Przetargi.pl
Specjalistyczne usługi opiekuńcze

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Grota-Roweckiego 4A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5454037 , fax. 065 5453506
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Grota-Roweckiego 4A 4A
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5454037, fax. 065 5453506
    REGON: 41020689100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.rawicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Specjalistyczne usługi opiekuńcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności: - uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia; - pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia; - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu; - pomoc mieszkaniowa; - zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych; -usługi świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z Ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( t.j. Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362 ) i Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych / Dz. U. Nr 189, poz. 1598 ze zm./ załącznik nr 1 do specyfikacji. Świadczeniem usług będą objęte osoby, w oparciu o decyzje wydaną przez Zamawiającego, z terenu miasta i gminy Rawicz. Ilość usług w 2010r. szacuje się na około 630 godzin miesięcznie. Szacunek ten został oparty na ilości godzin usług w latach ubiegłych oraz w 2009r., które wynosiły: - 2007r. - 3.039 godzin - 2008r. - 5.770 godzin w tym w niedziele i święta 474 godzin - 2009r. ( okres od 01.01.2009 do 31.10.2009) - 5.646 godzin w tym w niedziele i święta 223 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK 1 Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. WARUNEK 2 Wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną (ubezpieczeniową ) nie mniejszą niż 100.000,00 zł WARUNEK 3 Przedstawi wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy, z tego okresu), odpowiadających swoim rodzajem ( specjalistyczne usługi opiekuńcze) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem liczby godzin, odbiorców, dat wykonania wraz z referencjami potwierdzającymi, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością w tym co najmniej jedno zamówienie o liczbie godzin usługi nie mniejszej niż 3.780 w ciągu roku. WARUNEK 4 Oświadczy iż posiada lub że po udzieleniu mu zamówienia a przed przystąpieniem do wykonania umowy utworzy na terenie Rawicza punkt koordynacyjny w zakresie świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych. WARUNEK 5 Oświadczy, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach określonych w § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać podstawowe warunki łącznie. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w rozdziale IV SIWZ. 3.Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do formularza oferty ( załącznik nr 2 do SIWZ ) następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III 1. Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ), że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych tzn.: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie) 3. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną ( ubezpieczeniową) nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. 5. Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ oraz w załączonym projekcie umowy. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Przedstawi wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy, z tego okresu), odpowiadających swoim rodzajem ( specjalistyczne usługi opiekuńcze) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem liczby godzin, odbiorców, dat wykonania wraz z referencjami potwierdzającymi, że zrealizowane zamówienia zostały wykonane z należytą starannością w tym co najmniej jedno zamówienie o liczbie godzin usługi nie mniejszy niż 3.780 w ciągu roku. 8.Oświadczenie iż posiada lub że po udzieleniu oferentowi zamówienia a przed przystąpieniem do wykonania umowy utworzy on na terenie Rawicza punkt koordynacyjny w zakresie świadczonych specjalistycznych usług opiekuńczych. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń, o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktem i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania /aktualne dane/.Dokumenty, o których wyżej mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( na każdej stronie kopii ) przez dostawcę lub wykonawcę tj. osobę upoważnioną do reprezentowania i podpisywania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.rawicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach