Przetargi.pl
Serwisowanie w latach 2020-2022 kamizelek ratunkowych ISP-150N TWIN CHAMBER HR MANUAL

3 Regionalna Baza Logistyczna - Wydział Techniki Lotniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 430 103 , , fax. 26 1430189
  • Data zamieszczenia: 2020-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna - Wydział Techniki Lotniczej
    ul. Bohaterów Walk nad Bzurą -
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 261 430 103 , , fax. 26 1430189
    REGON: 12139041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie w latach 2020-2022 kamizelek ratunkowych ISP-150N TWIN CHAMBER HR MANUAL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz jednostek wojskowych Sił Zbrojnych RP usług dotyczących serwisowania w latach 2020÷2022 kamizelek ratunkowych ISP-150N TWIN CHAMBER HR MANUAL zgodnie z wymaganiami technicznymi producenta sprzętu, w niżej przewidywanych ilościach: - w 2020 roku do 500 szt.; - w 2021 roku do 500 szt.; - w 2022 roku do 500 szt. 2. Wykonawca udzieli gwarancji na zakres wykonanej usługi zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji technicznej, jednak nie mniej niż: - 12 miesięcy na nowe techniczne środki materiałowe wymienione na sprzęcie; - 12 miesięcy na wykonane prace, lecz nie dłużej niż do momentu, kiedy podobne prace musiały być wykonane z uwagi na zaistniałe przyczyny w eksploatacji. Okres gwarancji liczony jest od chwili przekazania sprzętu do Użytkownika. 3. Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez Wykonawcę na podstawie uprawnień wydanych przez producenta sprzętu lub przez niego uprawnionego podmiotu. Realizacja usług bez ww. uprawnienia traktowana będzie jako niedotrzymanie istotnych warunków umowy. Zamawiający uprawniony jest w okresie obowiązywania umowy do żądania od Wykonawcy przedstawiania przedmiotowych uprawnień, a Wykonawca zobowiązany do realizacji tego zadania w ciągu 7 dni od daty otrzymania pisemnego powiadomienia. 4. Osoby wykonujące czynności techniczne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (w tym m.in. montaż oraz demontaż sprzętu, wykonywanie przeglądów sprzętu, przeprowadzanie napraw sprzętu), jeżeli wykonanie tych czynności polegało będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) winny być zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 5. Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.500,00 złotych (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.04.2020 r. o godz. 12:00. 4. Za skutecznie wniesione wadium uważa się takie, które w terminie składania ofert znajduje się odpowiednio na rachunku bankowym lub w Kasie Zamawiającego. 5. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści ww. gwarancji winno w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie Zamawiającego, że zaistniały okoliczności zatrzymania wadium, bez konieczności potwierdzania tych okoliczności przez Wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez Wykonawcę, Zamawiającego lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku, korespondenta lub innej tego typu instytucji. 2) zobowiązanie gwaranta do zapłaty żądanej kwoty niezwłocznie po otrzymaniu stosownego wezwania do zapłaty od Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni; 3) kwota, jaką gwarant zobowiązuje się wypłacić Zamawiającemu (beneficjentowi gwarancji) w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, z zastrzeżeniem, że nie może być ona niższa niż kwota stanowiąca wadium w przedmiotowym postępowaniu; 4) że zobowiązaniem gwaranta do wypłaty objęte są wszystkie przypadki zatrzymania wadium określone w ustawie. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto 3. Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie w: Narodowym Banku Polskim O/O Kraków Nr konta 36 1010 1270 0052 1013 9120 1000 z dopiskiem: wadium – sprawa 62/2020. 8. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium: a) składając ofertę w postaci elektronicznej – oryginały poręczeń lub gwarancji zapłaty wadium należy złożyć wraz z plikami stanowiącymi ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/. W tym przypadku dokumenty te muszą zostać podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Gwaranta podpisem elektronicznym z kwalifikowanym certyfikatem. b) składając ofertę w postaci papierowej – oryginały należy deponować w Kasie 3. Regionalnej Bazy Logistycznej w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, budynek nr 3, pokój nr 12, a kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do dokumentów oferty. Godziny otwarcia kasy: poniedziałek – piątek w godzinach od 11:00 do 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (platformie zakupowej) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach