Przetargi.pl
Serwis i remonty bieżące oświetlenia na terenie Gminy - własność Gminy

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i remonty bieżące oświetlenia na terenie Gminy - własność Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Serwis i remonty bieżące oświetlenia na terenie Gminy - własność Gminy” w ramach zadań pn.: „Remont i eksploatacja oświetlenia”, „Remonty i konserwacja boisk sportowych” i „Zakup usług remontowych” Przedmiot zamówienia obejmuje remonty bieżące i serwis sieci i urządzeń oświetlenia drogowego i terenu na obszarze Gminy Polkowice stanowiących własność Gminy Polkowice. Podstawa prawna: Art. 7 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r., poz. 994 ze zm.) w powiązaniu z art. 18 ust. 1-3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.). W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego remontowania, serwisowania i utrzymania oraz podejmowania działań w sytuacjach wyjątkowych dla utrzymania sieci i urządzeń oświetleniowych ulic, placów, dróg i terenu oraz szafek elektrycznych na obszarze Gminy Polkowice. Urządzenie oświetleniowe, w przypadku niniejszego zamówienia, stanowi zespół elementów składający się ze źródła światła zamontowanego w oprawie oświetleniowej wraz z oprawą oświetleniową, konstrukcją wsporczą, na której jest zamontowana oprawa (słup, wysięgnik, listwa, maszt itp.), linią zasilającą od szafy sterującej do słupa, szafą oświetleniową i przyłączem elektroenergetycznym zasilającym szafę sterowniczą. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca uwzględni wymianę 30 szt. opraw na oprawy typu Auris Rosa/Iskra Led/Iskra Led Alfa uzgodnione z Zamawiającym, opisane w pliku "Charakterystyka opraw". Koszt związany z wymianą opraw (demontaż i utylizacja starej oprawy wskazanej przez Zamawiającego - w zależności od konieczności, zakup i montaż nowej oprawy, podłączenie przewodów) uwzględnić należy w koszcie bieżącego serwisowania, tj. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z wymianą opraw (tj. innych niż koszt usług i/lub robót wynikających z kosztów bieżącego serwisowania). Szczegółowy zakres robót i/lub usług oraz zakres ulic wraz z określeniem ilości słupów znajdują się w załącznikach nr 1 i 2 do projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w art. 22a ustawy. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawca składa w formie oryginału. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, oddzielnie składa ww. dokument. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach