Przetargi.pl
Sporządzanie operatów szacunkowych 1 wycen nieruchomości gminnych w Gminie Sobótka w latach 2015-2016, 2 wycen nieruchomości w Gminie Sobótka z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w latach 2015-2016

Gmina Sobótka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-050 Sobótka, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3162043 do 045 , fax. 071 3162123
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sobótka
    Rynek 1 1
    55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3162043 do 045, fax. 071 3162123
    REGON: 93193511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sobotka .pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie operatów szacunkowych 1 wycen nieruchomości gminnych w Gminie Sobótka w latach 2015-2016, 2 wycen nieruchomości w Gminie Sobótka z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w latach 2015-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie operatów szacunkowych dla zadania nr 1 związanego z wyceną nieruchomości gminnych w Gminie Sobótka w latach 2015 do 2016 i dla zadania nr 2 związanego z wyceną nieruchomości w Gminie Sobótka z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w latach 2015 do 2016. Zadanie nr 1 Sporządzanie operatów szacunkowych wycen nieruchomości gminnych w Gminie Sobótka w latach 2015 do 2016. Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych wycen nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminnych wynikających z ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz. U. z 2014 r., poz. 518 ze zm., Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje zadania wg załącznika nr 1 Podana ilość usług jest wielkością szacunkową, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia tej ilości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę co do faktycznej ilości operatów zamówionych przez Zamawiającego podczas realizacji umowy.Zamówienie należy wykonać z użyciem materiałów własnych Wykonawców.Wykonawca co miesiąc będzie otrzymywał zlecenie na ok. 14 operatów szacunkowych i 2 na inwentaryzację. Zadanie nr 2 Sporządzanie operatów szacunkowych wycen nieruchomości w Gminie Sobótka z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w latach 2015 do 2016. Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych z tytułu wzrostu wartości nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminnych wynikających z ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami Dz. U. z 2014 r., poz. 518 ze zm. oraz ustawy o z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. z 2012 r. poz. 647 ze zm. Szczegółowy zakres zamówienia wg zał. nr 1do oferty 1a Podana ilość usług jest wielkością szacunkową, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia tej ilości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę co do faktycznej ilości operatów zamówionych przez Zamawiającego podczas realizacji umowy. Zamówienie należy wykonać z użyciem materiałów własnych Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dla zadania nr 1 w wysokości: 1.100,00 zł. słownie jeden tysiąc sto złotych dla zadania nr 2 w wysokości 2.000,00 zł słownie dwa tysiące złotych Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form 1 pieniądzu 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3 gwarancjach bankowych 4 gwarancjach ubezpieczeniowych 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 j.t. Termin wniesienia wadium w pieniądzu ustala się do dnia 03.02.2015 roku do godz. 10.00. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce w tytule przelewu prosimy wpisać dla zadania nr 1 wadium przetargowe GNiZP.271.24.2014 zadanie nr 1 dla zadania nr 2 wadium przetargowe GNiZP.271.24.2014- zadanie nr 2 Wadium wniesione w innej formie należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt. 8 ppkt 2 do 5 SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u Skarbnika Gminy przed terminem składania ofert pok. nr 15, a kserokopię z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy włączyć kserokopię gwarancji wadialnej potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz dołączyć osobno oryginał gwarancji wadialnej, który po otwarciu ofert zostanie przekazany Skarbnikowi Gminy a jego ksero z adnotacją i podpisem Skarbnika Gminy o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium będzie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacjami Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sobotka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach