Przetargi.pl
SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY MYSŁAKOWICE W WYSOKOŚCI 4 235 442 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST. ART. 518 § 1 PKT 3 KC

Gmina Mysłakowice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Szkolna 5
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 075 6439986
  • Data zamieszczenia: 2014-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mysłakowice
    ul. Szkolna 5 5
    58-533 Mysłakowice
    tel. 075 6439986
    REGON: 23082170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPŁATA I RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ GMINY MYSŁAKOWICE W WYSOKOŚCI 4 235 442 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST. ART. 518 § 1 PKT 3 KC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja usługi nastąpi poprzez subrogację w trybie art. 518 §1 ust.3) Kodeksu Cywilnego. Na podstawie zawartej umowy Wykonawca wstępuje w prawa zaspokojonego wierzyciela tylko do wysokości dokonanej zapłaty, tj. do 4 235 442,00 zł; Spłata pierwotnych wierzycieli do kwoty 4 235 442,00 zł w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zapłaty wskazujące na wysokość spłaconych wierzytelności w dniu dokonania spłaty; Wraz ze spłatą wierzytelności nastąpi restrukturyzacja dotycząca jej oprocentowania oraz sposobu spłaty przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy; Zamawiający zwróci 100% kwot zaspokojonych i spłaconych przez Wykonawcę wierzytelności w 72 miesięcznych ratach począwszy od dnia 31.01.2015 r. do dnia 31.12.2020 r., zgodnie z harmonogramem spłat wierzytelności, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego (załącznik 1A); Wynagrodzenie Wykonawcy: kwota główna spłaconych wierzytelności podlegać będzie oprocentowaniu wg. Zmiennej stopy procentowej w wysokości WIBOR 1M + stała marża wskazana przez Wykonawcę. Bieg odsetek naliczanych przez Wykonawcę rozpoczyna się od dnia dokonania spłaty na rzecz pierwotnych wierzycieli. Wysokość stawki WIBOR 1M określana będzie każdorazowo ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego bezpośrednio miesiąc spłaty. Dla okresu pomiędzy spłatą wierzytelności przez Wykonawcę a pierwszym terminem kwotowania stawki WIBOR 1M w sposób określony powyżej, przyjęta zostanie stawka WIBOR 1M z daty zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.; Prowizja Wykonawcy z tytułu restrukturyzacji wierzytelności płatna w 24 ratach wraz z ratami odsetek. Raty prowizji w równej wysokości z ewentualnym wyjątkiem na rzecz ostatniej raty prowizji, która może mieć charakter raty wyrównującej; Pierwsza spłata raty odsetkowej i prowizji w dniu 31.01.2015 r. Terminy kolejnych rat określono w harmonogramie (załącznik nr 1A do formularza ofertowego); Sposób zabezpieczenia transakcji: Weksel in blanco Gminy wraz z porozumieniem wekslowym. Dodatkowo możliwe oświadczenie o poddaniu się egzekucji w trybie art. 97 ust. 1 i 2 Prawa Bankowego. Na dokumentach związanych z zabezpieczeniem Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę.; Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty wierzytelności i nie dopuszcza możliwości pobierania dodatkowych opłat od wcześniejszej spłaty wierzytelności. Nie dotyczy to prowizji, która w przypadku wcześniejszej spłaty całości lub części wierzytelności przez Zamawiającego podlega zsumowaniu i zapłacie odpowiednio do wysokości kwoty spłacanej wierzytelności.; Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania w całości kwoty udzielonego finansowania bez ponoszenia kosztów z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin spłaty wierzytelności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl Biuletyn Informacji Publicznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach