Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących eksploatowanych w Urzędzie Skarbowym w Gorzowie Wlkp., oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do tych urządzeń

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Jagiellończyka 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7115742 , fax. 95 7115-905
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    ul. Jagiellończyka 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7115742, fax. 95 7115-905
    REGON: 21050043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących eksploatowanych w Urzędzie Skarbowym w Gorzowie Wlkp., oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do tych urządzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących eksploatowanych w Urzędzie Skarbowym w Gorzowie Wlkp. obejmująca przeglądy, naprawy i konserwacje urządzeń oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych (w tym m.in. tonerów, taśm, cartridge oraz bębnów światłoczułych) i części zamiennych do tych urządzeń, w zamian za opłatę, wyliczoną w oparciu o ilość wydruków jednej strony wykonanych na laserowych urządzeniach drukujących, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.2. Słowniczek Ilekroć jest mowa o: 1)urządzeniach drukujących - należy przez to rozumieć urządzenia, które niezależnie od swojej budowy czy stosowanej technologii, służą do drukowania/powielania tekstu i obrazów. Do urządzeń drukujących Zamawiający zalicza m.in. drukarki laserowe, drukarki atramentowe, drukarki igłowe, urządzenia wielofunkcyjne, kserokopiarki. 2)wydrukach - należy przez to rozumieć wydruk z urządzenia drukującego lub kopię dokumentu wykonaną na urządzeniu drukującym. 3.Kompleksowa obsługa serwisowa 1) Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących obejmuje w szczególności: a)wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych urządzeń drukujących obejmujących m.in.: -całkowity demontaż urządzenia drukującego, -dokonywanie sprawdzenia urządzenia drukującego pod względem uszkodzeń mechanicznych, -ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzenia, -odkurzanie urządzenia drukującego z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru i kurz), -oczyszczenie układu skanowania urządzenia drukującego mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku, -oczyszczenie układu napędowego urządzenia drukującego, -oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy), -oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia), -smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, -wymianę uszkodzonych części, -montaż oczyszczonych elementów, -sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów urządzenia drukującego, -oczyszczenie obudowy urządzenia drukującego, -wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi z tym, że kopie testowe wykonane podczas przedmiotowego testowania będą odliczane od ogólnej liczby wykonanych wydruków, b)naprawy polegające na usuwaniu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzeń, wynikłych w czasie eksploatacji, w tym dostawę i wymianę części zamiennych. Koszt w pełni ponosi Wykonawca, c)wystawienie po pierwszej konserwacji, naprawie lub wymianie części zamiennych szczegółowej karty serwisowej/karty naprawy, będącej jednocześnie kartą gwarancyjną i dostarczenie jej Zamawiającemu w terminie do 2 dni roboczych po wykonaniu powyższych czynności. Wzór karty serwisowej/karty naprawy zostanie określony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, d)odnotowywanie w założonej karcie, o której mowa w lit. c, każdej kolejnej konserwacji, naprawy lub wymiany części zamiennych dotyczącej urządzenia, dla którego karta została założona, e)dojazd i transport do siedziby Zamawiającego, f)wykonanie regulacji urządzeń w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości (bez żadnych smug i zabrudzeń), g)zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących i usuwanie awarii/dokonywanie napraw w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia telefonicznego, mailowego lub poprzez system informatyczny, o którym mowa w ppkt 17, h)przeprowadzanie bieżących przeglądów i konserwacji, wymaganych przez urządzenia i wynikających z ich eksploatacji, w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich zgłoszenia telefonicznego, mailowego lub poprzez system informatyczny, o którym mowa w ppkt 17, i)dostarczenie urządzenia zastępczego minimum tej samej klasy co urządzenie naprawiane w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia w siedzibie Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, j)systematyczny odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, k)inne czynności nie wymienione, a niezbędne przy wykonywaniu obsługi serwisowej. 2) Zestawienie urządzeń drukujących, których dotyczy niniejsze postępowanie, zawiera załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ. 3)Konserwacje i przeglądy techniczne, o których mowa w ppkt 1 lit. a, winny być wykonywane w terminie: a)w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, b)w dniach 10-30 listopada 2014 r., c)określonym w pkt 1 lit. h w każdym przypadku pojawienia się na urządzeniu drukującym komunikatu o konieczności przeprowadzenia przeglądu/konserwacji. 4)Protokoły z przeglądu urządzeń drukujących, o których mowa w ppkt 3 lit. a, b, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminach odpowiednio: a)w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy, b)do 15 grudnia 2014 r. 5)Wszystkie urządzenia drukujące, za wyjątkiem urządzeń wycofanych z eksploatacji, o których mowa w ppkt 10, oraz urządzeń, których awaria została stwierdzona przez Zamawiającego w dniu 31 grudnia 2014 r. i jest w tym dniu niemożliwa do usunięcia, winny być sprawne na dzień 31 grudnia 2014 r. 6)W przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zmianie ulegnie flota urządzeń drukujących Zamawiającego poprzez dołączenie do niej urządzeń drukujących innego typu, niż urządzenia wymienione w załączniku nr 1 do rozdziału II SIWZ, Wykonawca obejmie kompleksową obsługą serwisową również te urządzenia oraz będzie do nich dostarczał materiały eksploatacyjne oraz części zamienne. 7)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości oraz asortymentu urządzeń drukujących (poprzez ich zmniejszenie lub zwiększenie), a także zmianę ich lokalizacji w przypadku zmian organizacyjnych lub bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmiana taka nie będzie miała znaczenia dla sposobu obliczania wynagrodzenia. 8)Czynności serwisowe realizowane będą w siedzibie Zamawiającego w miejscu użytkowania urządzenia drukującego, w dni robocze, w godzinach od 08.00 do 15.00. 9)W razie konieczności wykonania naprawy w siedzibie Wykonawcy, przed przetransportowaniem urządzenia do jego siedziby, konieczne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na wykonanie usługi oraz dokumentu (protokołu) zezwalającego na jego wywóz z wyszczególnieniem: typu urządzenia drukującego, nr fabrycznego, nr inwentarzowego oraz stanu licznika. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego minimum tej samej klasy, bez dodatkowych opłat, w momencie odbierania urządzenia od Zamawiającego. 10)W przypadku niemożności dokonania naprawy urządzenia - niezależnego od Wykonawcy (brak możliwości pozyskania części - zaniechanie produkcji, urządzenie niezdatne do dalszej eksploatacji z uwagi na nadmierne zużycie, itp.) Wykonawca przedstawi ekspertyzę techniczną dotyczącą stanu technicznego danego urządzenia (zawierającą m.in. opinię co do możliwości i opłacalności naprawy) celem wycofania sprzętu z eksploatacji. Przy wycofaniu urządzenia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić sprzęt zastępczy minimum tej samej klasy, bez dodatkowych opłat, tak aby liczba urządzeń pozostała niezmieniona. Powyższa czynność zostanie potwierdzona przez Strony podpisaniem protokołu zmiany, którego wzór zostanie określony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Dostawa urządzenia zastępczego winna nastąpić w dniu wycofania urządzenia drukującego z eksploatacji. 11)W przypadku dostarczenia urządzenia zastępczego, o którym mowa w ppkt 9 i 10, Wykonawca zobowiązany jest do pełnego uruchomienia i konfiguracji urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, oraz do przeszkolenia z obsługi tego urządzenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego. Dostarczone urządzenia zastępcze muszą być kompletne i ich użytkowanie musi odbywać się bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek nakładów finansowych ze strony Zamawiającego. 12)Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca na własny koszt odłączy oraz zabierze urządzenia zastępcze z siedziby Zamawiającego. Powyższa czynność zostanie potwierdzona przez Strony podpisaniem protokołu. 13)Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jak i po jego zakończeniu, nie będzie dochodził od Zamawiającego roszczeń za zużycie urządzeń zastępczych, o których mowa w ppkt 9 i 10, wynikające z ich normalnego użytkowania. 14)Wykonawca oraz osoby, którym Wykonawca powierzył wykonywanie przedmiotu zamówienia zwani dalej Wykonawcą, zobowiązani będą do zapewnienia poufności oraz bezpieczeństwa danych przetwarzanych na naprawianych oraz dostarczonych urządzeniach, o których mowa w ppkt 9 i 10, oraz do niewykorzystywania informacji poufnych dla celów innych, aniżeli służących realizacji przedmiotu zamówienia. 15)Za informacje poufne Zamawiającego rozumie się wszelkie informacje i/lub materiały dotyczące Zamawiającego i jego klientów, które nie są znane lub nie powinny być znane publiczne, powzięte przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem lub przy okazji wykonywania przedmiotu zamówienia, w szczególności informacje stanowiące tajemnice prawem chronione na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz informacje chronione na podstawie ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. 16)W przypadku urządzeń naprawianych u Wykonawcy oraz urządzeń zastępczych, które posiadają pamięć lub dyski przechowujące dane z wydruków, Wykonawca zobowiązany będzie pozostawić w siedzibie Zamawiającego nośniki danych z tych urządzeń. 17)Jeżeli Wykonawca posiada system informatyczny, pozwalający na śledzenie statusu zlecenia serwisowego oraz składanie zapotrzebowania na dostawy materiałów eksploatacyjnych, generujący raporty informujące o ilości zamówień i zleceń, zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu dostęp do tego systemu. Wykonawca udostępni login i hasło do powyższego systemu w dniu podpisania umowy. 4.Dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych 1)Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu do urządzeń drukujących materiały eksploatacyjne (m.in. tonery, taśmy, cartridge oraz bębny światłoczułe) oraz części zamienne. Za dostarczone materiały eksploatacyjne i części zamienne, Wykonawca nie będzie pobierał należności pieniężnych. 2)Zamawiający we własnym zakresie będzie zapewniał papier do urządzeń drukujących. 3)Wykonawca w terminie do pięciu dni roboczych od dnia podpisania umowy, dostarczy Zamawiającemu co najmniej po jednej sztuce materiału eksploatacyjnego do każdego rodzaju urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. 4)Wykonawca będzie na własny koszt dostarczał materiały eksploatacyjne i części zamienne do siedziby Zamawiającego. 5)Wykonawca będzie realizował dostawy materiałów eksploatacyjnych sukcesywnie, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy od dnia otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia telefonicznego, mailowego lub poprzez system informatyczny, o którym mowa w pkt 3 ppkt 17. 6)Zamawiający jeśli będzie taka potrzeba we własnym zakresie wymieni materiały eksploatacyjne w urządzeniach drukujących. 7)Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę części zamienne i materiały eksploatacyjne były zgodne z zaleceniami producenta urządzenia, były wysokiej jakości, pełnowartościowe, wolne od usterek materiałowych i produkcyjnych, wad prawnych i formalnych. 8)Dostarczane części zamienne i materiały eksploatacyjne muszą być kompatybilne z urządzeniami, do których są dedykowane oraz zapewniać pod względem technicznym i jakościowym ich właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność. 9)Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i w pełni z nim współpracować, umożliwiać wykorzystanie wszystkich funkcji technicznych, diagnostycznych i informacyjnych urządzeń, zarówno w czasie pracy stanowiskowej, jak i w sieci informatycznej. Nie mogą powodować zgłaszania błędów i informacji urządzeń nie związanych z awarią techniczną, np. że zastosowany materiał eksploatacyjny nie jest kompatybilny z urządzeniem. Muszą być jednoznacznie rozpoznawane przez urządzenia pobierające informacje z układu elektronicznego materiału eksploatacyjnego. 10)Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone opakowania jednostkowe producenta z naniesionymi danymi technicznymi, jednoznacznie identyfikującymi produkt, datę ważności, nazwę/logo producenta oraz oznaczenie typu urządzenia, do którego są dedykowane. Każdy materiał eksploatacyjny musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Materiały eksploatacyjne dostarczone w opakowaniach nie opisanych zgodnie z wymogiem, Zamawiający będzie zwracał na koszt Wykonawcy. 11)Dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne: a)nie mogą ujemnie wpływać na jakość wydruków, brudzić wydruków (tj. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi, itp.), b)nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów urządzeń, w których będą użytkowane, c)proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać. 12)W przypadku, gdy na skutek awarii urządzenia drukującego z winy zastosowania, dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych Zamawiający utraci gwarancję producenta na urządzenie, Wykonawca będzie zobowiązany przejąć wszystkie zobowiązania gwaranta dotyczące urządzenia na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. 5.Odpowiedzialność i ubezpieczenie 1)Wykonawca winien wykonywać przedmiot zamówienia z zachowaniem najwyższej staranności, uwzględniającej profesjonalny charakter działania Wykonawcy. 2)Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia przez osoby przeszkolone. 3)Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody w mieniu lub na osobach, które powstały w związku z niewłaściwym wykonywaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę, w tym za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy. 4)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia urządzenia drukującego, powstałe z jego winy w czasie wykonywania napraw i innych czynności serwisowych oraz za dostarczone i wymienione części zamienne i materiały eksploatacyjne niezbędne do sprawnego działania urządzenia, w sposób zapewniający ciągłość jego pracy. 5)Wykonawca winien posiadać przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia oraz na bieżąco opłacać składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 6)Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia oraz dowody wpłat. 7)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za usługi, które będzie wykonywał przy pomocy podwykonawców/podmiotów, których wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby, zdolność finansową będzie wykorzystywał w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 6.Gwarancja Na wymienione części i materiały eksploatacyjne oraz robociznę Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej: 1)dla części zamiennych - od dnia wymiany części zamiennej, wynikającego z karty serwisowej/karty naprawy, 2)dla materiałów eksploatacyjnych - od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, 3)dla usługi serwisowania (m.in. naprawy, konserwacji, przeglądu) - od dnia wykonania usługi serwisowania, określonego w karcie serwisowej/karcie naprawy. 7.Wynagrodzenie 1)Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane co miesiąc, na podstawie ilości stron wydruków wykonanych na laserowych urządzeniach drukujących, w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego, pomnożonej przez cenę jednostkową za jedną stronę wydruku. 2)Wykonawca w terminie do 7 dni roboczych od zawarcia umowy, dokona wraz z Zamawiającym aktualnych odczytów stanów liczników laserowych urządzeń drukujących, jako stanów początkowych obowiązujących do rozliczenia ilości wykonanych wydruków. Protokół z pierwszego odczytu liczników Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 3)Wykonawca w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, zobowiązany będzie spisać stany liczników laserowych urządzeń drukujących Zamawiającego i umieścić je w protokole spisania stanu liczników, którego wzór określi Zamawiający po podpisaniu umowy. 4)Użytkowanie urządzenia drukującego jako skanera lub faksu nie podlega zliczaniu przez liczniki wydruków i nie będzie dodatkowo płatne. 5)Kompletny protokół spisania stanu liczników, o którym mowa w pkt 3, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji, w terminie 5 dni roboczych po zakończeniu miesiąca.. Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół spisania stanu liczników będzie podstawą do wystawienia faktury. 6)Za cenę wydruku formatu A3 przyjmuje się podwójną stawkę za wydruk formatu A4. 7)Koszt wykonania wydruku na urządzeniu zastępczym, o którym mowa w pkt 3 ppkt 9 i 10, jest identyczny z kosztem wydruku na urządzeniach objętych przedmiotem zamówienia. 8)Płatność nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 8.1)Zamawiający szacuje, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykona nie więcej niż: a)2 476 000 sztuk wydruków mono na laserowych urządzeniach drukujących, b)24 000 sztuk wydruków kolorowych na laserowych urządzeniach drukujących, c)bez limitu wydruków na drukarkach igłowych i atramentowych. Za wydruki na drukarkach igłowych i atramentowych Zamawiający nie będzie uiszczał wynagrodzenia. 2)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wydruków, o których mowa w pkt 1. 3)Zamawiający zobowiązuje się wykonać taką ilość wydruków, której wartość będzie nie niższa niż 30 % wartości przedmiotu zamówienia. 4)Jeżeli w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość wydruków, niż zostały określone w ppkt 1, wynagrodzenie całkowite Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 5)Jeżeli suma należności z tytułu zrealizowanej umowy osiągnie kwotę wynagrodzenia całkowitego brutto przed upływem okresu, na jaki została zawarta, a umowa ulegnie natychmiastowemu rozwiązaniu, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 6)W przypadku, gdy suma należności w okresie obowiązywania umowy, nie osiągnie kwoty wynagrodzenia całkowitego brutto, umowa wygaśnie z upływem okresu, na jaki została zawarta, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 9.Kary umowne 1) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu następujące kary umowne: a)za niedotrzymanie terminu określonego w pkt 3 ppkt 1 lit. g, h - w wysokości 50,00 zł brutto za każdy dzień opóźnienia liczony od dnia następującego po ostatnim dniu terminu, b)za każdy dzień opóźnienia w dostawie materiałów eksploatacyjnych, liczonego od dnia następującego po dniu, w którym Wykonawca winien był dostarczyć materiały eksploatacyjne - w wysokości 50,00 zł brutto, c)za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu odczytów stanu liczników urządzeń drukujących, o których mowa w pkt 7 ppkt 2 liczonego od dnia następującego po ostatnim dniu terminu na wykonanie odczytu - w wysokości 50,00 zł brutto, d)za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przeglądów i konserwacji wszystkich urządzeń drukujących, o których mowa w pkt 3 ppkt 3 liczonego od dnia następującego po dniu wyznaczonym na wykonanie przeglądu - w wysokości 50,00 zł brutto, e)za każdy dzień opóźnienia w przedłożeniu Zamawiającemu protokołów z przeglądu wszystkich urządzeń drukujących, o którym mowa w pkt 3 ppkt 4 , liczonego od dnia następującego po dniu wyznaczonym na przedłożenie protokołów - w wysokości 50,00 zł brutto, f)za każdy dzień opóźnienia w przedłożeniu Zamawiającemu karty serwisowej/karty naprawy, o której mowa w pkt 3 ppkt 1 lit c, liczonego od dnia następującego po dniu wyznaczonym na jej przedłożenie - w wysokości 25,00 zł brutto, g)za każdy dzień opóźnienia w dostarczeniu Zamawiającemu urządzenia zastępczego, o którym mowa w pkt 3 ppkt 9, 10, liczonego od dnia następującego po dniu, wyznaczonym na dostarczenie urządzenia - w wysokości 100,00 zł brutto, h)za każdy dzień opóźnienia w przedłożeniu Zamawiającemu protokołów spisania stanu liczników urządzeń drukujących, o których mowa w pkt 7 ppkt 5 liczonego od dnia następującego po dniu wyznaczonym na przedłożenie protokołu - w wysokości 50,00 zł brutto, i)w przypadku pozostawienia niesprawnych urządzeń drukujących na dzień 31 grudnia 2014 r. (z wyłączeniem urządzeń wycofanych z eksploatacji, o których mowa w pkt 3 ppkt 10 oraz urządzeń, których awaria została stwierdzona przez Zamawiającego w dniu 31 grudnia 2014 r. i jest w tym dniu niemożliwa do usunięcia) - w wysokości 500,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek, j)z tytułu odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze Stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych prawa cywilnego, jeżeli wyrządzona szkoda przekroczy wysokość zastrzeżonych kar umownych. 3)W przypadku wyrządzenia szkód, na okoliczność których nie zastrzeżono kar umownych, ich naprawienie nastąpi na zasadach ogólnych prawa cywilnego. 4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość potrącania naliczonych Wykonawcy kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W przeciwnym wypadku Wykonawca zobowiązany będzie do ich uregulowania w terminie do 14 dni od dnia otrzymania stosownego wezwania do zapłaty. 5)Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku dwukrotnego nie przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie. 10.W terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, Wykonawca poda dane kontaktowe osoby/osób, z którymi Zamawiający będzie się kontaktował w sprawach związanych z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach