Przetargi.pl
Serwisowanie urządzeń HACH LANGE zainstalowanych na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie urządzeń HACH LANGE zainstalowanych na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie urządzeń HACH LANGE zainstalowanych na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń.Wykonawca ma utrzymać obowiązującą gwarancję - okresy gwarancji na poszczególne urządzenia wg załącznika nr 7 do SIWZ. Stosować zalecane (oryginalne) przez producenta urządzeń części zużywalne i materiały eksploatacyjne w okresie objętym umową. Wykonawca przedstawi ceny na części i materiały eksploatacyjne wg załącznika nr 9 do SIWZ. Dla urządzeń nieobjętych przedłużoną gwarancją, części zamienne niezbędne do przeprowadzenia remontów dostarczy Wykonawca na koszt Zamawiającego, po uprzednim przedstawieniu kosztorysu naprawy do akceptacji. W przypadku urządzeń objętych gwarancją wszystkie remonty i awarie, poza uszkodzeniami spowodowanymi przez Zamawiającego (np. uszkodzenie mechaniczne) lub czynniki zewnętrzne i wypadki losowe, (np. powódź, pożar, burza itp.), będą usuwane na koszt Wykonawcy. 2.Wykonawca musi zagwarantować: 1)Generalne przeglądy i konserwację urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. Pełna lista urządzeń wymieniona w załączniku nr 7 do SIWZ. 2)Zachowania zgodnie z zaleceniami producenta terminów przeglądów. Minimalną częstotliwość przeglądów dla poszczególnych urządzeń wyszczególniono w załączniku nr 8 do SIWZ. 3)Sprawdzenie mechaniczne i elektryczne urządzeń, wystawienie świadectw sprawdzenia urządzeń. 4)Sprawdzenie poprawności funkcjonowania i kalibrację urządzeń. 5)Bieżącą aktualizację oprogramowania w urządzeniach. 6)Dostawę na koszt Wykonawcy, materiałów niezbędnych do wykonania przeglądów, kalibracji, konserwacji oraz części zużywających się, z wyłączeniem materiałów i części wymienionych przez Wykonawcę, których dostawa będzie na koszt Zamawiającego. 7)Przygotowanie urządzeń do eksploatacji. 8)Dostawę materiałów eksploatacyjnych wg potrzeb. 9)Fachowe doradztwo. 10)Prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej przeglądów urządzeń. 11)Dojazd Serwisanta oraz związanych z tym kosztów delegacji. 3.Wykonawca podejmie się usuwania awarii w sposób następujący: 1)W przypadku wystąpienia awarii któregokolwiek z urządzeń wymagany czas reakcji celem jej usunięcia nie powinien przekroczyć 48 godzin licząc od chwili zgłoszenia. 2)Wykonawca podejmuje się usunięcia awarii w terminie do 5 dni od chwili zgłoszenia. W przypadku trudności technicznych termin ten może ulec wydłużeniu, jednak nastąpi to tylko po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego z podaniem daty wykonania usługi i uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 3)W razie możliwości serwis usunie przyczynę awarii lub dokona przeglądu urządzenia na miejscu u Zamawiającego. 4)W przypadku nieprzewidzianych trudności z usunięciem usterki możliwość zabrania urządzenia do siedziby Wykonawcy lub przesłanie zdemontowanego urządzenia na koszt Wykonawcy. 5)W przypadku przedłużającej się naprawy – dostarczenie urządzenia zastępczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i zero groszy). 2.Forma wniesienia wadium: 1)pieniądz, 2)poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancja ubezpieczeniowa, 4)gwarancja bankowa, 5)poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). 3.Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. 4.Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty jednak nie trwale związane z ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 8.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub w tym również na przedłużony okres związania ofertą. 9.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli wniesienie należytego wykonania umowy było wymagane), zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany druk Oferty 2)Oświadczenie o stanie prawnym 3)Parafowany wzór umowy wraz z załącznikami 4)Dokument potwierdzający wpłatę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach