Starostwo Powiatowe w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Al. Niepodległości 33/35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 67 2109332
- Data zamieszczenia: 2013-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Pile
Al. Niepodległości 33/35 33/35
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 2109442, fax. 67 2109332
REGON: 57079091100010 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzanie opinii o wartości nieruchomości Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych w 2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Sporządzanie opinii o wartości nieruchomości Skarbu Państwa w formie operatów szacunkowych w 2013 r. Przedmiot zamówienia jest sporządzanie opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu dokonania aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych, na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 t. j.). W załączniku nr 1 - formularz Oferta (kolumna nr 6) podano szacunkową ilość wykonania operatów. Rzeczywista ilość wykonania operatów będzie dostosowana do potrzeb Zamawiającego. Operat szacunkowy należy sporządzić w dwóch egzemplarzach zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 t. j.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207, poz. 2109 - z późn. zm.). Przy kalkulacji ceny wykonania zamówienia należy uwzględnić m. in. koszty materiałów, koszty transportowe oraz - w razie konieczności - koszty jednorazowego potwierdzenia aktualności sporządzonych operatów szacunkowych objętych niniejszym zamówieniem, po upływie okresu ich ważności, stosownie do zapisu art. 156 ust. 3, ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i udział w rozprawach wyznaczonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w przypadku ewentualnego zakwestionowania operatów, celem uzasadnienia ich prawidłowości. Wykonawca będzie otrzymywał od Zamawiającego zlecenie na wykonanie poszczególnych operatów. Wykonawca zobowiązany jest opracować zlecone operaty w terminie do dnia 22 listopada 2013 r. od dnia otrzymania zlecenia chyba, że Zamawiający w zleceniu wyznaczy inny termin. Ilość operatów wskazana w Załączniku nr 1 - formularz Oferta, ma charakter szacunkowy. Łączna wartość brutto wpisana w formularzu Oferta ma wyłącznie na celu porównanie złożonych ofert i wyłonienie Wykonawcy. Rzeczywista ilość operatów będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego. Warunki zapłaty: Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT/rachunek za każde otrzymane zlecenie; termin płatności faktury/rachunku - do 14 dni od dnia wystawienia faktury/rachunku Zamawiającemu, przy czym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę/rachunek Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty wystawienia; faktura/rachunek nie może zostać wystawiona/y przed odbiorem prac. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi pośrednictwa w wynajmie powierzchni budynków i usługi zarządzania nieruchomością Wielkopolskiego Centrum Wspierania Inwestycji
Dodano: 2016-02-17 - Sporządzanie wycen lub opinii dla nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Geodezji i Kartografii w roku 2016.
Dodano: 2016-01-27 - ZARZĄDZANIE ZASOBEM KOMUNALNYM GMINY WRZEŚNIA
Dodano: 2015-12-09 - Usługa zarządzania gminnymi obiektami sportu i rekreacji
Dodano: 2015-12-02 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9.
Dodano: 2015-10-08 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Kuklinów Dobra tom 9
Dodano: 2015-09-17 - Określenie wartości rynkowych prawa własności nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
Dodano: 2015-09-09 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej dla nieruchomości Skarbu Państwa, dla których prowadzona jest księga wieczysta Dobra Rycerskie Tom III Baszków.
Dodano: 2015-06-24 - Wykonanie operatów szacunkowych dla potrzeb Gminy Rydzyna
Dodano: 2015-03-19 - Sporządzanie wycen nieruchomości położonych na terenie miasta Kalisza dla potrzeb Wydziału Gospodarowania Mieniem w roku 2015.
Dodano: 2014-10-17