Przetargi.pl
III G 23 231 19 2009 PN DOTYCZY : Zakupu usługi realizacji połączeń telefonii stacjonarnej i usługi dostępu do internetu DSL dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, Prokuratury Rejonowej w Bielsku-Białej, Prokuratury Rejonowej w Cieszynie oraz Prokuratury Rejonowej w Żywcu

Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Listopadowa 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8126011 , fax. 033 8193311
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej
    ul. Listopadowa 31 31
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8126011, fax. 033 8193311
    REGON: 00056943800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura-bielsko.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    III G 23 231 19 2009 PN DOTYCZY : Zakupu usługi realizacji połączeń telefonii stacjonarnej i usługi dostępu do internetu DSL dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej, Prokuratury Rejonowej w Bielsku-Białej, Prokuratury Rejonowej w Cieszynie oraz Prokuratury Rejonowej w Żywcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość przedmiotu zamówienia mieści się w granicach od 14.000 euro do progu unijnego. Przedmiotem zamówienia jest usługa telefonii stacjonarnej i usług dostępu do internetu DSL dla połączeń na potrzeby prokuratur okręgu bielskiego a w szczególności do: a. Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Listopadowej 31 - numer kierunkowy 0-33; 13 x ISDN, 1 x ANALOG, DSL 4000. b. Prokuratury Okręgowej w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 81 - numer kierunkowy 0-33-aktualnie budynek niezagospodarowany, przewidziany do adaptacji; 2 x ANALOG -docelowo trakt PRA lub 6 x ISDN BRA c. Prokuratury Rejonowej w Bielsku-Białej przy ulicy Sobieskiego 9 - numer kierunkowy 0-33; 6 X ISDN, 1 x ANALOG, DSL 2000. d. Prokuratury Rejonowej w Cieszynie przy ulicy Garncarskiej 8 - numer kierunkowy 0-33; 5 x ISDN, 1 x ANALOG, DSL 4000. e. Prokuratury Rejonowej w Żywcu przy ulicy Powstańców Śląskich 9 - numer kierunkowy 0-33; 4 x ISDN, 1 x ANALOG, DSL 1000. w następujących ilościach -ogółem dla okresu trwania umowy: - połączenia lokalne - 535.104 minut - połączenia międzymiastowe - 151.272 minut - połączenia do sieci telefonii komórkowych - 68.904 minut - połączenia inne - 1 2.384 minut - połączenia międzynarodowe - 936 minut - połączenia info - 2.700 minut. Zastrzega się, że przytoczona w pkt 1 niniejszego rozdziału, ilość zamawianych minut dla poszczególnych rodzajów połączeń, może, w trakcie realizacji przedmiotowej umowy, w szczególnych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia sytuacjach, ulec zmniejszeniu w zakresie do 10% w stosunku do początkowej ilości przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 50.000zł słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych, w następujących formach: a) pieniądzu - Wykonawca winien zabezpieczyć ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert - liczy się czas wpłynięcia środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego ,uznania na rachunku Zamawiającego kwoty wadium; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - Wykonawca zabezpieczenie to może złożyć wraz z ofertą lub w innej dacie nieprzekraczającej terminu składania ofert; c) gwarancjach bankowych - Wykonawca zabezpieczenie to może złożyć wraz z ofertą lub w innej dacie nieprzekraczającej terminu składania ofert; d) gwarancjach ubezpieczeniowych - Wykonawca zabezpieczenie to może złożyć wraz z ofertą lub w innej dacie nieprzekraczającej terminu składania ofert; e) poręczeniach udzielanych przez podmiotu, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm. - Wykonawca zabezpieczenie to może złożyć wraz z ofertą lub w innej dacie nieprzekraczającej terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego : CITI Bank Handlowy w Warszawie 85 1030 1508 0000 0005 0469 3031 z dopiskiem: Wadium do przetargu - NR III.G.23.231 19 2009 3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki : a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone powyżej spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3. Ponadto : a. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. a. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. b. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli zajdzie przesłanka odrzucenie oferty wyszczególniona w art. 89 ustawy Prawo zamówień . 6. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w rozdziale VII i VIII przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Dokumenty wymagane w ofercie : 1. Dokumenty wymagane w ofercie : Oferta powinna składać się z następujących -ponumerowanych i parafowanych na każdej stronie dokumentów: a. Formularz ofertowy, złożony na druku - załącznik nr 1 do SIWZ -Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ; b. Wykaz zamówień -doświadczenie zawodowe Wykonawcy - załącznik Nr 2 Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ; c. Wykaz osób,osoby do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr 3 Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ; d. Wzór umowy - załącznik nr 4. 2. Oświadczenia,wykaz muszą być datowane pomiędzy datą sporządzenia niniejszej specyfikacji, a datą w której upływa termin składania ofert oraz zawierać podpis osoby uprawnionej do złożenia oferty. 3. Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w ust. 1 spowoduje zastosowanie przepisów art. 25 i art. 26 ustawy. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda załączenia nw oświadczeń i dokumentów -oświadczenia i dokumenty winny być ponumerowane, parafowane na każdej stronie oraz w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. dokument potwierdzający posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; c. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; e. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; f. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik; 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : a. Wykaz co najmniej trzech wykonanych usług telefonii stacjonarnej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : a. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na minimalną kwotę 100.000,00 złotych. 7. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymaga się, aby pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmowało pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 9. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 10. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów, lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający może także wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów. 11. Nie złożenie wyjaśnień lub nie uzupełnienie w wyznaczonym terminie któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 12. Zasady składania ofert przez podmioty występujące wspólnie : a. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VII, powinny być złożone przez każdy podmiot. 13. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego np. materiały reklamowe dokumenty takie nie będą oceniane przez Zamawiającego i nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura-bielsko.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach