Przetargi.pl
SPORZĄDZANIE, DOWÓZ I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZICEI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY BARTOSZYCE

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Pieniężnego 10 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 762 18 90, 762 18 91 , fax. 89 762 18 92
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Pieniężnego 10 A 10 A
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 762 18 90, 762 18 91, fax. 89 762 18 92
    REGON: 51050842000010
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPORZĄDZANIE, DOWÓZ I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZICEI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ NA TERENIE GMINY BARTOSZYCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przygotowaniu, dowiezieniu i wydaniu posiłków dla dzieci i młodzieży w następujących placówkach oświatowych: 1)Szkoła Podstawowa w Bezledach -wydanie posiłków -I zmiana godz. 10:15-10:40; II zmiana godz. 11:25-11:35, 2)Szkoła Podstawowa w Galinach -wydanie posiłków godz. 11:10-11:45, 3)Szkoła Podstawowa w Krawczykach -wydanie posiłków godz. 10:15-10:35, 4)Szkoła Podstawowa w Rodnowie -wydanie posiłków godz. 10:00-10:10, 5)Szkoła Podstawowa w Sokolicy -wydanie posiłków -I zmiana godz. 11:00-11:20; II zmiana godz. 12:10-12:30, 6)Szkoła Podstawowa w Wojciechach -wydanie posiłków godz. 10:35-10:55, 7)Szkoła Podstawowa w Żydowie -wydanie posiłków godz. 11:15-11:45, 8)Gimnazjum w Bezledach (Wykonawca dla uczniów Gimnazjum w Bezledach, zobowiązany jest do wydawania posiłków w pomieszczeniach kuchennych Szkoły Podstawowej w Bezledach) -wydanie posiłków godz. 12:20-12:40, 9)Gimnazjum w Kinkajmach -wydanie posiłków -I zmiana godz. 10:35-10:50; II zmiana godz. 11:35-11:50, 2.W roku szkolnym 2010/2011 korzystało z posiłków finansowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w: 1) Gimnazjum w Bezledach 82 dzieci, 2) Gimnazjum w Kinkajmach 62 dzieci, 3) Szkoła Podstawowa w Bezledach 26 dzieci, 4) Szkoła Podstawowa w Galinach 56 dzieci, 5) Szkoła Podstawowa w Krawczykach 36 dzieci, 6) Szkoła Podstawowa w Rodnowie 31 dzieci, 7) Szkoła Podstawowa w Sokolicy 58 dzieci, 8) Szkoła Podstawowa w Wojciechach 68 dzieci, 9) Szkoła Podstawowa w Żydowie 57 dzieci. 3. Wymaga się przygotowania posiłków w miejscach, którymi dysponuje Wykonawca. Przystosowanych do przygotowywania posiłków, z całym niezbędnym zapleczem, a następnie dostarczenie przygotowanych posiłków przez Wykonawcę do w/w placówek oświatowych. Zamawiający zapewnia jedynie możliwość przechowywania i mycia naczyń po spożytych posiłkach. W tym celu Zamawiający udostępnia Wykonawcy pomieszczenia kuchni wraz z niezbędnymi pomieszczeniami zaplecza kuchennego z wyposażeniem w niezbędny sprzęt. 4. Pomieszczenia kuchenne wraz z zapleczem stanowią jeden kompleks, wydzielony z pozostałej części obiektu, pomieszczenia nie są opomiarowane w liczniki zimnej i ciepłej wody oraz energii elektrycznej. Wyjątek stanowi Szkoła Podstawowa w Sokolicy i Gimnazjum w Kinkajmach, pomieszczenia są opomiarowane w liczniki zimnej i ciepłej wody a także energii elektrycznej. Wykonawca zobowiązuje się opłacić koszty zużycia energii elektrycznej, wody i odbioru ścieków w zryczałtowanej miesięcznej wysokości brutto: 1) W szkole Podstawowej w Bezledach-247,50 zł 2) W szkole Podstawowej w Galinach-103,50 zł 3) W szkole Podstawowej w Krawczykach-40,50zł 4) W szkole Podstawowej w Rodnowie-70,47 zł 5) W szkole Podstawowej w Wojciechach-105,57 zł 6) W szkole Podstawowej w Żydowie-289,94 zł W Szkole Podstawowej w Sokolicy i w Gimnazjum w Kinkajmach pomieszczenia są opomiarowane w liczniki zimnej i ciepłej wody a także energii elektrycznej. Urząd Gminy w Bartoszycach raz w miesiącu będzie obciążał Wykonawcę za zużycie wody, odbiór ścieków i zużycie energii elektrycznej, na podstawie odczytów urządzeń pomiarowych i obowiązujących stawek. 5. Przewiduje się, że w okresie trwania zamówienia liczba stołujących będzie taka sama lub zbliżona do dotychczasowej. 6. Zapłata za obiady dokonywana będzie przez Zamawiającego. Prawo do korzystania z obiadów mają również uczniowie, za których zapłaty dokonywać będą ich rodzice. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości wydawanych obiadów w zależności od ilości rodzin, którym Zamawiający zobowiązany jest pokrywać koszty posiłków wynikających z obowiązujących przepisów. 8. Zamawiający nie zapewnia ile osób i w jakim okresie będzie korzystało z posiłków, za których Zamawiający nie jest zobowiązany do pokrycia kosztów posiłków. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość wydawania posiłków po cenie ustalonej przez Wykonawcę: a) pracownikom placówek oświatowych, obejmujących zamówienie, b) uczniom placówki, których rodzice opłacają posiłki we własnym zakresie, c) za zgodą Zamawiającego osobom trzecim. 10. Zamawiający wyraża zgodę na prowadzenie na potrzeby uczniów i pracowników szkół, usług gastronomicznych przy zastosowaniu marży -oferta wg uznania. 11. W celu prowadzenia usług żywienia zamawiający zawrze umowę użyczenia pomieszczeń bloku żywieniowego wraz z niezbędnym wyposażeniem. Protokolarne przekazanie pomieszczeń i sprzętu nastąpi pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych jednostek oświatowych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia na własny koszt i własnym staraniem remontów pomieszczeń oraz przekazanych mu urządzeń a ponadto do zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarno-epidemiologicznego, stosownie do wymagań Sanepidu i Państwowej Inspekcji Pracy, przyjmując na siebie wszelkie zobowiązania wobec tych instytucji. Zamawiający nie będzie zwracał nakładów poniesionych na w/w roboty. 13. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pojemników na gromadzenie nieczystości stałych i usuwanie tych nieczystości na własny koszt, przez podmiot uprawniony do wywozu nieczystości. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość opomiarowania energii i wody na koszt Wykonawcy. 15. Prowadzenie żywienia winno nastąpić w dniu 2 września 2011 roku. 16. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225) i norm żywienia oraz zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia oraz ustawą z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 122, poz.851). 17. Zaleca się, Aby wykonawca odwiedził i zbadał miejsce i otoczenie, w którym będzie świadczył usługę i pozyskał dla siebie, na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszystkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, oraz przy zawieraniu umowy na realizację zamówienia. Koszt takiej wizyty ponosi oferent. 18. Za zgodą zamawiającego Wykonawca może wyposażyć w sprzęt kuchenny blok żywieniowy na własny koszt. 19. Wykonawca jest obowiązany do sprzątania pomieszczeń, utrzymania w czystości, sprzętu i wyposażenia kuchni po wydanych posiłkach. 20. Zamawiający zastrzega, że w przypadku udzielenia zamówienia wybranemu Wykonawcy, Wykonawca ten może powierzyć podwykonawcy tylko tę część zamówienia, która obejmuje dostarczenie przygotowanych posiłków. 21. Zamawiający wymaga serwowania obiadów jednodaniowych w tym max 2 razy w tygodniu zupa z dodatkiem białka zwierzęcego w celu zwiększenia wartości energetycznej, zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. 22. W celu wykonania zamówienia istnieje możliwość zagospodarowania pomieszczeń bloku żywieniowego w Gimnazjum w Kinkajmach na zasadach i warunkach ustalonych pomiędzy Dyrektorem Gimnazjum a Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN słownie: pięć tysięcy złotych. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu-przelewem na konto 86 1160 2202 0000 0001 8671 9309, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędniościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bakowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. Zm.). Złożone w kasie Urzędu Gminy w Bartoszycach. 3.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego przetargu dotyczy. 4.Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5.Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwróci wadium wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, za wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeśli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, w ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeśli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach