Przetargi.pl
Serwisowanie urządzeń HACH LANGE zainstalowanych na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie urządzeń HACH LANGE zainstalowanych na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Serwisowanie urządzeń HACH LANGE zainstalowanych na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń 2. Opis stanu istniejącego Urządzenia firmy HACH LANGE mają specjalistyczne przeznaczenie, są objęte gwarancjami (terminy wg załącznika nr 9 do SIWZ) i wymagają bieżącej kalibracji, sprawdzania sprawności i wymiany wyeksploatowanych elementów na pełnosprawne, których producentem jest firma HACH LANGE. W chwili obecnej umowie serwisowej podlegają następujące zamontowane urządzenia firmy HACH LANGE (analizatory: AMTAX – 5 kpl, PHOSPHAX – 1 kpl, NITRATAX – 18 kpl; FILTRAX – 10 kpl, sondy: SOLITAX – 21 kpl, LDO – 28 kpl, pHD Redox/pH - 46 kpl, SONATAX – 6 kpl, pobieraki prób: BUHLER – 3 kpl; BIOTEKTOR – 1 kpl.). Pełny wykaz urządzeń objętych umową serwisową i gwarancjami (numery seryjne, numery identyfikacyjne) zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Obowiązująca obecnie umowa, świadczona przez serwis producenta, zapewnia poprawną i niezawodną pracę aparatury, dostawę części zużywających się (wliczone w cenę usługi), wystawienia certyfikatów poprawności pomiarowej, prowadzenie książek eksploatacyjnych urządzeń. 3. Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma utrzymać obowiązującą gwarancję - okresy gwarancji na poszczególne urządzenia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Stosować zalecane (oryginalne) przez producenta urządzeń części zużywalne i materiały eksploatacyjne w okresie objętym umową. Wykonawca przedstawi ceny na części i materiały eksploatacyjne wg załącznika nr 8 do SIWZ. Dla urządzeń nieobjętych przedłużoną gwarancją, części zamienne niezbędne do przeprowadzenia remontów dostarczy Wykonawca na koszt Zamawiającego, po uprzednim przedstawieniu kosztorysu naprawy do akceptacji. W przypadku urządzeń objętych gwarancją wszystkie remonty i awarie, poza uszkodzeniami spowodowanymi przez Zamawiającego (np. uszkodzenie mechaniczne) lub czynniki zewnętrzne i wypadki losowe, (np. powódź, pożar, burza itp.), będą usuwane na koszt Wykonawcy. Wykonawca musi zagwarantować: 1. Generalne przeglądy i konserwację urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. Pełna lista urządzeń wymieniona w załączniku nr 7 do SIWZ . 2. Zachowania zgodnie z zaleceniami producenta terminów przeglądów. Minimalną częstotliwość przeglądów dla poszczególnych urządzeń wyszczególniono w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Sprawdzenie mechaniczne i elektryczne urządzeń, wystawienie świadectw sprawdzenia urządzeń. 4. Sprawdzenie poprawności funkcjonowania i kalibrację urządzeń. 5. Bieżącą aktualizację oprogramowania w urządzeniach. 6. Dostawę na koszt Wykonawcy, materiałów niezbędnych do wykonania przeglądów, kalibracji, konserwacji oraz części zużywających się, z wyłączeniem materiałów wymienionych przez Wykonawcę, których dostawa będzie na koszt Zamawiającego. 7. Przygotowanie urządzeń do eksploatacji. 8. Dostawę materiałów eksploatacyjnych wg potrzeb. 9. Fachowe doradztwo. 10. Prowadzenie szczegółowej dokumentacji dotyczącej przeglądów urządzeń. 11. Dojazd Serwisanta oraz związanych z tym kosztów delegacji. Wykonawca podejmie się usuwania awarii w sposób następujący: 1. W przypadku wystąpienia awarii któregokolwiek z urządzeń wymagany czas reakcji celem jej usunięcia nie powinien przekroczyć 48 godzin licząc od chwili zgłoszenia. 2. Wykonawca podejmuje się usunięcia awarii w terminie do 5 dni od chwili zgłoszenia. W przypadku trudności technicznych termin ten może ulec wydłużeniu, jednak nastąpi to tylko po pisemnym poinformowaniu Zamawiającego z podaniem daty wykonania usługi. 3. W razie możliwości serwis usunie przyczynę awarii lub dokona przeglądu urządzenia na miejscu u Zamawiającego. 4. W przypadku nieprzewidzianych trudności z usunięciem usterki możliwość zabrania urządzenia do siedziby Wykonawcy lub przesłanie zdemontowanego urządzenia na koszt Wykonawcy. W przypadku przedłużającej się naprawy – dostarczenie urządzenia zastępczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł 2. Forma wniesienia wadium: a) pieniądz, b) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja ubezpieczeniowa, d) gwarancja bankowa, e) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Termin wnoszenia wadium w pieniądzu upływa w dniu złożenia oferty o godzinie 09:30 z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 7. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub w tym również na przedłużony okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, d) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, e) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, f) wykaz wykonanych lub wykonywanych zadań - załącznik nr 3 do SIWZ, g) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 4 do SIWZ, h) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ, i) parafowany wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, j) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, k) dokument potwierdzający wpłatę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach