Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 67-400 Wschowa, Daszyńskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 655 402 605 , fax. 655 402 607
- Data zamieszczenia: 2018-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
Daszyńskiego 10
67-400 Wschowa, woj. lubuskie
tel. 655 402 605, fax. 655 402 607
REGON: 97805012400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk.wschowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis i naprawa pojazdów Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2018/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawiania pojazdów należących do Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. oraz pojazdów będących w użytkowaniu Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. , sukcesywnie przez okres trwania umowy, w zależności od potrzeb Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o.. Wykaz pojazdów stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności/układy: silniki, sprzęgła, układy kierownicze, układy hamulcowe, układy zawieszenia, układy wydechowe, karoseria, wulkanizacja. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50100000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał konieczne doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonywania usług.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców składa: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty (zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy P.z.p. (informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu): a) oświadczenie z art. 25a ust.1 (warunki udziału)– z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; b) oświadczenie z art. 25a ust. 1 (o braku podstaw do wykluczenia) - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe oświadczenia, o których mowa w ppkt. a) i b) powinny być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. (Jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 4. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO (jeżeli nie dotyczy, do oferty należy dołączyć przekreślony formularz załącznika) – załącznik nr 6.; 5. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy); 7. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp wykonawca (lub każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 7 do SIWZ. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy: 1) oryginał umowy z podwykonawcą - jeżeli dotyczy; 2) oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę (załącznik nr 12 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy i naprawy wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych ciągników oraz osprzętu będących w posiadaniu: Zad. nr 1 – RDW w Kożuchowie, Zad. nr 2 – Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.
Dodano: 2023-04-17 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA NAPRAWĘ I KONSERWACJĘ SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO, SPRAWA NR 53/ZO/2020
Dodano: 2020-12-09 - POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NA NAPRAWĘ I KONSERWACJĘ OGÓLNODOSTĘPNEGO SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO
Dodano: 2020-05-18 - „SERWIS I NAPRAWA POJAZDÓW SPÓŁKI KOMUNALNEJ WSCHOWA SP. Z O.O. 2019/2020”
Dodano: 2019-07-12 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA USŁUGĘ REALIZACJI BIEŻĄCYCH NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO LUB JEGO PODZESPOŁÓW. SPRAWA NR 19/PN/2018.
Dodano: 2018-03-23