Przetargi.pl
Serwis i naprawa wraz z dostawą oryginalnych części zamiennych do kserokopiarek, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych

Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6093140 , fax. 32 6093154
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
    ul. Powstańców 52
    40-024 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6093140, fax. 32 6093154
    REGON: 27015111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i naprawa wraz z dostawą oryginalnych części zamiennych do kserokopiarek, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi serwisu urządzeń drukujących i kopiujących dla całości Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Zadanie nr 1 – Okręg 1 „Rejon operacyjny Katowice”– na obszarze: • Katowice, ul. Powstańców 52, • Katowice-Szopienice, ul. Ks. Bpa Bednorza 3, • Katowice-Osiedle 1000 Lecia, ul. Tysiąclecia 88B, • Katowice ul. Szarych Szeregów 60a, • Katowice ul. Kotlarza 10a, • Katowice ul. Studencka 16, • Tychy, ul. Fitelberga 71, • Chorzów, ul. Strzelców Bytomskich 9, • Mikołów, ul. Wyzwolenia 5, • Orzesze, ul. Gliwicka 20, • Mysłowice, ul. Mikołowska1, • Pszczyna, ul. Antesa 6, • Ruda Śląska, ul. Pokoju 8A, • Siemianowice Śląskie, ul. Dąbrowskiego 13, • Świętochłowice, ul. Szkolna 26, • Bieruń, ul. Chemików 37, • Lędziny, ul. Pokoju 17, Zadanie nr 2 – Okręg 2 „Rejon operacyjny Gliwice” – na obszarze: • Knurów, ul. 1-go Maja 2A, • Czerwionka-Leszczyny, ul. 3-go Maja 36C, • Tarnowskie Góry, ul. Skórki 5, • Zabrze, ul. Wyzwolenia 11, • Bytom, ul. Żeromskiego 7, • Piekary Śl. ul. Karola Miarki 14, • Gliwice, ul. Stanisława Konarskiego 26, • Pyskowice, ul. Szpitalna 2B, • Radzionków, ul. Długa 15, • Jastrzębie Zdrój, al. Jana Pawła II 9, • Zabrze, ul. Roosevelta 123; • Zabrze, ul. Jordana 2, • Rybnik, ul. Energetyków 46, • Żory, Al. Wojska Polskiego 3c, • Świerklany, ul. Kościelna 85, • Kalety ul. Gwoździa 25, • Tworóg ul. Zamkowa 6 • Zabrze, ul. Chudowska 1 • Gliwice, al. J. Nowaka-Jeziorańskiego 6 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono dla Zadania 1 w załączniku nr 2 do SIWZ, dla Zadania nr 2 w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50323000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2.Formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ dla Zadania nr 1 (wskazana data podpisania); 3.Formularz cenowy - załącznik nr 1b do SIWZ dla Zadania nr 2 (wskazana data podpisania); 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionym do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza wymaga się jej złożenia w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 5.Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia; - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach