Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg
- Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8977100 , fax. 061 8977124
- Data zamieszczenia: 2013-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
ul. Tadeusza Kościuszki 4 4
62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 061 8977100, fax. 061 8977124
REGON: 00053044200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów zmiany decyzji w roku 2014 zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 647) wraz z przepisami wykonawczymi do w/w ustawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2012.647 j.t.) wraz z przepisami wykonawczymi do w/w ustawy: a) projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, b) projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, c) projektów zmiany decyzji. 2. Klasyfikacja - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 3. Projekty decyzji muszą zawierać część tekstową oraz graficzną sporządzoną czytelnie umożliwiającej wykonanie kopii oraz dokumentację fotograficzną wraz z protokółem oględzin z przeprowadzonej wizji terenowej. 4. Sporządzony projekt decyzji o warunkach zabudowy będzie zawierał: a. Część tekstową wraz z dokładną analizą, b. Załącznik rysunkowy do decyzji, c. Załącznik rysunkowy do analizy, d. Dokumentację fotograficzną z przeprowadzonej wizji terenowej. 5. Dokumentację projektów przedmiotowych decyzji lub zmiany decyzji należy przekazywać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD; część tekstowa: w formacie doc, część rysunkowa w formacie pdf. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania materiałów do uzgodnienia projektu z organami wymienionymi w ustawie oraz ponownego przygotowania projektu decyzji w przypadku wniesienia uwag przez organy uzgadniające, strony postępowania lub uchylenia decyzji przez organ II instancji lub sąd administracyjny. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do formy graficznej sporządzanych projektów decyzji (nie dotyczy rozwiązań merytorycznych). 8. Zamawiający planuje, iż ilość opracowanych projektów decyzji w roku 2014 wyniesie około 350 sztuk. 9. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie zakres i termin wykonywania prac. 10. Do zadań wykonawcy należy również pobyt osoby sporządzającej projekty przedmiotowych decyzji przez co najmniej cztery godziny raz w tygodniu, w godzinach pracy urzędu, w jego siedzibie, w celu : -wymiany korespondencji oraz zapoznania się z przekazanymi wnioskami, - niezwłocznego usuwania błędów, które mogą zostać poprawione w siedzibie Zamawiającego oraz wprowadzania takich korekt w sporządzonych projektach decyzji, których można dokonać bez przeprowadzenia weryfikacji analizy w terenie. 11. Zakłada się, że z 350 szt. szacowanych projektów decyzji na rok 2014 to: - 50 szt. projektów decyzji (z załącznikami graficznymi do formatu A3 włącznie), - 100 szt. projektów decyzji (z załącznikami graficznymi powyżej formatu A3 do formatu A2 włącznie) - 175 szt. projektów decyzji (z załącznikami graficznymi powyżej formatu A2 do formatu A1 włącznie) - 25 szt. projektów decyzji (z załącznikami graficznymi powyżej formatu A1 do formatu A0 włącznie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie częściowej zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Szamotuły
Dodano: 2015-07-27 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy dla wybranego obszaru w miejscowościach - Dziedzice, Dolany,Wola Koszucka, Lądek , Wacławów , Ciążeń obręb Ciążeń Wschód, Ratyń, Sługocin.
Dodano: 2015-04-24 - Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Chodzieży.
Dodano: 2014-03-21 - Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kaczory
Dodano: 2013-12-13 - Opracowywanie projektów decyzji z zakresu planowania przestrzennego
Dodano: 2013-09-16 - OPRACOWANIE CZĘŚCIOWEJ ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA TURKU PN. STADION WRAZ Z PROGNOZĄ ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO I PROGNOZĄ SKUTKÓW FINANSOWYCH UCHWALENIA CZĘŚCIOWEJ ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.
Dodano: 2013-08-28 - OPRACOWANIE CZĘŚCIOWEJ ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA TURKU PN. W REJONIE ULICY KONIŃSKIEJ, KTÓRY PO ZMIANIE BĘDZIE NAZYWAŁ SIĘ REJON PÓŁNOCNY UL. KONIŃSKIEJ - ETAP I WRAZ Z PROGNOZĄ ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO I PROGNOZĄ SKUTKÓW FINANSOWYCH UCHWALENIA CZĘŚCIOWEJ ZMIANY MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.
Dodano: 2013-08-20 - Przygotowanie i opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów pod budownictwo mieszkaniowe i usługowe w rejonie ul. Paderewskiego i zachodniej granicy miasta Września
Dodano: 2013-08-09 - Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o nazwach: 1. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w obrębie geodezyjnym Kazimierz Biskupi. 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w obrębie geodezyjnym Kazimierz Biskupi, Kamienica, Władzimirów, Sokółki , Nieświastów i Wieruszew
Dodano: 2013-05-22 - Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów pod budownictwo mieszkaniowe i usługowe w rejonie ulicy Szosa Witkowska we Wrześni i projektowanej obwodnicy drogi krajowej nr 15 we Wrześni, Gutowie Małym i Gutowie Wielkim
Dodano: 2013-01-08