Przetargi.pl
Serwis pojazdów będących w ewidencji Centrum Obsługi Administracji Rządowej

Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
    ul. Powsińska 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
    REGON: 1226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis pojazdów będących w ewidencji Centrum Obsługi Administracji Rządowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie pojazdów będących w ewidencji Centrum Obsługi Administracji Rządowej w 2018 i 2019 r., których typ i rodzaj został opisany w Załączniku nr 2A do SIWZ w podziale na części zgodnie z Załącznikiem nr 2A: a) Część 1 – serwisowanie pojazdów osobowych; b) Część 2 – serwisowanie pojazdu ciężarowego powyżej 12T DMC; c) Część 3 – serwisowanie pojazdów dostawczych, mikrobusów, osobowych i autobusu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularza Ofertowego - sporządzonego i wypełnionego według wzoru stanowiącego (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczeń, o których mowa w rozdziale IV pkt III.1. (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ); 3) Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania Wykonawcy lub wszystkich Wykonawców (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie) ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosowania do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 4) zobowiązanie w formie oryginału, o którym mowa w rozdz. IV pkt 3 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach