Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43-600 Jaworzno, Adama Mickiewicza
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 616-33-99 , fax. 32 616-33-99 wew. 108
- Data zamieszczenia: 2021-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie
Adama Mickiewicza 4
43-600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 32 616-33-99, fax. 32 616-33-99 wew. 108
REGON: 27629908300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.oke.jaworzno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa Skarbu Państwa utworzona na podstawie ustawy o systemie oświaty.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2021 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Serwis i naprawa urządzeń biurowych wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru” obejmujący następujący zakres usług: a) Bieżące dostawy oryginalnych tonerów, oryginalnych wkładów atramentowych i oryginalnych farb zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń lub tonerów dopuszczonych przez producenta i ich sprzedawcę. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (tonery) muszą być oryginalne, tj. fabrycznie nowe, nieużywane i nieregenerowane, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Za „fabrycznie nowe” (nowo wytworzone w całości) i nieregenerowane nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajności, jakość wydruku) w stosunku do typu materiału eksploatacyjnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. Dostarczane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji, a ich stosowanie musi być dopuszczone przez producenta. b) Bieżące dostawy papieru dobrej jakości renomowanych producentów i parametrach zgodnych z normami producenta urządzenia zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń. c)Wykonywanie bieżącej obsługi - konserwacji urządzeń na wezwanie Zamawiającego wraz z wymianą na oryginalne materiały eksploatacyjne i części zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia gwarantującą dobrą jakość tworzonych dokumentów oraz zapewniającą ciągłość pracy urządzeń. d)Naprawa urządzeń wraz z wymianą części zamiennych fabrycznie nowych, określonych w dokumentacji technicznej producenta urządzenia. W ramach obsługi serwisowej wykonywane będą miedzy innymi takie czynności jak: • wymiana bębna, • wymiana developera, • wymiana elektrod, • wymiana listwy czyszczącej, • wymiana tonera i innych materiałów eksploatacyjnych, • wymiana innych zużytych lub uszkodzonych w czasie eksploatacji części zamiennych, • diagnostyka, • czyszczenie optyki, • inne czynności konserwacyjne zabezpieczające poprawną prace kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, • w urządzeniach posiadających finiszer broszurujący i w modułach powielających zapewnienie nieprzerwanej pracy (zszywki), Dostarczone przez Wykonawcę części zamienne muszą być oryginalne, tj. pochodzić od producenta kserokopiarki i urządzenia wielofunkcyjnego. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej lub określonej limitem producenta gwarancji na wymienione materiały eksploatacyjne, części zamienne i podzespoły urządzeń. e)Programowanie parametrów urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną producenta urządzenia. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia części sprzętu z zakresu prac serwisowych w zależności od zapotrzebowania lub w przypadku likwidacji sprzętu. g)Wykonawca zapewni bezpłatne wykonywanie doraźnych ekspertyz technicznych i wyceny w tym jednej ekspertyzy stanu sprzętu w listopadzie. h)Wykonawca zapewni bezpłatny odbiór zużytych tonerów. 2. Warunki wykonywania serwisu: serwisowanie urządzeń w miejscu ich instalacji (siedziba Zamawiającego), zasadniczy czas konserwacji w dni robocze od 7:30 do 15:30, czas reakcji na zgłoszenie awarii do 4 godzin w dni robocze od przyjęcia zgłoszenia awarii, przy czym zgłoszenie otrzymane po godzinie 15.00 będzie traktowane jako zgłoszenie otrzymane dnia następnego o godz. 7.30. sposób przekazywania zgłoszenia awarii: telefonicznie lub mailowo. Wykonawca niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa powyżej, prześle Zamawiającemu mailem lub faksem potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji. czas usunięcia awarii 2 dni robocze, w przypadku konieczności odbioru urządzenia od Zamawiającego do naprawy warsztatowej dostarczenie na czas naprawy urządzenia zastępczego o podobnych parametrach i funkcjonalności, a przekazanie sprzętu może nastąpić jedynie w oparciu o dokument przekazania, w przypadku, gdy Wykonawca stwierdzi konieczność uzyskania dłuższego, niż określony w pkt. 2, terminu na przywrócenie pełnej funkcjonalności kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego, Zamawiający może wydłużyć wymagany termin. Powiadomienie o konieczności wydłużenia terminu (wraz z uzasadnieniem) musi zostać przedłożone Zamawiającemu w formie pisemnej w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, pod rygorem stwierdzenia przez Zamawiającego zwłoki w przywróceniu pełnej funkcjonalności kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego i naliczenia kar umownych. obsługa serwisowa będzie wykonywana w przypadku wezwania celem poprawy jakości druku lub awarii, nie rzadziej niż raz na kwartał przeprowadzona będzie konserwacja wszystkich urządzeń, dwa miesiące przed zakończeniem realizacji umowy Wykonawca sporządzi końcową pisemną ekspertyzę zawierającą, co najmniej informacje o stanie technicznym wszystkich urządzeń zawartych w poszczególnych pakietach – ich dane identyfikacyjne, stopień zużycia oraz kosztorys określający konieczną wymianę podzespołów i części oraz koszt naprawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2021
Dodano: 2020-11-04 - Obsługa materiałowo-serwisowa urządzeń drukujących i kopertujących w Centrum Obsługi Druku w Raciborzu
Dodano: 2020-07-09 - Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2020 roku.
Dodano: 2019-10-28 - Obsługa materiałowo-serwisowa urządzeń drukujących i kopertujących w Centrum Obsługi Druku w Raciborzu
Dodano: 2019-08-22 - Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2019 roku.
Dodano: 2018-11-30 - Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2018 roku.
Dodano: 2017-11-13 - serwis kserokopiarek eksploatowanych przez jednostki organizacyjne Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w okresie 48 miesięcy
Dodano: 2017-06-06 - Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2017 roku
Dodano: 2016-12-05