Przetargi.pl
Siłownia „Pod chmurką” - Łęgowo

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Siłownia „Pod chmurką” - Łęgowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawy nowych urządzeń siłowni zewnętrznej oraz ich montaż zgodnie z projektem zagospodarowaniem terenu w m. Łęgowo, działka nr 111., w tym: drabinka: wysokość: 250 cm szerokość: 70 cm długość: 155 cm wiosło: wysokość: 85 cm szerokość: 85 cm długość: 100 cm prasa ręczna: wysokość: 190 cm szerokość: 85 cm długość: 80 cm jeździec: wysokość: 120 cm szerokość: 70 cm długość: 120 cm orbitrek: wysokość: 155 cm szerokość: 55 cm długość: 110 cm biegacz: wysokość: 165 cm szerokość: 50 cm długość: 100 cm wahadło-twister: wysokość: 155 cm szerokość: 145 cm długość: 85 cm Parametry geometryczne urządzeń mogą w rzeczywistości różnić się od wskazanych w opisie o wartość nie przekraczająca +/- 20 % z zachowaniem strefy bezpieczeństwa. tablica informacyjna z regulaminem wysokość: 200 cm szerokość: 60 cm kosz na śmieci wysokość: 100 cm szerokość: 50 cm ławka sportowa wysokość: 60 cm szerokość: 40 cm długość: 180 cm Parametry geometryczne tablicy informacyjnej, kosza na śmieci oraz ławki sportowej mogą w rzeczywistości różnić się od wskazanych w opisie o wartość nie przekraczająca +/- 20 % z za-chowaniem strefy bezpieczeństwa Zdjęcia urządzeń są zdjęciami poglądowymi. Warunki jakie muszą spełniać urządzenia siłowni zewnętrznej: 1. Wszystkie elementy stalowe urządzeń siłowni zewnętrznej winny być ocynkowane oraz ma-lowane proszkowo, a każde urządzenie winno zawierać instrukcję użytkowania w formie metalowej tabliczki znamionowej przymocowanej bezpośrednio do urządzenia. Urządzenia należy utrzymać w tej samej kolorystyce. 2. Wykonawca zobowiązany jest do użycia przy budowie oraz do wyposażenia siłowni ze-wnętrznej materiałów, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy. Dostarczone urządzenia muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy. 3. Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połącze-nia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wy-stające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. 4. Każde urządzenie musi mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku produk-cji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa. 5. Wykonawca zapewni dostarczenie urządzeń transportem własnym, w opakowaniach zapew-niających całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu urządzeń zgodnie z przekazaną przez za-mawiającego dokumentacją tj. planem zagospodarowania terenu. 7. Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzeń (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanych urządzeniach). 8. Cena oferty musi uwzględniać transport i montaż urządzeń do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. działka nr 111 znajdująca się na terenie sołectwa Łęgowo, gmina Sule-chów. 9. Termin płatności zostanie ustalony w umowie podpisanej z wykonawcą. 10. Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest dołączenie załącznika graficznego wraz z opisem technicznym urządzeń. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy dokumentacji projek-towej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od za-projektowanych. 6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwy-konawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 7. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawia-jący ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ust. powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 8. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 1.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 1.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 2. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 2.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 2.2. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun-ków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach