Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3294200 , fax. 068 3244213
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
ul. Kupiecka 65 65
65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 068 3294200, fax. 068 3244213
REGON: 00001775600141 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis techniczny drukarek w Oddziale ZUS w Zielonej Górze i podległych Inspektoratach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Serwis dotyczy 312 drukarek zainstalowanych w Oddziale ZUS w Zielonej Górze i podległych jednostkach terenowych: - Oddział ZUS Zielona Góra ul. Kupiecka 65, - Oddział ZUS Zielona Góra ul. Wyspiańskiego 15B, - Inspektorat ZUS Nowa Sól ul. Kościuszki 29, - Inspektorat ZUS Świebodzin ul. Sikorskiego 42, - Inspektorat ZUS Żary ul. Lotników la, - Inspektorat ZUS Krosno Odrzańskie ul. Obrońców Stalingradu 1 - Biuro Terenowe ZUS Gubin ul. Słowackiego 2, - Biuro Terenowe ZUS Wschowa ul. Pocztowa 1. W zakres serwisu technicznego drukarek wchodzą następujące czynności: - jeden przegląd prewencyjny i konserwacja, - nielimitowana liczba napraw, - dostawa części zamiennych, - gotowość do interwencji serwisowej. Warunki realizacji: - zamawiający wymaga udzielenia, co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i co najmniej 6 miesięcy gwarancji na wymienione części, - do wymiany stosowane będą przede wszystkim części fabrycznie nowe, dopuszczone przez producenta drukarek. W przypadku braku na rynku nowych części z powodu przestarzałego typu drukarki, dopuszcza się części -z odzysku- po uprzednim uzgodnieniu z przedstawicielem zamawiającego, przy czym okres gwarancji musi być zabezpieczony jak dla części nowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503230005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2. wykonali bądź wykonują co najmniej jedną umowę serwisową w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie serwisu technicznego drukarek na kwotę minimum 20.000,00 zł w ciągu jednego roku, 3. posiadają certyfikat ISO 9001 lub równoważny dokument w zakresie usług serwisowych, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych lub wykonywanych umów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania na świadczenie serwisu technicznego drukarek przez na kwotę minimum 20.000,00 zł w ciągu jednego roku, oraz dokumenty potwierdzające wykonanie usługi z należytą starannością, 4. certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny dokument w zakresie usług serwisowych, 5. okres i warunki gwarancji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących eksploatowanych w Urzędzie Skarbowym w Gorzowie Wlkp., oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do tych urządzeń
Dodano: 2013-12-12 - Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących eksploatowanych w Urzędzie Skarbowym w Gorzowie Wlkp., oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do tych urządzeń
Dodano: 2013-11-21