Gmina Wieliszew ogłasza przetarg
- Adres: 05135 Wieliszew, ul. Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 822 596 , fax. 227 822 732
- Data zamieszczenia: 2018-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliszew
ul. Modlińska 1
05135 Wieliszew, woj. mazowieckie
tel. 227 822 596, fax. 227 822 732
REGON: 1327057700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wieliszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć edukacyjnych z robotyki w roku szkolnym 2018/2019 w ramach projektu pn. "Wieliszewskie Laboratorium Kluczowych Kompetencji" w podziale na 3 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prowadzenie zajęć edukacyjnych z robotyki w roku szkolnym 2018/2019 w ramach projektu pn. „Wieliszewskie Laboratorium Kluczowych Kompetencji w podziale na 3 części: Część 1: Prowadzenie zajęć dla uczniów klas 1-8 w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Wieliszewie, Część 2: Prowadzenie zajęć dla uczniów klas 1-8 w Szkole Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Janówku”. Część 3: Prowadzenie zajęć dla uczniów klas 1-8 w Szkole Podstawowej z oddziałami przedszkolnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Skrzeszewie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy zgodny z Formularzem 2.2. w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Formularz Kryterium oceny ofert „Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia” Formularz 2.3. w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. 3. Wraz z ofertą winny być złożone: 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz – IChP.
Dodano: 2024-07-02 - Wył. max 28 trenerów/doradców podz. na dwa obszary: Obszar I – trenerzy/doradcy ds. personalnych rozwoju organizacji – Cz. 1-14, Obszar II – trenerzy/doradcy ds. rozwiązań zarządczych – Cz. 15-28.
Dodano: 2024-06-28 - Zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 80 warsztatów kulinarnych dla dzieci w wieku szkolnym (klasy I-III oraz IV-VIII), a także przeprowadzenie 10 warsztatów dla realizatorów żywienia zbiorowego
Dodano: 2024-06-24 - DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
Dodano: 2024-06-06 - Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
Dodano: 2024-05-16 - Organizacja szkolenia specjalistycznego – w formie wizyty studyjnej, dla przedstawicieli Lokalnych Grup Działania w ramach projektu Wyszkolić Leadera
Dodano: 2024-05-13 - Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu „Zintegrowani”.
Dodano: 2024-05-10 - Świadczenie usług w zakresie opracowania Poradnika oraz materiałów szkoleniowych i ich aktualizacji na temat realizacji i przestrzegania równościowych zasad horyzontalnych w projektach programu FENG
Dodano: 2024-05-09 - Wył. max 28 trenerów/doradców podz. na dwa obszary: Obszar I – trenerzy/doradcy ds. personalnych rozwoju organizacji – Cz. 1-14, Obszar II – trenerzy/doradcy ds. rozwiązań zarządczych – Cz. 15-28.
Dodano: 2024-04-22 - Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI).
Dodano: 2024-04-20