Przetargi.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na ochronę osób i mienia Urzędu Skarbowego w Krapkowicach.Zamawiający- Urząd Skarbowy w Krapkowicach -prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 47-300 Krapkowice, ul. Opolska 96a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4467710 , fax. 77 446 77 11
  • Data zamieszczenia: 2013-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Opolska 96a 96a
    47-300 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 77 4467710, fax. 77 446 77 11
    REGON: 53234462100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na ochronę osób i mienia Urzędu Skarbowego w Krapkowicach.Zamawiający- Urząd Skarbowy w Krapkowicach -prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia Urzędu Skarbowego w Krapkowicach w granicach zadań i uprawnień określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, w okresie od 01.01.2014 od godz. 00.00 do 30.01.2015 do godz.12.00 polegająca na ochronie życia i zdrowia pracowników Urzędu oraz wszelkiego mienia stanowiącego własność bądź znajdującego się na terenie ochranianej i dozorowanej nieruchomości przed: a) kradzieżą i włamaniem,b) aktem terrorystycznym, c) napadem rabunkowym, d) wandalizmem i chuligaństwem, awariami i wypadkami np. pożar, zalanie itp. e) innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w Urzędzie Skarbowym, f) dozór urządzeń i instalacji, g) utrzymanie porządku wokół obiektu tut. Urzędu, h) dbanie o dobry stan techniczny budynku Urzędu ,i) dokonywanie wszelkich bieżących napraw, j) wykonywanie pracy kierowcy samochodu służbowego. 2.W skład przedmiotu zamówienia wchodzi następujący zakres czynności: a) obsługa wejścia głównego, monitorowanie budynku-korytarzy, sali obsługi podatnika, b) przyjmowanie i wydawanie kluczy uprawnionym pracownikom c) przyjmowane i wydawanie kluczy osobom sprzątającym , d) nocne obchody terenu należącego do urzędu, e) otwieranie i zamykanie bramy oraz wejść do budynku , f) zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, g) po zakończeniu pracy przez pracowników Urzędu Skarbowego sprawdzanie okien i drzwi, h) sprawdzanie zasadności pobytu pracowników w Urzędzie poza godzinami pracy , i) monitorowanie systemów alarmowych, których centrale znajdują się w pomieszczeniach ochrony , j) przywoływanie pracowników do podatników niepełnosprawnych , k) udzielanie podatnikom informacji organizacyjnych i porządkowych, l) niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela Zamawiającego i odpowiednich służb o zaistnieniu sytuacji szczególnych w tym: powiadamianie Policji o sytuacjach zagrażania terroryzmem, usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania , napadu, dewastacji mienia, powiadamiania Pogotowia Ratunkowego w razie nieszczęśliwego wypadku, powiadomienie Straży Pożarnej w razie pożaru, informowanie przedstawicieli Zamawiającego o agresji petentów i zaistniałych awariach. 3.oraz stosownie do potrzeb Zamawiającego wykonywanie czynności w godzinach od 7.00 do 15.00 w zakresie : a) dozoru urządzeń i instalacji, b) utrzymanie porządku wokół obiektu tut .Urzędu: - w okresie jesiennym : grabienie i usuwanie liści w razie potrzeby , - w okresie letnim : konserwacja zieleni w tym pielęgnacja, uzupełnianie i koszenie trawników, przycinanie drzew i krzewów (materiał Zamawiającego) c) dokonywanie nowych nasadzeń ( materiał Zamawiającego), wykonywanie oprysków trawników ( zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego- materiał Zamawiającego ), d) usuwanie mchu oraz roślin porastających kostkę oraz krawężniki, e) usuwanie śniegu i błota pośniegowego z przyległego terenu przy wejściu do biurowca. f) usuwanie zlodowaceń oraz posypywanie piaskiem i solą z przyległego terenu przy wejściu do biurowca, g) usuwanie śniegu z terenu stanowiącego dojście do garażu , kotłowni oraz w części umożliwiającej wyjazd z posesji. - przenoszenie sprzętu biurowego, komputerów i mebli ( w razie potrzeby), - dbanie o dobry stan techniczny budynku i otoczenia wraz z ogrodzeniem , - dokonywanie drobnych napraw i konserwacji na terenie Urzędu Skarbowego w Krapkowicach przy użyciu materiałów dostarczanych przez Zamawiającego według wskazań Zamawiającego - wykonywanie pracy kierowcy samochodu służbowego (w razie potrzeby wyjazdu służbowego z możliwością sporadycznych wyjazdów poza w/w godzinami ). Urząd Skarbowy w Krapkowicach jest obiektem dwukondygnacyjnym, z niskim parterem, o kubaturze: 5.667 m2 i powierzchni użytkowej: 1.346 m 3,powierzchnia terenu niezabudowanego należącego do Urzędu wynosi 531,20m2.Przedmiot zamówienia obejmuje fizyczną ochronę obiektu wraz z przyległym terenem w granicach działki Zamawiającego. Obiekt ma charakter obiektu użyteczności publicznej, który codziennie odwiedza około kilkadziesiąt interesantów. Dlatego też, zabezpieczenie ochrony wymaga szczególnej dbałości.Ochrona, o której mowa w niniejszej specyfikacji musi być zapewnienia całodobowa przez minimum jednego pracownika. Wykonywanie czynności o których mowa w punkcie 3.1.2 SIWZ nie może kolidować z należytym wykonywaniem czynności o których mowa w punkcie 3.1.1.SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zmotoryzowaną grupę interwencyjną mogąca w czasie maksymalnie 40 minut w dzień i w nocy wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych. Grupa interwencyjna rozumiana zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011r w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji. Wykonawca przedstawi oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej zgodnie z zał. Nr.5 do specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy określono w projekcie umowy stanowiącej zał.NR.4 do specyfikacji. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje i urządzenia : a) wodno-kanalizacyjną, b) instalację elektryczną c) instalacja centralnego ogrzewania d) instalacja gazowa e) instalacji sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu i telewizji użytkowej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.us-krapkowice.biuletyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach