Przetargi.pl
Serwis wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco - drukujących w Centrum Nauki Kopernik - Numer postępowania: PO ZP 11 2012 CNK IS

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 4920510
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 20
    00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 596 41 11, fax. 22 4920510
    REGON: 14060331300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytycja kultury wpisana do RIK prow. przez Prezydenta m.st. Warszawy pod nr. 2/06

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco - drukujących w Centrum Nauki Kopernik - Numer postępowania: PO ZP 11 2012 CNK IS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem Zamówienia jest Obsługa konserwacyjno - serwisowa Urządzeń i Obsługa Awarii Urządzeń. 1. Na przedmiot Zamówienia składa się serwis 5 laserowych wielofunkcyjnych Urządzeń kolorowych kopiująco - drukujących marki SHARP znajdujących się aktualnie w posiadaniu Zamawiającego: 1. Sharp MX-2300N - dwie sztuki 2. Sharp MX-3100N - jedna sztuka 3. Sharp MX-2310U - jedna sztuka 4. Sharp MX1810 - jedna sztuka 2. Czas trwania Zamówienia: 24 miesiące od daty podpisania Umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia wskazanego w Umowie w zależności, od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. 3. CPV: 50310000-1 Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych; 4. Cały przedmiot Zamówienia będzie wykonywany w ramach jednej opłaty: opłaty za wydruki i kopie A4 jednostronne wykonane w danym miesiącu. Faktura VAT będzie wystawiana przez Wykonawcę na koniec każdego miesiąca kalendarzowego według wzoru: ilość wykonanych kopii i wydruków x cena za kopię. Faktury VAT będą płatne w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. 5. Wynagrodzenie za wykonane kopie i wydruki zawiera wynagrodzenie za skanowanie dokumentów. Liczba wykonanych skanów dokumentów nie wpływa na wysokość wynagrodzenia. 6. Kopie testowe wykonane podczas Obsługi konserwacyjno - serwisowej Urządzeń i Obsługi Awarii Urządzeń będą odliczane od ogólnej liczby wykonanych kopii. 7. Określone w Umowie stawki za Obsługę konserwacyjno - serwisową Urządzeń i Obsługę Awarii Urządzeń winny obejmować w szczególności: koszty dojazdu serwisanta do Lokalizacji Zamawiającego, koszty zapewnienia urządzenia zastępczego, koszty zakupu i instalacji nowych, wolnych od wad Elementów Urządzeń. 8. Określone w Umowie ceny netto 1 (jednej) kopii bądź wydruku są stałe i nie ulegną żadnym zmianom podczas całego okresu trwania Umowy, bez względu na wielkość miesięcznego nakładu kopii bądź wydruków. 9. Szacowany wolumen wydruków i kopii monochromatycznych generowany na wszystkich Urządzeniach łącznie dla całego okresu trwania Umowy w przeliczeniu na format A4 wynosi 285 000 stron monochromatycznych i 396 000 stron kolorowych. Przy przeliczeniu przyjęto, że format mniejszy lub równy A4 liczony jest jako 1 strona A4, natomiast większy jako 2 strony A4. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż jest to informacja poglądowa, która nie obliguje Zamawiającego do generowania takiego wolumenu wydruków bądź kopii w trakcie trwania Umowy. 10. Zamawiający informuje, że do wydruków i kopii używa papieru spełniającego parametry zawarte w tabeli: Parametr Jednostka Wartość Gramatura g/m2 80 ?2 na 120 ?2 Wilgotność % 3,8 - 5,5 Grubość ?m 108 ?3 Białość CIE 161 ?2 - 190 ?2 Nieprzeźroczystość % większe bądź równe 91 11. Wykonawca jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o uszkodzeniach i Awariach Urządzeń, których przyczyną może być zła jakość papieru, jednakże Awarie takie i uszkodzenia wchodzą w zakres Obsługi konserwacyjno-serwisowej Urządzeń i Obsługi Awarii Urządzeń i nie będą podstawą do roszczeń finansowych. 12. Wykonawca zobowiązuje się, że Elementy Urządzeń i Materiały eksploatacyjne, będą fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. II. Obsługa konserwacyjno-serwisowa Urządzeń. 1. Obsługa konserwacyjno-serwisowa Urządzeń obejmuje: 1) wykonanie niezbędnych do prawidłowego i ciągłego funkcjonowania: przeglądów okresowych, czyszczenia z zewnątrz i wewnątrz, regulacji, napraw, wymian uszkodzonych części i podzespołów; 2) wykonanie przeglądu i konserwacji każdego wielofunkcyjnego Urządzenia z częstotliwością zgodną z zaleceniami producenta Urządzenia, , niezależnie od ilości wykonanych przez dane Urządzenie kopii/wydruków. Wykonanie każdego przeglądu zostanie potwierdzone wpisem w Książce Serwisowej, prowadzonej oddzielnie dla każdego Urządzenia; 3) podstawowy zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu okresowego, określonego w pkt. 1 powyżej: a. wykonanie wydruku i lub kopii testowej, b. kontrola i czyszczenie każdego Urządzenia wewnątrz, c. kontrola, czyszczenie i regulacja układu optycznego, d. kontrola i regulacja rolek pobierających i transportujących papier, e. kontrola, czyszczenie i regulacja zespołu nanoszenia, f. kontrola, czyszczenie i regulacja zespołu utrwalania, g. kontrola, czyszczenie i regulacja sekcji skanera, h. diagnostyka ogólna każdego Urządzenia, i. czyszczenie obudowy każdego Urządzenia, j. wykonanie kopii kontrolnej, k. przeprowadzenie kontroli stabilności kolorów, l. przeprowadzenie kontroli i kalibracji kolorów, m. przeprowadzenie kontroli oprogramowania odpowiedzialnego za stabilizację i kalibrację kolorów, 4) okresowe sprawdzanie jakości wykonywanych kopii i wydruków z wykorzystaniem karty testowej producenta danego Urządzenia. Zamawiającemu przysługuje prawo do weryfikacji jakości wykonywanych kopii i wydruków i reklamacji ich jakości. Reklamacja taka traktowana będzie jako zgłoszenie Awarii, 5) dostawę oraz instalację Materiałów eksploatacyjnych i Elementów Urządzeń w zakresie i ilościach wynikających z rzeczywistego miesięcznego nakładu kopii bądź wydruków; 6) raz na miesiąc odbiór zużytych pojemników po Materiałach eksploatacyjnych i zużytych Elementach Urządzeń, bezpośrednio po zainstalowaniu nowych oraz dokonywanie ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Obsługa konserwacyjno-serwisowa Urządzeń wykonywana będzie w godzinach pracy Zamawiającego, jeżeli przerwa w korzystaniu z danego Urządzenia nie będzie dłuższa niż 2 godziny lub po godzinach pracy, w terminach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. III. Obsługa Awarii Urządzeń. 1. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia Awarii Urządzeń w ciągu 14 godzin roboczych od zgłoszenia; zgłoszenie Awarii następuje drogą elektroniczną lub telefonicznie, na warunkach szczegółowo określonych w Umowie. 2. W przypadku braku możliwości usunięcia Awarii Urządzenia w czasie określonym powyżej Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż Urządzenie, które uległo Awarii. Urządzenie zastępcze zostanie zainstalowane i skonfigurowane identycznie jak Urządzenie, które uległo Awarii. 3. W przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy niesprawnego Urządzenia oraz zainstalowania i uruchomienia go w ciągu 30 dni od zgłoszenia Awarii. 4. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązków opisanych powyżej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naprawy, usunięcia Awarii lub nieprawidłowości na koszt Wykonawcy. 5. W ramach Obsługi Awarii Urządzeń Wykonawca zobowiązuje się do: 1) naprawy (rozumianej również jako wymiana) Elementu Urządzenia i przywrócenie pełnej funkcjonalności Urządzenia; 2) sprawdzenia jakości kopii bądź wydruków wykonanych przez Urządzenie, z wykorzystaniem karty testowej producenta danego Urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do Postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl/nc/o-centrum/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach