Przetargi.pl
Sowiogórski Raj - Głuszyca, budowa basenu przy Szkole Podstawowej Nr 3

Gmina Głuszyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-340 Głuszyca, ul. Grunwaldzka 55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8456263 , fax. 074 8456339
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuszyca
    ul. Grunwaldzka 55 55
    58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8456263, fax. 074 8456339
    REGON: 89071824800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluszyca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sowiogórski Raj - Głuszyca, budowa basenu przy Szkole Podstawowej Nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Sowiogórski Raj - Głuszyca, budowa basenu przy Szkole Podstawowej Nr 3. 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa basenu przyszkolnego z czterotorową niecką pływacką, o wymiarach 16,67 x 8,5 m, głębokości od 0,9 do 1,35 m wraz z: plażą hali basenowej, zapleczem sanitarno-natryskowym, pomieszczeniami dla ratowników, dodatkowo sauną i basenem solanki, zagospodarowaniem terenu. Budynek basenu połączony będzie z budynkiem szkoły łącznikiem. Obiekt dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia działki - 1,0156 h, Powierzchnia zabudowy - 771,6 m2, Kubatura obiektu - 3 858,0 m3. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy, który jako formularz nr 7 stanowi integralną część SIWZ. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. 2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wynika z: Projektu budowlano-wykonawczego, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z przedmiaru robót (który wobec ryczałtowego charakteru wynagrodzenia stanowi materiał pomocniczy) - załączonych do SIWZ lub na stronie www.bip.gluszyca.pl. 3.Gwarancja jakości i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia: Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający oczekuje wydłużenia terminu jw., lecz nie więcej niż do 60 miesięcy, co podlegać będzie ocenie ofert w ramach kryterium II., na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu oferty. 4. Wizja lokalna: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu mają możliwość przeprowadzenia przed złożeniem oferty wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami prac oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości oferty. Wizja lokalna może być przeprowadzona, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i czasu jej dokonania z Katarzyną Łazanowską, k.lazanowska@gluszyca.pl, tel. 74 88 66 740, w godzinach pracy Urzędu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00 groszy). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniężnej, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 28 maja 2004r.o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z późn. zm.) 3.W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Świdnicy o.Głuszyca - nr rachunku: 13 9531 1016 2007 7000 9928 0006. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum dwa dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Punkcie Obsługi Klienta, pok. nr 1 Urzędu Miejskiego w Głuszycy. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, z uwzględnieniem pkt. 5. 5.Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie z dopiskiem - oryginał dowodu wniesienia wadium. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia publicznego, c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gluszyca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach