Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, ul. Rydygiera
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 106 207 , fax. (067) 212 40 85
- Data zamieszczenia: 2018-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
ul. Rydygiera 1
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 106 207, fax. (067) 212 40 85
REGON: 126182000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalpila.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SERWIS POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych pojazdów samochodowych będących własnością Szpitala Specjalistycznego w Pile. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wykaz samochodów objętych przedmiotem zamówienia, określa załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki stawiane Wykonawcy znajdują się w załączniku nr 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; - oświadczenia wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ; - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia również braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Naprawy bieżące i awaryjne pojazdów mechanicznych.” Nr sprawy: 8/z/2024
Dodano: 2024-03-01 - „Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”
Dodano: 2023-06-20 - „Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”
Dodano: 2023-03-03 - „Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”
Dodano: 2023-02-03 - Naprawa i przeglądy samochodów służbowych dla GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
Dodano: 2022-02-18 - Usługa napraw, konserwacji i czynności dozorowych UDT oraz okresowych przeglądów technicznych samochodów ciężarowych oraz przyczep należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność techniczną w okresie do końca roku 2022
Dodano: 2021-04-13 - Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych
Dodano: 2021-02-19 - Naprawa i przeglądy samochodów służbowych dla GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
Dodano: 2021-02-17 - Wykonywanie przeglądów technicznych i kompleksowych napraw karetek i samochodu dostawczego
Dodano: 2020-12-30 - Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych
Dodano: 2020-12-28