Przetargi.pl
Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2017 roku

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43600 Jaworzno, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 616-33-99 , fax. 0-32 616-33-99 wew. 108
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Jaworznie
    ul. Adama Mickiewicza 4
    43600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 0-32 616-33-99, fax. 0-32 616-33-99 wew. 108
    REGON: 27629908300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.jaworzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Serwis i naprawa urządzeń biurowych wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych, farb i papieru obejmujący następujący zakres usług: a) Bieżące dostawy oryginalnych tonerów, oryginalnych wkładów atramentowych i oryginalnych farb zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń lub tonerów dopuszczonych przez producenta i ich sprzedawcę. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (tonery) muszą być oryginalne,tj. fabrycznie nowe, nieużywane i nieregenerowane, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Za fabrycznie nowe(nowo wytworzone w całości) i nieregenerowane nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajności, jakość wydruku) w stosunku do typu materiału eksploatacyjnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony. Dostarczane materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty gwarancji, a ich stosowanie musi być dopuszczone przez producenta. b) Bieżące dostawy papieru dobrej jakości renomowanych producentów i parametrach zgodnych z normami producenta urządzenia zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń. c)Wykonywanie bieżącej obsługi - konserwacji urządzeń na wezwanie Zamawiającego wraz z wymianą na oryginalne materiały eksploatacyjne i części zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia gwarantującą dobrą jakość tworzonych dokumentów oraz zapewniającą ciągłość pracy urządzeń. d)Naprawa urządzeń wraz z wymianą części zamiennych fabrycznie nowych, określonych w dokumentacji technicznej producenta urządzenia. W ramach obsługi serwisowej wykonywane będą miedzy innymi takie czynności jak: - wymiana bębna, - wymiana developera, - wymiana elektrod, - wymiana listwy czyszczącej, - wymiana tonera i innych materiałów eksploatacyjnych, - wymiana innych zużytych lub uszkodzonych w czasie eksploatacji części zamiennych, - diagnostyka, - czyszczenie optyki, - inne czynności konserwacyjne zabezpieczające poprawną prace kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, - w urządzeniach posiadających finiszer broszurujący i w modułach powielających zapewnienie nieprzerwanej pracy (zszywki), Dostarczone przez Wykonawcę części zamienne musza być oryginalne, tj. pochodzić od producenta kserokopiarki i urządzenia wielofunkcyjnego. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej lub określonej limitem producenta gwarancji na wymienione materiały eksploatacyjne, części zamienne i podzespoły urządzeń. e)Programowanie parametrów urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną producenta urządzenia. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia części sprzętu z zakresu prac serwisowych w zależności od zapotrzebowania lub w przypadku likwidacji sprzętu. g)Wykonawca zapewni bezpłatne wykonywanie doraźnych ekspertyz technicznych i wyceny w tym jednej ekspertyzy stanu sprzętu w listopadzie. h)Wykonawca zapewni bezpłatny odbiór zużytych tonerów. 2. Warunki wykonywania serwisu: serwisowanie urządzeń w miejscu ich instalacji (siedziba Zamawiającego), zasadniczy czas konserwacji w dni robocze od 7:30 do 15:30, czas reakcji na zgłoszenie awarii do 4 godzin w dni robocze od przyjęcia zgłoszenia awarii, przy czym zgłoszenie otrzymane po godzinie 15.00 będzie traktowane jako zgłoszenie otrzymane dnia następnego o godz. 7.30. sposób przekazywania zgłoszenia awarii: telefonicznie lub mailowo. Wykonawca niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, o którym mowa powyżej, prześle Zamawiającemu mailem lub faksem potwierdzenie jego przyjęcia do realizacji. czas usunięcia awarii 2 dni robocze, w przypadku konieczności odbioru urządzenia od Zamawiającego do naprawy warsztatowej dostarczenie na czas naprawy urządzenia zastępczego o podobnych parametrach i funkcjonalności, a przekazanie sprzętu może nastąpić jedynie w oparciu o dokument przekazania, w przypadku, gdy Wykonawca stwierdzi konieczność uzyskania dłuższego, niż określony w pkt. 2, terminu na przywrócenie pełnej funkcjonalności kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego, Zamawiający może wydłużyć wymagany termin. Powiadomienie o konieczności wydłużenia terminu (wraz z uzasadnieniem) musi zostać przedłożone Zamawiającemu w formie pisemnej w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, pod rygorem stwierdzenia przez Zamawiającego zwłoki w przywróceniu pełnej funkcjonalności kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego i naliczenia kar umownych. obsługa serwisowa będzie wykonywana w przypadku wezwania celem poprawy jakości druku lub awarii, nie rzadziej niż raz na kwartał przeprowadzona będzie konserwacja wszystkich urządzeń, dwa miesiące przed zakończeniem realizacji umowy Wykonawca sporządzi końcową pisemną ekspertyzę zawierającą, co najmniej informacje o stanie technicznym wszystkich urządzeń zawartych w poszczególnych pakietach – ich dane identyfikacyjne, stopień zużycia oraz kosztorys określający konieczną wymianę podzespołów i części oraz koszt naprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach