Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
- Data zamieszczenia: 2013-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości 33/35 33/35
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych w 2013 r. na rzecz Skarbu Państwa i Powiatu Pilskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sporządzanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych w 2013 r. na rzecz Skarbu Państwa i Powiatu Pilskiego. 2. Przedmiot zamówienia: Sporządzanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu: 1) określenia wartości nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Pilskiego, w tym: a) sporządzenie dokumentacji dotyczącej oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu w budynku do 5 lokali, b) określenie wartości lokalu łącznie z pomieszczeniami przynależnymi i udziałami w nieruchomości wspólnej z wyodrębnieniem wartości gruntu wchodzącego w skład nieruchomości wspólnej, odpowiadającej udziałowi właściciela lokalu w tych nieruchomościach, c) określenie wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem o powierzchni użytkowej do 100 m2, z wyszczególnieniem wartości gruntu, d) określenie wartości nieruchomości zabudowanej budynkiem o powierzchni użytkowej powyżej 500 m2, z wyszczególnieniem wartości gruntu, e) określenie wartości nieruchomości niezabudowanej, jako podstawy do ustalenia ceny zbycia nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), 2) sprzedaży nieruchomości w trybie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), 3) ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w związku z art. 4 ust. 1, ust. 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. Nr 175 , poz. 1459 z późn. zm.), 4) ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne, 5) ustalenia odszkodowania za wywłaszczenie nieruchomości stosownie do treści przepisu art. 128 i art. 140 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), 6) dokonania aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych, na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 3. W załączniku nr 2 - Formularz cenowy (kolumna nr 6) podano szacunkowe ilości wykonania operatów. Rzeczywista ilość wykonania operatów będzie dostosowana do potrzeb Zamawiającego. 4. Operat szacunkowy należy sporządzić w dwóch egzemplarzach zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 - z późn. zm.). 5. Przy kalkulacji ceny wykonania zamówienia należy uwzględnić m. in. koszty materiałów, koszty transportowe oraz - w razie konieczności - koszty jednorazowego potwierdzenia aktualności sporządzonych operatów szacunkowych objętych niniejszym zamówieniem, po upływie okresu ich ważności, stosownie do zapisu art. 156 ust. 3, ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i udział w rozprawach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz wyznaczonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w przypadku ewentualnego zakwestionowania operatów, celem uzasadnienia ich prawidłowości. 6. Wykonawca będzie otrzymywał od Zamawiającego zlecenie na wykonanie poszczególnych operatów. Wykonawca zobowiązany jest opracować zlecone operaty w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia chyba, że Zamawiający w zleceniu wyznaczy termin dłuższy. 7. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT/rachunek za każde otrzymane zlecenie, - termin płatności faktury/rachunku - do 14 dni od dnia wystawienia faktury/rachunku Zamawiającemu, przy czym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę/rachunek Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty wystawienia, - faktura/rachunek nie może zostać wystawiona/y przed odbiorem prac. 8. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi pośrednictwa w wynajmie powierzchni budynków i usługi zarządzania nieruchomością Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji
Dodano: 2016-02-17 - Sporządzanie wycen lub opinii dla nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii w roku 2016.
Dodano: 2016-01-27 - ZARZĄDZANIE ZASOBEM KOMUNALNYM GMINY WRZEŚNIA
Dodano: 2015-12-09 - Usługa zarządzania gminnymi obiektami sportu i rekreacji
Dodano: 2015-12-02 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9.
Dodano: 2015-10-08 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9
Dodano: 2015-09-17 - Określenie wartości rynkowych prawa własności nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Dodano: 2015-09-09 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Dobra Rycerskie Tom III Baszków.
Dodano: 2015-06-24 - Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy Rydzyna
Dodano: 2015-03-19 - Sporządzanie wycen nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Gospodarowania Mieniem w roku 2015.
Dodano: 2014-10-17