Przetargi.pl
Słoneczny Plac

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2018-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 431019359
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Słoneczny Plac
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą „Słoneczny Plac”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja a) dokumentacja projektowa b) opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 2) Roboty budowlane 3. Dokumentacja projektowa Dokumentacja projektowa w zakresie niezbędnym do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę i pozyskania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych. Część dokumentacji projektowej powinna stanowić Wizualizacja rozwiązań projektowych Słonecznego Placu – 5 sztuk kolorowych wydruków formatu A 3. 4. Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 1) Wymagane prawem opinie i uzgodnienia 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane 3) Zgłoszenie dotyczące robót budowlanych oraz pozyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych 5. Roboty budowlane 5.1. Montaż urządzeń i wyposażenia placu zabaw, które powinno posiadać certyfikat zgodności z normą: PN-EN 1176 lub równoważną. Przygotowanie terenu, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem. 1) Zestaw zabawowy dla dzieci starszych złożony co najmniej z poniższych elementów: a) 2 barierki pełne, szczebel metalowy, 2 uchwyty pionowe b) trap linowy o wysokości minimum 1,00 m c) równoważnia ruchoma d) wieża kwadratowa z dachem o wysokości minimum 1,00 m e) szczebel metalowy, 2 uchwyty pionowe f) trap ze skałkami łukowy o wysokości minimum 1,00 m g) barierka do zjeżdżalni, zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej, boki ze stali nierdzewnej, o wysokości minimum 1,00 m h) pomost rura i) wieża kwadratowa z dachem o wysokości minimum 1,00 m j) 2 barierki pełne, barierka do zjeżdżalni, zjeżdżalnia ze stali nierdzewnej, boki ze stali nierdzewnej, o wysokości minimum 1,00 m k) szczebel metalowy, uchwyt pionowy 2) Zestaw sprawnościowy duży dla dzieci starszych złożony co najmniej z poniższych elementów: a) 2 płaszczyzny łukowe z siatką o wysokości minimum 1,50 m b) przejście po mostku o długości minimum 2,00 m, z przesuwanym uchwytem zawieszonym na linie wykonanej ze stali nierdzewnej c) stacja początkowa i stacja końcowa o szerokości minimum 1,00 m każda, do pomostu z przesuwanym uchwytem d) ścianka wspinaczkowa o wysokości minimum 2,40 m e) siatka linowa duża f) drabina łukowa metalowa mocowana w płaszczyźnie poziomej na słupkach o wysokości minimum 1,50 m 3) Huśtawka podwójna dla dzieci starszych i młodszych a) jedno siedzisko dla dziecka starszego i drugie dla dziecka młodszego, łańcuchy ze stali nierdzewnej b) wymiary minimum 1,40*2,80*2,10 m c) wysokość swobodnego upadku 1,25 m 4) Huśtawka pojedyncza siedzisko gniazdo dla dzieci młodszych a) jedno siedzisko dla dziecka starszego i drugie dla dziecka młodszego, łańcuchy ze stali ocynkowanej b) wymiary minimum 1,40*3,80*2,10 m c) wysokość swobodnego upadku 1,25 m 5) Zestaw pociąg dla dzieci młodszych a) lokomotywa z dachem wyposażona minimum w cztery koła, trap wejściowy na wysokości minimum 0,50 m, tunel – przejście, 2 barierki zabezpieczające wykonane z HPL na metalowym stelażu na wysokości minimum 0,5 m i szerokości minimum 0,8 m; długość lokomotywy minimum 2,50 m, szerokość minimum 1,00 m b) 2 wagony z dachem – każdy wagon wyposażony minimum w cztery koła, 2 barierki zabezpieczające z HPL na metalowym stelażu na wysokości minimum 0,50 m i szerokości minimum 0,80 m; długość wagonu minimum 2,00 m, szerokość minimum 1,00 m 6) Nawierzchnia z piasku na całym placu zabaw ograniczonym ogrodzeniem a) piasek 0,0-0,2 mm b) grubość minimalna amortyzująca upadek, wskazana przez producentów urządzeń zabawowych 7) Ogrodzenie systemowe panelowe z furtką a) kolor zielony b) furtka o szerokości minimum 1,10 m wyposażona w zamek, blokadę zamykania i odbój c) długość ogrodzenia w zależności od usytuowania i kształtu placu zabaw – 1 komplet d) wysokość ogrodzenia – ok. 1,10 m (w tym panel stalowy ogrodzenia o wysokości minimum 1,00 m) e) minimalna średnica prętów w ogrodzeniu – 8 mm f) fundamenty g) konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi 8) Tablica z regulaminem użytkowania obiektu odporna na działanie warunków atmosferycznych, na słupku stalowym (h=minimum 1,80 m) ocynkowanym ogniowo i malowanym farbami proszkowymi osadzonym w fundamencie betonowym określającym zasady i warunki korzystania z parku sportowego oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających z parku, numer telefonu zarządcy placu oraz numery telefonów alarmowych. Na tablicy dodatkowo należy umieścić poniższe dane otrzymane od Zamawiającego: a) herb z napisem Świdnik – wysokich lotów b) Zrealizowano w ramach Budżetu Obywatelskiego ze środków finansowych Gminy Miejskiej Świdnik 9) Ławka – 4 sztuki a) z oparciem, przeznaczona do osadzenia w podłożu o wymiarach ok. 2,0*0,45*0,9 m b) konstrukcja z rur stalowych o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanych ogniowo i lakierowanych w kolorze RAL 3020 (czerwony) c) listwy siedziska i oparcie z drewna sosnowego o wymiarach minimum 40*160*1800 mm, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane d) ławka w komplecie z prefabrykowanym lub monolitycznym fundamentem betonowym 10) Kosz na odpadki – 4 sztuki a) wolnostojący, na nodze z rury stalowej, obłożony listwami drewnianymi b) konstrukcja nogi z rury stalowej o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanej ogniowo i lakierowanej w kolorze RAL 3020 (czerwony) c) listwy z drewna sosnowego, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane d) wkład stalowy ocynkowany o pojemności minimum 35 l e) kosz w komplecie z prefabrykowanym lub monolitycznym fundamentem betonowym 11) Chodnik do placu zabaw o szerokości minimum 1,20 m a) 10 cm piasku b) 15 cm kruszywo łamane 0-31,5 mm c) od 2 do 3 cm miał kamienny 0-5 mm d) kostka betonowa grubości 6 cm e) obramiony obrzeżem betonowym 30 * 8 cm na ławie z oporem 5.2 Wymagania materiałowe i technologiczne 1) Urządzenia wykonane z wysokogatunkowej stali ocynkowanej ogniowo i malowanej proszkowo farbami odpornymi na promieniowanie UV. 2) Belki konstrukcyjne wykonane z profili minimum 90 x 90 mm lub równoważnych okrągłych, zaślepione od góry 3) Elementy metalowe typu uchwyty, rurki i poręcze wykonane ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo farbami odpornymi na ścieranie oraz na warunki atmosferyczne 4) Ślizg zjeżdżalni wykonany ze stali nierdzewnej z jednego elementu, w całości wykonane ze stali nierdzewnej 5) Elementy połaciowe wykonane z tworzywa HPL 6) Barierki w zestawie wzmocnione metalowym stelażem wzmacniającym konstrukcję, nie dopuszcza się montowania barier bezpośrednio do nóg wież i podestów 7) Łańcuchy w huśtawkach ze stali nierdzewnej, kalibrowane 8) Podesty wykonane ze sklejki wodoodpornej 9) W pomostach ruchomych podłogi zabezpieczające nie dopuszcza się pomostów bez dolnej podłogi 10) Ścianki wspinaczkowe ze sklejki wodoodpornej 11) Urządzenia montowane do fundamentu betonowego 12) Liny w oplocie polipropylenowym z rdzeniem stalowym łączniki plastikowe i aluminiowe 13) Wszystkie materiały wykorzystane do produkcji powinny posiadać wymagane atesty 14) Śruby ocynkowane zabezpieczone kapturkami 15) Urządzenia muszą posiadać tabliczki znamionowe 16) Urządzenia bez niebezpiecznych szczelin i otworów 17) Wszystkie elementy powinny być fabrycznie nowe 5.3. Wymagania formalne Na potwierdzenie zgodności zaproponowanych urządzeń i wyposażenia z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty karty katalogowe. Obowiązek dołączenia kart katalogowych dotyczy urządzeń, o których mowa w pkt 5.1 ppkt 1-5 oraz wyposażenia, o którym mowa w pkt 5.1 ppkt 9-10. Nie dołączenie kart katalogowych dla ww. urządzeń i wyposażenia skutkowało będzie odrzuceniem oferty. 6. Przedmiot zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym oraz uznawać należy, że wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” nawet gdyby nie zostały one bezpośrednio ujęte w dokumentacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach