Przetargi.pl
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA OCHRONE OSÓB I MIENIA URZĘDU SKARBOWEGO W GŁUBCZYCACH Zamawiający -Urząd Skarbowy w Głubczycach - prowadzi niniejsze postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (art.39 ustawy z dnia 29.01.2004r -Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2010r., Nr 113,poz.759 ze zm., zwany w dalszej części Pzp.)

Urząd Skarbowy w Głubczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Fabryczna 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 485 30 51 , fax. 77 485 24 37
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Głubczycach
    ul. Fabryczna 2 2
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 77 485 30 51, fax. 77 485 24 37
    REGON: 53055384600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.us-glubczyce.biuletyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA OCHRONE OSÓB I MIENIA URZĘDU SKARBOWEGO W GŁUBCZYCACH Zamawiający -Urząd Skarbowy w Głubczycach - prowadzi niniejsze postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego (art.39 ustawy z dnia 29.01.2004r -Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2010r., Nr 113,poz.759 ze zm., zwany w dalszej części Pzp.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona budynku biurowego położonego w Głubczycach przy ul. Fabrycznej 2 i terenu przyległego, należącego do Urzędu, w okresie od 02.04.2013r. od godz. 12.00 do dnia 02.01.2014r. do godz. 12.00. Ochronę osób i mienia w Urzędzie Skarbowym w Głubczycach określa w granicach zadań i uprawnień ustawia z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia, polegająca na ochronie życia i zdrowia pracowników Urzędu oraz wszelkiego mienia stanowiącego własność bądź znajdującego się na terenie ochranianej i dozorowanej nieruchomości przed: a) kradzieżą i włamaniem, b) aktem terrorystycznym, c) napadem rabunkowym, d) wandalizmem i chuligaństwem, awariami i wypadkami np. pożar, zalanie itp., e) innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w Urzędzie Skarbowym. 2.W skład przedmiotu zamówienia wchodzi następujący zakres czynności: a) obserwacja dwóch wejść do budynku, monitorowanie budynku - korytarzy, sali obsługi podatnika, b) obsługa centrali telefonicznej, c) przyjmowanie i wydawanie kluczy uprawnionym pracownikom, d) przyjmowanie i wydawanie kluczy osobom sprzątającym, e) nocne obchody terenu należącego do urzędu, f) otwieranie i zamykanie bramy do garażu oraz wejść do budynku, g) zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, h) po zakończeniu pracy przez pracowników Urzędu Skarbowego sprawdzanie okien i drzwi, i) sprawdzanie zasadności pobytu pracowników w Urzędzie poza godzinami pracy, j) monitorowane budynku na zewnątrz, k) monitorowanie systemów alarmowych, których centrale znajdują się w pomieszczeniu ochrony, l) telefoniczne wzywanie pracowników z terenu Urzędu do podatników niepełnosprawnych, m) kierowanie wezwanych podatników do odpowiednich komórek organizacyjnych i pracowników Urzędu, n) udzielanie podatnikom informacji organizacyjnych i porządkowych, o) niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela Zamawiającego i odpowiednich służb o zaistnieniu sytuacji szczególnych w tym: powiadamianie Policji o sytuacjach zagrożenia terroryzmem, usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu, dewastacji mienia, powiadamianie Pogotowia Ratunkowego w razie nieszczęśliwego wypadku, powiadamianie Straży Pożarnej w razie pożaru, informowanie przedstawicieli Zamawiającego o agresji petentów i zaistniałych awariach, p) dokonywanie drobnych napraw i konserwacji, przy użyciu materiałów dostarczonych przez zamawiającego np. Wymiana świetlówek, starterów, zamków itp. (zakres robót każdorazowo będzie uzgadniany pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym). 3.Urząd Skarbowy w Głubczycach jest obiektem jednopiętrowym, o kubaturze: 5337m3 i powierzchni użytkowej: 1045 m2. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje fizyczną ochronę obiektu wraz z przyległym terenem w granicach działki Zamawiającego. Obiekt ma charakter obiektu użyteczności publicznej, który codziennie odwiedza około kilkadziesiąt interesantów. Dlatego też, zabezpieczenie ochrony wymaga szczególnej dbałości. 5.Ochrona, o której mowa w niniejszej specyfikacji musi być zapewniona całodobowo przez minimum jednego pracownika. 6.Przynajmniej jeden pracownik ochrony przez cały okres trwania umowy powinien posiadać licencję ochrony fizycznej pierwszego stopnia na podstawie art. 26 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia. 7.Wykonawca zobowiązany jest posiadać zmotoryzowana grupę interwencyjna mogącą w czasie maksymalnie 40 minut w dzień i w nocy wesprzeć działania pracowników ochrony w obiekcie Zamawiającego w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych lub nadzwyczajnych, wyposażoną w środki bezpośredniego przymusu w postaci paralizatora elektrycznego, ręcznego miotacza gazu na które nie jest wymagane zezwolenie - art.11 pkt.6 i 7 ustawy z dnia 21 maja 1991r. o broni i amunicji (DZ.U. z 2004r. Nr 52, poz. 525 z póżn. zm.), przycisk antynapadowy, środki łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy), jednolite umundurowanie oraz wyposażenie zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje. 8.Budynek wyposażony jest w następujące instalacje i urządzenia: a) dźwig towarowy, b) wodno-kanalizacyjną, c) klimatyzację, d) instalację elektryczną, w tym: instalację zasilania wewnętrznego, instalację telefoniczną, instalację komputerową, instalację odgromową, instalację sygnalizacji pożaru, e) instalację sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu i telewizji użytkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biuletyn.us-glubczyce.info.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach