3.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia obowiązujących w dacie sporządzania oraz posiadające aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane ze sporządzaniem świadectw charakterystyki energetycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, na kwotę co najmniej 25.000 EURO na jedno zdarzenie; 3.1.2. w języku polskim, z zastosowaniem oznaczeń graficznych i literowych określonych w Polskich Normach dot. budownictwa oraz instalacji grzewczych, wentylacyjnych, chłodzenia, ciepłej wody użytkowej i oświetlenia w budynkach, 3.1.3. w postaci papierowej oprawione w okładki formatu A-4 w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie, 4. Każde świadectwo charakterystyki energetycznej zawierać będzie wszystkie elementy wymagane przez obowiązujące w dacie jego sporządzenia przepisy dotyczące sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej. 4.1. Odebranie wykonanego zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy świadectwa charakterystyki energetycznej przez Zamawiającego potwierdzone będzie protokołem odbioru. 4.2. Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w par. 7 niniejszej umowy majątkowych praw autorskich do sporządzanych świadectw charakterystyki energetycznej (dalej też: utwór) na następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt b) - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. - 3.4. niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgonie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specfikacji istotnych warunków zamówienia, 6. Wykonawca, przy realizacji zamówienia, zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie w jakim chciałby uzyskać dostęp do lokali i budynków dla których będzie wykonywał świadectwa charakterystyki energetycznej. 7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, obowiązującemu w dacie jego realizacji. 8. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III do niniejszej specyfikacji. 8.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; b) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu niniejszej umowy; c) zmiany zakresu rzeczowego i finansowego; d) zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu niniejszej umowy; e) powierzenia Podwykonawcy wykonania części lub całości przedmiotu zamówienia lub zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy z Podwykonawcą, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem zamówienia; f)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następstwie wydłużających/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. 8.2. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 8.3. Wynagrodzenie ostateczne za wykonany zakres prac - będzie obejmować łącznie wynagrodzenie podstawowe plus podatek VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY W PRZEDMIOTOWYM POSTEPOWANIU

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie czasu realizacji poszczególnych zleceń
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach