Przetargi.pl
„Serwisowanie pogwarancyjne sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gmin objętych Projektem „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie – FAZA II””

Związek Międzygminny ds. Ekologii ogłasza przetarg

  • Adres: 34300 Żywiec, ul. ks. pr. Stanisława Słonki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8612898, 8602025 , fax. 338 612 053
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny ds. Ekologii
    ul. ks. pr. Stanisława Słonki 22
    34300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 8612898, 8602025, fax. 338 612 053
    REGON: 7055875600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Serwisowanie pogwarancyjne sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gmin objętych Projektem „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie – FAZA II””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania sieci i przyłączy kanalizacyjnych, sieci i przyłączy wodociągowych oraz obiektów sieciowych na terenie gmin objętych Projektem „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie – FAZA II” w terminie od podpisania umowy do 30 listopada 2017 r. Istotne szczegóły dotyczące zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje ok. 1000 km sieci kanalizacyjnej i ok. 90 km sieci wodociągowej. Infrastruktura położona jest na terenie gmin: Jeleśnia, Koszarawa, Lipowa, Łodygowice, Milówka, Radziechowy – Wieprz, Rajcza, Ujsoły, Węgierska Górka i Żywiec. Sieć kanalizacji sanitarnej, grawitacyjna o przekrojach od Ø 150 do Ø 600mm wykonana z rur PVC i rur kamionkowych, zaś rurociągi tłoczne posiadają przekroje od Ø 63 do Ø 315mm i wykonane zostały z rur HDPE i PE. Ponadto występuje kanalizacja wykonana z rur betonowych i PE. Przepompownie ścieków i tłocznie – ok. 200 szt. 2. W trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: 1) Pozostawania w gotowości do przystąpienia do serwisu w wymiarze 24 h/dobę, codziennie do dnia 30.11.2017 r.; 2) Przyjmowania zgłoszeń oraz wykonania serwisu (czas przystąpienia do usunięcia awarii: maksymalnie do 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia, czas usunięcia awarii: do 12 godzin od przystąpienia do usunięcia awarii); 3) Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami; 4) Pozyskania i dostawy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących usunięcie awarii (materiały budowlane muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy Prawo budowlane); 5) Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP (wraz z zapewnieniem nadzoru), p.poż i sanitarnych, 6) Zapewnienia nadzoru robót poprzez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 groszy).13.2 Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, część zamówienia której zabezpieczenie dotyczy, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego” zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także w przypadku, gdy Wykonawca: • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Postanowienia pkt 13.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 13.2.1)b) i 13.2.1)e). Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Związek Międzygminny ds. Ekologii w Żywcu Ul. Ks. Pr St. Słonki 22 Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce, Nr: 77 8131 0005 0014 5408 2000 0030 Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego poprzez dołączenie oryginału dokumentu wadialnego do oryginału oferty a kopii do kopii oferty. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 13.6 Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach