Przetargi.pl
serwisowanie sprzętu komputerowego NIZP-PZH

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5421268 , fax. 022 5421268
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny
    ul. Chocimska 24 24
    00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5421268, fax. 022 5421268
    REGON: 00028846100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzh.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    serwisowanie sprzętu komputerowego NIZP-PZH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest serwisowanie oraz konserwacją sprzętu komputerowego i oprogramowania NIZP-PZH jak również administrowanie serwerami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a także dołączą do składanej oferty pozostałe, wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące oświadczenia, dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie lub odpisy (na podstawie art. 25 ust. 2 Ustawy): oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 SIWZ; wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 SIWZ; zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego indywidualne i na podmiot zbiorowy (ważne 6 miesięcy od daty wystawienia); aktualny wypis - odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla oferenta (ważny 6 miesięcy od daty wystawienia); zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (ważne 3 miesiące od daty wystawienia); zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek (ważne 3 miesiące od daty wystawienia); wykazu (popartego dołączonymi potwierdzeniami np. w formie referencji) wykonania min. 3 usług serwisowania sprzętu komputerowego (z okresem umowy co najmniej 12 miesięcy) z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ewentualnie usług aktualnie trwających ale od min. 6 miesięcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsc wykonania oraz odbiorców - załącznik nr 4 SIWZ; formularz oferty z podpisanym oświadczeniem - załącznik nr 5 SIWZ; aktualną polisę OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie rzeczywiście prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000 zł oraz przedstawią pisemne zobowiązanie o kontynuacji ubezpieczenia do końca trwania umowy; poświadczenie bezpieczeństwa osobowego (klauzula poufne) dla pracowników Oferenta (minimum trzech), ewentualnie pisemna deklaracja Oferenta, że wymagane poświadczenie zostanie dostarczone Zamawiającemu w ciągu 2 miesięcy od daty podpisania umowy; autoryzację na dokonywanie napraw dla co najmniej dwóch producentów sprzętu informatycznego. Autoryzacje muszą być wystawione na Wykonawcę, a nie na zatrudnionego pracownika; ważny certyfikat RHCE wystawiony na osobę wyznaczoną do administrowania serwerami; certyfikat systemu zapewniania jakości w zakresie naprawy (serwisu) sprzętu informatycznego zgodny z normą ISO 9001: 2000; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 SIWZ); podpisany wzór umowy (załącznik nr 7); dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy zdeponować oryginał dokumentu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: administrowanie serwerami
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzh.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach