Przetargi.pl
Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy

Urząd Gminy Siedlec ogłasza przetarg

  • Adres: 64-212 Siedlec, ul. Zbąszyńska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3848521 , fax. 068 3848473
  • Data zamieszczenia: 2011-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Siedlec
    ul. Zbąszyńska 17 17
    64-212 Siedlec, woj. wielkopolskie
    tel. 068 3848521, fax. 068 3848473
    REGON: 00053868500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności urbanistycznych dla potrzeb Gminy Siedlec w 2011 r., polegających na sporządzaniu projektów decyzji: - o warunkach zabudowy (z uwzględnieniem opracowania ewentualnych zmian przedmiotowej decyzji) wraz z analizą funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania terenu, - o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania terenu. Integralną część wyżej wymienionych opracowań stanowić będzie ustalenie wszystkich organów uzgadniających projekt decyzji oraz weryfikacja stron postępowania administracyjnego. Wykonawca przygotowuje dokumenty w 1 egz. (część opisowa wraz z graficzną) w wersji papierowej i elektronicznej, według aktualnego stanu przepisów prawa w postaci nadającej się do reprodukcji, natomiast postępowanie administracyjne prowadzi Zamawiający. Zamawiający wymaga, aby okres przygotowania dokumentów od czasu przekazania Wykonawcy kompletnego wniosku nie przekroczył: - dla decyzji o warunkach zabudowy - 14 dni, - dla decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego - 7 dni. Analiza w granicach obszaru wyznaczonego przez organ winna zawierać dokumentację tekstową, graficzną i fotograficzną. Wykonawca będzie przekazywał projekty decyzji wraz z analizą funkcji, cech zabudowy i zagospodarowania terenu w formie papierowej i elektronicznej. Zarówno przekazanie materiałów wyjściowych dla potrzeb sporządzenia opracowań, jak i przekazanie kompletnych projektów decyzji nastąpi protokolarnie w siedzibie Zamawiającego, w koszty z tego tytułu Wykonawca skalkuluje w cenie ofertowej. Zamawiający wymaga bezpośredniego kontaktu Wykonawcy i jego obecności w swojej siedzibie przynajmniej 1 raz w tygodniu - w tym celu w umowie strony ustalą konkretny dzień tygodnia. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych dokumentach Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie o tym fakcie a Wykonawca usunie usterki w terminie 3 dni. Termin usunięcia usterek jest niezależny od uzgodnionej cyklicznej obecności Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Dla potrzeb Wykonawcy Zamawiający udostępni posiadane dokumenty z dziedziny planowania przestrzennego, w tym przede wszystkim obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Przewiduje się konieczność sporządzenia łącznie ok. 250 projektów decyzji w oparciu o wnioski złożone w okresie do 31 grudnia 2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlec.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach