Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynków Mariensztat i Olimp wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, zlokalizowanych przy ul. Wapienickiej 142 w ramach zadania „Poprawa dostępności i jakości do świadczeń poprzez przebudowę i modernizację infrastruktury budynku Mariensztat oraz przynależnego parku rehabilitacji ruchowej Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu” Etap I – Zagospodarowanie parku rehabilitacji ruchowej

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 817 26 21 , fax. 33 817 26 21
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
    ul. Słoneczna 83
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 33 817 26 21, fax. 33 817 26 21
    REGON: 29760300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-slaskie.pl/bzlrja/; rehabilitacja-jaworze.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynków Mariensztat i Olimp wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, zlokalizowanych przy ul. Wapienickiej 142 w ramach zadania „Poprawa dostępności i jakości do świadczeń poprzez przebudowę i modernizację infrastruktury budynku Mariensztat oraz przynależnego parku rehabilitacji ruchowej Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu” Etap I – Zagospodarowanie parku rehabilitacji ruchowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynków Mariensztat i Olimp wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, zlokalizowanych przy ul. Wapienickiej 142 w ramach zadania „Poprawa dostępności i jakości do świadczeń poprzez przebudowę i modernizację infrastruktury budynku Mariensztat oraz przynależnego parku rehabilitacji ruchowej Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu” Etap I – Zagospodarowanie parku rehabilitacji ruchowej 2.Zamówienie swoim zakresem obejmuje również mi.in.: a)prowadzenia dokumentacji budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym dokonywania wpisów do dziennika budowy, prowadzenie dziennika budowy, b)zorganizowanie placu budowy oraz zapewnienie na nim i wokół niego bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, c)prowadzenia prac pod nadzorem archeologicznym, d)wszelkie naprawy ewentualnych szkód podczas wykonywania robót, e)dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, f)utrzymywanie terenu robót w należytym porządku oraz uporządkowanie i likwidacja zaplecza budowy po zakończeniu prac, usunięcie odpadów i materiałów rozbiórkowych, g)przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru, przekazaniem do eksploatacji, itp., wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej, h)inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia, i)uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi za wady – w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, j)usunięcie stwierdzonych wad, ujawnionych podczas odbioru końcowego oraz w okresie i w ramach gwarancji jakości i rękojmi za wady, w wyznaczonych terminach. 2.Prace związane z hałasem mogą być prowadzone w godzinach od 7.00 do 21.00. 3.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 28 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U. z 2016 r., poz. 2183). 4.Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, w szczególności dróg dojazdowych, możliwości zasilania w energię, wodę, możliwości urządzenia zaplecza itp. 5.Przedmiot zamówienia stanowią wszystkie roboty budowlane, które muszą być przeprowadzone w oparciu o: -Dokumentację projektową, zawierającą projekt budowlanowykonawczy – załączniki nr 9 – 28 do SIWZ, -Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwany dalej STWiOR)– załącznik nr 29 do SIWZ, -Przedmiar robót – załączniki nr 30-31 do SIWZ, -Dokumentację geotechniczną – załączniki nr 32-34 do SIWZ, -Obowiązujące przepisy prawa. 6.Przedmiot zamówienia stanowią w szczególności następujące prace: a)roboty związane z rozbiórką istniejących dojść oraz związane z rozbiórką istniejących schodów terenowych, b)roboty demontażowe starych urządzeń w tym m.in. zestawu zabawowego, barierek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, c)demontaż krawężników i płyt chodnikowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, d)roboty związane w przygotowaniem korpusu drogowego dojść i nawierzchni wokół urządzeń, e)roboty związane z elementami wyposażenia placu w tym: profilowania podłoża i warstw konstrukcyjnych, wykonanie ław pod obrzeża, wykonanie obrzeży dla chodnika o nawierzchni z kostki brukowej wokół urządzeń oraz wykonanie trzech przepustów z rur osłonowych (celem instalacji oświetlenia zewnętrznego w kolejnym postępowaniu) pod daną nawierzchnią, f)roboty związane z wykonaniem podbudowy i podłoża dla dojść i nawierzchni wokół urządzeń w porozumieniu z dostawcą urządzeń do Parku Rehabilitacji Ruchowej (wykopy pod fundamenty i stopy fundamentowe z zakotwieniem pod posiadane urządzenia w parku wykona dostawca urządzeń), g)roboty związane z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej placu wokół urządzeń, h)zakupy, dostawy i montaż elementów małej architektury, tj. m.in. koszy, ławek betonowych z drewnianym siedziskiem, stołu do szachów, tablicy informacyjnej, i)wykonanie schodów terenowych, j)wykonanie systemowego ogrodzenia wokół urządzeń, k)roboty niwelacyjne oraz wszelkie roboty związane z nawierzchnią bezpieczną dla zjazdu linowego i toru do nauki chodu dzieci starszych, l)połączenie wysokościowe istniejących i projektowanych nawierzchni terenu, m)ukształtowanie i przywrócenie terenu wokół projektowanych nawierzchni do stanu pierwotnego, w tym terenów zielonych poprzez nasianie trawników wraz z zakupem i dostawą, n)wykonanie dokumentacji fotograficznej Panku Rehabilitacji Ruchowej przed przystąpieniem do prac, którą należy załączyć do projektu powykonawczego. 7.Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w szpitalu czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający ciągłej pracy szpitala oraz dokonać wszelkich czynności, które okażą się niezbędne do nieprzerwanego i prawidłowego funkcjonowania szpitala Zamawiającego. 8.Przekazany przez Zamawiającego przedmiar robót tj. załączniki nr 30-31 do SIWZ stanowi jedynie opis przedmiotu zamówienia, jest elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych. Ma na celu ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Podany zakres przedmiaru może nie być kompletny oraz zupełny. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w zakresie prac będących przedmiotem niniejszego postępowania stan wynikający z projektu budowlano-wykonawczego i STWiOR, opisu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia oraz ewentualnie z wizji lokalnej. 9.Dokumentacja projektowa oraz STWiOR do wglądu znajdują się w siedzibie Zamawiającego - Beskidzki Zespół Leczniczo – Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu, 43-384 Jaworze ul. Słoneczna 83. 10.Z robót budowlanych w przedmiotowym przedsięwzięciu wyłączony jest montaż i dostawa urządzeń, jednak dla zapewnienia ich prawidłowego montażu konieczny jest kontakt z dostawcą urządzeń. 11.Z robót budowlanych w przedmiotowym przedsięwzięciu wyłączony jest montaż i dostawa huśtawki niepełnosprawnego, która będzie objęta odrębnym postępowaniem (lp. 78 d.9 i 79 d.9 w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 30-31 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wpłacenia wadium w wysokości 4 000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2.Wadium należy złożyć przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych ; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Nr konta: 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002 Tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/7/2019” 4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez konsorcjum, Zamawiający żąda, aby w treści gwarancji znajdowała się informacja, że gwarancja jest składana przez konsorcjum. 5.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 22.08.2019 r. o godz. 9:00. 6.Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7.W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 8.Potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca dołącza do składanej oferty kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP. 10.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 14.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach