Przetargi.pl
Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów zmiany decyzji w roku 2014 zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 647) wraz z przepisami wykonawczymi do w/w ustawy.

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
    REGON: 00053044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów zmiany decyzji w roku 2014 zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 647) wraz z przepisami wykonawczymi do w/w ustawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2012.647 j.t.) wraz z przepisami wykonawczymi do w/w ustawy: a) projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, b) projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, c) projektów zmiany decyzji. 2. Klasyfikacja - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 3. Projekty decyzji muszą zawierać część tekstową oraz graficzną sporządzoną czytelnie umożliwiającej wykonanie kopii oraz dokumentację fotograficzną wraz z protokółem oględzin z przeprowadzonej wizji terenowej. 4. Sporządzony projekt decyzji o warunkach zabudowy będzie zawierał: a. Część tekstową wraz z dokładną analizą, b. Załącznik rysunkowy do decyzji, c. Załącznik rysunkowy do analizy, d. Dokumentację fotograficzną z przeprowadzonej wizji terenowej. 5. Dokumentację projektów przedmiotowych decyzji lub zmiany decyzji należy przekazywać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD; część tekstowa: w formacie doc, część rysunkowa w formacie pdf. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania materiałów do uzgodnienia projektu z organami wymienionymi w ustawie oraz ponownego przygotowania projektu decyzji w przypadku wniesienia uwag przez organy uzgadniające, strony postępowania lub uchylenia decyzji przez organ II instancji lub sąd administracyjny. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do formy graficznej sporządzanych projektów decyzji (nie dotyczy rozwiązań merytorycznych). 8. Zamawiający planuje, iż ilość opracowanych projektów decyzji w roku 2014 wyniesie około 350 sztuk. 9. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie zakres i termin wykonywania prac. 10. Do zadań wykonawcy należy również pobyt osoby sporządzającej projekty przedmiotowych decyzji przez co najmniej cztery godziny raz w tygodniu, w godzinach pracy urzędu, w jego siedzibie, w celu : -wymiany korespondencji oraz zapoznania się z przekazanymi wnioskami, - niezwłocznego usuwania błędów, które mogą zostać poprawione w siedzibie Zamawiającego oraz wprowadzania takich korekt w sporządzonych projektach decyzji, których można dokonać bez przeprowadzenia weryfikacji analizy w terenie. 11. Zakłada się, że z 350 szt. szacowanych projektów decyzji na rok 2014 to: - 50 szt. projektów decyzji (z załącznikami graficznymi do formatu A3 włącznie), - 100 szt. projektów decyzji (z załącznikami graficznymi powyżej formatu A3 do formatu A2 włącznie) - 175 szt. projektów decyzji (z załącznikami graficznymi powyżej formatu A2 do formatu A1 włącznie) - 25 szt. projektów decyzji (z załącznikami graficznymi powyżej formatu A1 do formatu A0 włącznie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach