Przetargi.pl
Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    Część A: 4.200,00 PLN ( słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100) Część B: 400,00 PLN ( słownie: czterysta złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (dostarczone wg. zasady określonej w cz. II pkt.3).
    4. posiadać doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. -bez względu na ile części będzie składana oferta.
    Uwaga:
    Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia usługę, która jednocześnie:
    - dotyczyła lub dotyczy konserwacji lub serwisu urządzeń dźwigowych,
    - była lub jest świadczona dla jednego Zleceniodawcy,
    Zamawiający uzna za usługę odpowiadającą swoją wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia usługę, której wartość zrealizowana na dzień wszczęcia (ogłoszenia) niniejszego postępowania wynosi co najmniej 50.000,00 PLN netto każda.
    Zamawiający uzna zamówienia, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
    5. dysponować co najmniej:
    5.1.1. dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii I, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (łącznie dla wszystkich części),
    5.1.2. jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku eksploatacji. (łącznie dla wszystkich części).
    5.1.3. jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych do 1 kV w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku dozoru. (łącznie dla wszystkich części).
    5.2. lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób.
    6. posiadać ubezpieczenie OC działalności (OC deliktowe) na minimalną sumę ubezpieczenia 500 000,- PLN (słownie :pięćset tysięcy złotych 00/100) - bez względu na ile części będzie składana oferta.
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunek, o którym mowa w pkt. 1, warunki wymienione w pozostałych punktach muszą spełnić Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
    7. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 8, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    9. wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykaz musi być zgodny z Załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 8 zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz for, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605).
    10. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz musi być zgodny z Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
    10.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.10 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    11. dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje tj.:
    11.1.1 uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii I, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, (dotyczy wszystkich części)
    11.1.2 aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno- pomiarowym - na stanowisku eksploatacji, (dotyczy wszystkich części)
    11.1.3. aktualne świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno- pomiarowym - na stanowisku dozoru, (dotyczy wszystkich części)
    12. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia, o której mowa w pkt.6 (bez względu na ile części jest składana oferta).
    Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, ze składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert.
    Polisa winna być aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert.
    Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia.
    Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy.
    Dokumenty wymienione w pkt. 8-12 oraz, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 7 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 8, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. >BR>

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach